Ik vertrek
zaterdag 25 februari 2012 om 21:50
zaterdag 25 februari 2012 om 21:52
zaterdag 25 februari 2012 om 21:52
quote:Tickel schreef op 25 februari 2012 @ 21:50:
[...]
Ik zat er net aan te denken Fame. Hoewel ze in Thailand véél meer op een brommerT vervoeren dan 2 kinderen.Ben nooit in Thailand geweest. Wel heel vaak in de Griekse binnenlanden. Er zijn er veel verongelukt....idioten.
[...]
Ik zat er net aan te denken Fame. Hoewel ze in Thailand véél meer op een brommerT vervoeren dan 2 kinderen.Ben nooit in Thailand geweest. Wel heel vaak in de Griekse binnenlanden. Er zijn er veel verongelukt....idioten.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zaterdag 25 februari 2012 om 21:57
zaterdag 25 februari 2012 om 21:57
quote:leentjedb schreef op 25 februari 2012 @ 21:56:
[...]
In Amsterdam wel. Sinds we verhuisd zijn naar het platteland ben ik al blij als ik een Frans kaasje tegenkom. Ik heb Franse buren, maar die zijn niet heel erg sociaal moet ik zeggen. Ook niet even voorstellen toen ze er kwamen wonen ofzo. Best jammer hoor.
[...]
In Amsterdam wel. Sinds we verhuisd zijn naar het platteland ben ik al blij als ik een Frans kaasje tegenkom. Ik heb Franse buren, maar die zijn niet heel erg sociaal moet ik zeggen. Ook niet even voorstellen toen ze er kwamen wonen ofzo. Best jammer hoor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 25 februari 2012 om 21:58
zaterdag 25 februari 2012 om 21:59
quote:leentjedb schreef op 25 februari 2012 @ 21:58:
http://www.medemblikaanze ... /uploads/2011/11/joop.jpg
God, het zal je baby zijn!Ah gosssssssssss die in die emmer!
http://www.medemblikaanze ... /uploads/2011/11/joop.jpg
God, het zal je baby zijn!Ah gosssssssssss die in die emmer!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 25 februari 2012 om 22:01
zaterdag 25 februari 2012 om 22:03