Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
He Moos en andere wakkeren.

Kan nog niet slapen, ik zet op de achtergrond nog even Jurk aan. Dus als ik weg val dan weten jullie waarom.

Leuke avond gehad Moos?

Maroon net gemis helaas.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mocy en Jonari jullie krijgen nog wat van mij maar moet nog adres aanmaken realiseerde ik later. Ben niet zo handig.
He Myv en Hort, ook nog wakker. Gezellig.
spannend Hort
grrrgggg kruidenboter all over het toetsenbord.... lekker handig!
Hoor meteen een grappige,

als je achter de kudde aanloopt dan stap je in de stont van anderen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Toch wel heel handig dat ik lucifers in huis heb
kruidenboter is lekkerder op een toastje lieverd.
haha, ja dan je er beter voor blijven!
ik had zo'n broodje kant en klaar in de oven (van de Lidl) waar de kruidenboter al in zit. Zo lekker.
Moet eigenlijk slapen want morgen weer veel werk te doen. Ben een slapjanus dus.

Jullie zijn leuk
Ik heb ook zon trek maar ben zo lui om naar beneden te lopen. Maar ik ben met een vloeitje te lijmen.
quote:Hortense schreef op 26 februari 2012 @ 02:24:

Mocy en Jonari jullie krijgen nog wat van mij maar moet nog adres aanmaken realiseerde ik later. Ben niet zo handig.Hort wacht!!!.....wat...wat...????? Ik ben heeeeeel nieuwsgierig !!!!!
Voor iets lekkers ben ik nooit te lui!
Aiiiii, goeie Hortense, ik zei ook vanavond op msn tegen een forumster dat ik het niet zo laat zou maken. Oeps.
Als je ook zoiets zegt....Is de goden verzoeken. Tenminste zo werkt dat ook altijd bij mij.
Ja Moos, ik vind het dan zo zielig om die 3 hommeltjes hier weg te schuiven, eentje naast mij, eentje tussen mijn armen en eentje tussen mijn benen.
Als ik zo naar het toilet moet heb ik wel binnen 1 minuut een hamburger. Zelf die hamburger al gemaakt. Dus even snel opwarmen, op een broodje leggen, uien, champs en sla ook klaar, saus ook. Broodje even opensnijden. Mmmmmm
Was iets met opera...

Vraagje hoe leer je knoflook te eten? Ik vind het zo vies!
Oh ja Hort. Leuk!!!!!! La Traviata. Heb al gekeken of die hier binnenkort komt. Nog niets gevonden, Maar komt er iets anders, vraag ik jou gewoon om raad.
Hort net zo als met olijven of mosselen, gewoon paar maal doen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 februari 2012 @ 02:39:

Ja Moos, ik vind het dan zo zielig om die 3 hommeltjes hier weg te schuiven, eentje naast mij, eentje tussen mijn armen en eentje tussen mijn benen.Ja is ook zielig (en goed voor de lijn, dat dan weer wel!)
Waar zijn mijn oordopjes als ik ze nodig heb?
Je moet knoflook door de midden snijden en het hart eruit halen. Dat geeft de bittere smaak en de geur de dag erna, je zou zonder niet moeten ruiken maar dat kan ik niet controleren.

Verder wordt knoflook bitter door ze te lang mee te bakken. Ze mogen maar kort mee gebakken worden maar bijna niemand doet het terwijl je in elk kookprogramma het ziet dat je het niet moet doen.
Even naar het toilet, hou ht niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven