Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
quote:Moonlight82 schreef op 26 februari 2012 @ 01:26:

Ik weet nu al wat er aan het eind van de BBQ in mijn tas zit... ik laat mijn tassen gewoon niet meer onbeheerd staan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Haha Leentje volgens mij ben jij een heel goede Nederlander

Tja ik kan niet uitsluiten dat het andersom ook een keer zo zal gaan. Je hoort gewoon veel hier. Ik wil er geen gewoonte van maken om mee te gaan kreunen, het lijkt me ook niks als de buren aan de andere kant mij dan weer daarop aanspreken

Misschien kunnen we nu al vragen wie er graag perziken eet
Hhahahah. Het net al met Roos besproken dat ik met al dat fruit, heb nog meer smaken, een bowl kan maken. Eentje zonder alcohol en eentje dan met.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 februari 2012 @ 13:08:

Heleen, heb last van je bekkeninstabiliteit?

Yep, teveel gelopen gisteren en het is ineens erg verslechterd.

Ach, die krukken moesten er uiteindelijk toch komen, dan maar wat eerder. Van de week maar weer eens naar de fysio.

En we blijven lachen.
quote:leentjedb schreef op 26 februari 2012 @ 14:06:

[...]

Lees de vraag van MV over bekkeninstabiliteit. Ben je zwanger? En hoe ver ben je?

Klopt, volgende week eindelijk 20 weken. Pas op de helft dus, met een beetje geluk.

quote:Ik mis Amsterdam soms ook nog. Heb er gewoond tot we hierheen verhuisd zijn. Vooral die bedrijvigheid en alles zo lekker dichtbij. Winkels, cafés, restaurants en zo.

Ik woon dan wel vlakbij, maar kom er te weinig. Er hangt altijd zo'n leuk sfeertje. Heerlijk even slenteren door de Jordaan of winkelen in de Kalverstraat.

Ik zou er echter niet willen wonen, mij te druk.
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 februari 2012 @ 14:40:

Hhahahah. Het net al met Roos besproken dat ik met al dat fruit, heb nog meer smaken, een bowl kan maken. Eentje zonder alcohol en eentje dan met.

Toetje met perzik (crumble of vlaai), kipfilet met perzik en mozzarella, een heerlijke smoothie bij binnenkomst.

Gewoon opmaken dat spul tot iedereen geen perzik meer kan zien.
Ja Heleen, ik stapel de blikken op en ik doe er in elke tas eentje, gaat dan ook hard.

Ik heb om te proosten dat ik dus veertig ben geworden zon grote fles prosecco al in huis, zon liter fles maar ik ben gek op een cocktail belini, is bubbeltjes met perzik, maar vind ik ook zo zonde van de wijn.

Nou ik heb nog een recept van perzik met nootjes, is een bijgerecht, ga ik even omzetten dat ik pakketjes maak voor op de bbq.

Er vanaf komen moet lukken, is mij vorig jaar ook gelukt met die ontelbare flessen framboze saus van een liter.

Recept van toetje met perzik, crumble of vlaai is ook welkom.

Wat naar Heleen van je bekken. Ik ken het van Yamuna op het forum die ik irl ook ken. Heel vervelend, zeker als je ook nog een kind hebt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Vreselijk om zo oud te worden. Ik hoop dat jullie mij in mijn waarde laten dat ik denk dat ik nog 25 jaar ben.
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 februari 2012 @ 14:55:

Wat naar Heleen van je bekken. Ik ken het van Yamuna op het forum die ik irl ook ken. Heel vervelend, zeker als je ook nog een kind hebt.

Ja, met Yamuna heb ik ook wel eens contact en we schrijven allebei in hetzelfde kletstopic.

Ze is een weekje eerder uitgerekend dan ik, dus we kunnen elkaar mooi tot steun zijn.
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 februari 2012 @ 14:57:

Vreselijk om zo oud te worden. Ik hoop dat jullie mij in mijn waarde laten dat ik denk dat ik nog 25 jaar ben.Je bent zo oud als je je voelt natuurlijk. Ik ben momenteel een jaar of 85, dus 40 valt alles mee.
Ik zie de hele BBQ al voor me. Iedereen met zijn tas krampachtig op schoot of om de schouder.

En MV die maar heen en weer loopt met blikken perzik
Of men komt allemaal zonder tas binnen, want die ligt keurig op het station in een kluisje.
quote:Moonlight82 schreef op 26 februari 2012 @ 15:00:

Ik zie de hele BBQ al voor me. Iedereen met zijn tas krampachtig op schoot of om de schouder.

En MV die maar heen en weer loopt met blikken perzik

Zie het echt voor me. Vorig jaar had niemand het door hahaha. Misschien moet ik wikkels gaan sparen, dan denk je dat je een blik soep hebt en dan is het -voila- een lekker blik perzikken.

Maar perzik met warme chocolade en slagroom is als toetje ook lekker toch? Of divers fruit, alleen perzik is ook zo perzik .

Na deze zomer kan niemand meer perzikken zien.
Ik probeer iedereen een karretje op wieltjes aan te smeren, dan hoeven jullie niet zo met die zware blikken te sjouwen.
Oke, ander onderwerp.

Iemand nog iets te zeggen dat niet over perziken gaat?
Vanavond nationaal songfestival. Was het alweer helemaal vergeten.

Ga wel even kijken denk ik. Kijken of het beter is nu John de Mol zich ermee bemoeid heeft.
Het nationaal songfestival keek ik nooit, te hoog palinggehalte.

Misschien dat ik dit wel een kans geef, slechter kan het niet worden.
Ik moet vervelende dingen eigenlijk regelen maar ik neig ernaar om dat naar morgen te verschuiven en nu leuk een menu uit te zoeken in mijn kookboeken voor een forumster. Ik heb al een deel maar moet nog een pastasaus zoeken en wat bijgerechten in mijn kookschrift. Is toch veul leuker dan de andere dingen.

En ik moet zo de kattenbak helemaal verschonen. Eigenlijk ook grit halen maar dat doe ik morgen.

Zou Thee al op het feest zijn?
Was het feest niet gisteren?

Heleen misschien kun je dan beter niet kijken want het wordt gepresenteerd door Jan Smit....
Songfestival vind ik helemaal niets. Ook omdat ik het gewoon niet eerlijk vind hoe het gaat.

The voice of holland kids kijk ik trouwens ook niet< Ook niet meer eens.
Huh, nee vandaag is het feest toch?
Nee vandaag, heb een email van haar erbij gepakt en daar staat dat het vandaag is.
Ik kijk The voice kids ook niet meer.

Heb de eerste paar keer nog teruggekeken op Gemist. (vrijdagavond duurt me te lang met al die reclames) Daar ben ik ook mee gestopt.

Kan goed zijn hoor, dat het feest vandaag is. Ik ging er vanuit dat het gisteren was maar dat heb ik dan zelf ingevuld.
Ik volg eigenlijk niets meer op tv. Geen geduld voor momenteel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven