Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
quote:vroegoplaatslapen schreef op 28 februari 2012 @ 00:46:

Dat is niet echt een vriendelijk antwoordt van je.Ik ben altijd vriendelijk en beleefd. Vraag maar aan de dames hier.
quote:helene31 schreef op 28 februari 2012 @ 00:36:

Bron, als je hem binnen je tuingrens wilt houden, zou je hetzelfde kunnen doen als ik.da's wel een idee,ja met een tuigje ergens in de tuin vastmaken..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:lichtbron schreef op 28 februari 2012 @ 00:47:

[...]

da's wel een idee,ja met een tuigje ergens in de tuin vastmaken..Wel een beetje in de buurt blijven he dat hij zich niet kan wurgen aan het touw.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:helene31 schreef op 28 februari 2012 @ 00:42:

[...]

21? Ik snap dat je je jong voelt met zoveel kinderen, maar dat is wel heel optimistisch. Ik ben op de 21e geboren nu 21 +bijna 21 jaar geleden.
quote:helene31 schreef op 28 februari 2012 @ 00:46:

[...]

Ik ben altijd vriendelijk en beleefd. Vraag maar aan de dames hier.Ja hoor, ik schrijf zo een bevesting.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:lichtbron schreef op 28 februari 2012 @ 00:47:

[...]

da's wel een idee,ja met een tuigje ergens in de tuin vastmaken..Ik heb een soort waslijn gespannen over de lengte, daaraan een katrol met een speciale lijn die je aan een tuigje kunt koppelen. Moet je alleen met kat even uitmeten hoe lang die onderste lijn moet zijn, zodat hij niet bij de schutting kan.
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 februari 2012 @ 00:48:

[...]

Wel een beetje in de buurt blijven he dat hij zich niet kan wurgen aan het touw.Wie? Mathoo?
quote:leentjedb schreef op 28 februari 2012 @ 00:45:

[...]

En ik heb hier nog:

Oudsteleentje

Eerstezoonleen

Tweedezoonleen

Éénnajongsteleentje

Babyleentje

Manleen

En Pleegleentje.

Kunnen jullie het nog volgen? Ik heb altijd een beetje moeite om te onthouden wie wat en welke naam dus `be gentle` met mij. Ga proberen alles te onthouden.
Leendert had ook nog gekund.
Moment, ga even verkassen naar boven. Man zal nu wel slapen denk ik. Kan ik meteen even bij Leentje gluren.
quote:leentjedb schreef op 28 februari 2012 @ 00:51:

[...]

Wie? Mathoo?Nee ben alleen begaan met katten
quote:mocy schreef op 28 februari 2012 @ 00:52:

Leendert had ook nog gekund.O, die vind ik leuker dan Manleen.
dames,ik ga slapen.. en bedankt voor de tuintips voor Jonas!!

welterusten..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 februari 2012 @ 00:53:

[...]

Nee ben alleen begaan met katten
quote:leentjedb schreef op 28 februari 2012 @ 00:54:

[...]

O, die vind ik leuker dan Manleen.Idd, Manleen of Leenman doet zo anders denken ........
Haha, ja mijn jongste heeft een naam die er enigszins op lijkt. Werd me een keer gevraagd op het schoolplein: ''Hoe is het met Leendert?'. Ik had geen flauw benul waar ze het over had. Later begon het me te dagen.
Truste Bron. Gauw een keer spammen hoor met fotos op de email.
quote:helene31 schreef op 28 februari 2012 @ 00:53:

Moment, ga even verkassen naar boven. Man zal nu wel slapen denk ik. Kan ik meteen even bij Leentje gluren.Ik kan het vaak niet laten ze even over de wang te aaien of erop te kussen. Heel link. Als er eentje wakker wordt is het feest. En toch kan ik het niet laten. Ze zijn zo lief als ze slapen. En zo lekker rustig ook. Het enige moment waarop ik er geen kind aan heb.
Geen bijentopic maar een topic vol Leentjes

(onee ik sliep he )
De kinderen, niet man dus. Als ik die over zijn wang ga aaien of erop kussen is het ook feest. En ook dan komt er van slapen weinig terecht.
Je praat in je slaap Moon.
Welterusten Lichtbron.
quote:mocy schreef op 28 februari 2012 @ 00:58:

Je praat in je slaap Moon.Slaapkwaken noemen ze dat.
Ja als je geen zin in feest hebt dan kan je beter niet aaien hahahah.

Moon jij zou al slapen
quote:leentjedb schreef op 28 februari 2012 @ 00:57:

[...]

Ik kan het vaak niet laten ze even over de wang te aaien of erop te kussen. Heel link. Als er eentje wakker wordt is het feest. En toch kan ik het niet laten. Ze zijn zo lief als ze slapen. En zo lekker rustig ook. Het enige moment waarop ik er geen kind aan heb. Mijne wordt altijd wakker als ik binnenkom. Geeft niks. Net twee kusjes gehad, even gezwaaid en nu slaapt ze weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven