Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Truste Ieb.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 februari 2012 @ 18:02:

Leentje, zo ziet die eruit als lunch met kerstomaatjes;

http://i576.photobucket.c ... 20en%20lunch/P5101073.jpg

http://i576.photobucket.c ... 20en%20lunch/P5101070.jpg

@MV: Ken de hartige clafoutis op zich wel. Maar maak ze zelf maar zelden op de één of andere manier. Maak wel vaak hartige taarten. Heb je dat recept van die clafoutis voor me? Hij ziet er namelijk wel erg lekker uit. Ben namelijk nog druk met nadenken over wat ik voor mans verjaardag zaterdag allemaal ga maken. Krijgen een man of 20 volwassenen en rond de 12 kinderen op bezoek.Tel ons daarbij en ik mag de Makro EN de Sligro wel plunderen.

Ik zet zaterdagmiddag het eten klaar in de keuken op het kookeiland en de keukentafel, soort buffet dus. Mag iedereen zichzelf bedienen en het dan opeten in de woonkamer aan de eettafels. Deel van de gasten zijn bovendien vegetariërs. Ik moet nog een lekker vegetarisch soepje zoeken, eentje met een beetje pittige (zout/knoflook die kant op, niet te scherp) smaak. "Onze vegetariërs" zijn niet van de wat vlakkere smaken, zeg maar. Mocht je nog een idee hebben, ik houd me aanbevolen.
Goedenacht! *poosje geleden* Hoe is het hier?
quote:helene31 schreef op 26 februari 2012 @ 16:58:

[...]

Ik ben er na de vorige zwangerschap nooit van hersteld helaas. Met oefeningen en fysio kun je het wel iets verbeteren overigens, maar het is niet weggegaan.Lees deze post nu pas. Dat is ook knap kl*te. Heb de ballen verstand van bekkeninstabiliteit. Weet je of het ooit weer over gaat? Of blijf je er je leven lang last van houden?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 februari 2012 @ 18:08:

als het goed is mijn schoenMooi! Vrouwelijk en stoer.
Hoi (nog) wakkeren.
Pfff... probeer hier bij gelezen te raken maar lukt niet echt. Jullie gaan zo snel. Ik geef het dus op. Slecht hè?

@IBI: Heb je motto al vaker gelezen en vind hem ontroerend, vooral sinds ik je verhaal een beetje ken. Sterkte met voorlezen.
Hi mocy!
quote:flowerpower91 schreef op 27 februari 2012 @ 00:30:

Goedenacht! *poosje geleden* Hoe is het hier?Kijk, nog een wakkere. Hoi!
En hoi Mocy!
Hallooo, kan ook niet slapen. Hoe is het met de wakkere hier?
Heeft er nog iemand hier naar het nat. songfestival gekeken? En zo ja, is het winnende liedje wat?
hoi leentje!
Hier prima. Alleen te lui om te gaan plassen.
En mijn rode wijn wil er weer uit.

Kan ik hier nog met iemand proosten?
Ben er ook nog hoor!

Proost! Heb een naam hoog te houden hier
quote:mocy schreef op 27 februari 2012 @ 00:40:

Heeft er nog iemand hier naar het nat. songfestival gekeken? En zo ja, is het winnende liedje wat?O, was dat vandaag? Nee, niet gezien. Heb niet meer gekeken sinds die Duitse met haar gitaar en "Ein bisschen frieden" en toen zat ik volgens mij nog op de middelbare school.
Mocy, Nee heb niet gekeken, was het wat?

Was hier om half 9 in slaap gevallen, en schrok net wakker omdat ik dacht dat ik al naar werk moest.
quote:mocy schreef op 27 februari 2012 @ 00:40:

Heeft er nog iemand hier naar het nat. songfestival gekeken? En zo ja, is het winnende liedje wat?Ik heb niet gekeken maar wel het winnende liedje gehoord. Ik vind het best aardig.
quote:Jonari schreef op 27 februari 2012 @ 00:42:

Ben er ook nog hoor!

Proost! Heb een naam hoog te houden hier Proost! Ik ben Française dus van mij verwachten ze niet anders dan dat ik flink wijn kantel (kijk, onthouden!).
quote:leentjedb schreef op 27 februari 2012 @ 00:43:

[...]

Proost! Ik ben Française dus van mij verwachten ze niet anders dan dat ik flink wijn kantel (kijk, onthouden!).Hahaha Goed zo!
quote:flowerpower91 schreef op 27 februari 2012 @ 00:43:

Was hier om half 9 in slaap gevallen, en schrok net wakker omdat ik dacht dat ik al naar werk moest.Kijk, dat is nog eens lekker. Valt lekker mee dan. Heb je gewoon nog een hele nacht om te slapen forummen.
quote:leentjedb schreef op 27 februari 2012 @ 00:43:

[...]

Proost! Ik ben Française dus van mij verwachten ze niet anders dan dat ik flink wijn kantel (kijk, onthouden!).Ik niet, maar van mij verwachten ze het ook. Proost, santé.
Niet gevolgd, wel gezapt, zag een meisje in een wel heel bloot outfit. Kan ff niet op har naam komen
quote:leentjedb schreef op 27 februari 2012 @ 00:29:

[...]

@MV: Ken de hartige clafoutis op zich wel. Maar maak ze zelf maar zelden op de één of andere manier. Maak wel vaak hartige taarten. Heb je dat recept van die clafoutis voor me? Hij ziet er namelijk wel erg lekker uit. Ben namelijk nog druk met nadenken over wat ik voor mans verjaardag zaterdag allemaal ga maken. Krijgen een man of 20 volwassenen en rond de 12 kinderen op bezoek.Tel ons daarbij en ik mag de Makro EN de Sligro wel plunderen.

Ik zet zaterdagmiddag het eten klaar in de keuken op het kookeiland en de keukentafel, soort buffet dus. Mag iedereen zichzelf bedienen en het dan opeten in de woonkamer aan de eettafels. Deel van de gasten zijn bovendien vegetariërs. Ik moet nog een lekker vegetarisch soepje zoeken, eentje met een beetje pittige (zout/knoflook die kant op, niet te scherp) smaak. "Onze vegetariërs" zijn niet van de wat vlakkere smaken, zeg maar. Mocht je nog een idee hebben, ik houd me aanbevolen. Ja ik pak het er morgen bij, staat op mijn externe geheugen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven