Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:nerd_ schreef op 24 februari 2012 @ 00:45:

Bij gevoel, denk ik.

Ik schakel verstand uit.Nee dat lees ik niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
.
.
Dat is hardstikke gevaarlijk als je je verstand uitschakelt....
Have a great day Pien!
Nerd, hoeveel lentes heb je nou al meegemaakt??
.
Hm Ja ik heb de liefde een beetje afgezworen.

T is mij te gevaarlijk weet je
Nog veel gezelligheid gewenst aan hen die nog even blijven hangen. Ik zet de slaapmuts op.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Jammer Xal.
You know how I know? Because I reeaally think so!
.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh
Nerd wat is je leeftijd?
.
Ben je ouder of jonger dan Martin81?
.
.
Nee dat is de TO hier.

Maar ik geef het op.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik vind dat niet gevaarlijk leven en word blij van leven in liefde. Ik stoot misschien hier en daar flink mijn hoofd/hart en krijgt een buil. Dat vind ik niet zo erg en wel verdrietig en pijnlijk.

Alles gaat voorbij en ook dat gevoel hoort er dan op een gegeven moment bij en maakt voor mij niet dat ik liefde mijd. Juist niet want ik word er zo blij van.

Mijn verstand zorgt er voor dat liefde niet daadwerkelijk gevaarlijk kan worden doordat ik liefde en andere zaken met elkaar verwar.

Ik ben best een tevreden mens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Da's mooi, ik ook
Nou, daar heb je je zeven regels Nerd!
Gefeliciteerd Pien!
.
Everybody nog happy?

En wie dragen we deze week voor als medewerker van de maand??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven