Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Dank jullie wel. Zo gek dat ze nu bij haar man en zoon is en natuurlijk bij mijn moeder en patrick wordt druk daar boven
Zijn je oom en tante ook familie van je oma, of zijn ze van je moeders kant?

Ik begrijp in ieder geval dat je veel aan ze hebt. Dat is goed om te horen.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 29 februari 2012 @ 13:42:

Dank jullie wel. Zo gek dat ze nu bij haar man en zoon is en natuurlijk bij mijn moeder en patrick wordt druk daar boven

Was ze ziek of was haar lichaam gewoon op?

Ik vind het mooi dat je troost vindt in het feit dat je dierbaren nu samen zijn daarboven.
IBI gecondoleerd en sterkte
Moon, je hebt mail.
Thee dank je, ik mail zo terug.

Ieb mijn vraag is beantwoord (kort maar krachtig)
Ibi, gecondoleerd meis en sterkte!
Het is niet te geloven, de boel loopt weer vast. Silverlight plugin gecrasht geeft ie aan.

Raar want tussendoor heb ik wel gewoon kunnen mailen.
Het enige wat hier steeds vastloopt is het laden van Vivapagina's. Steeds opnieuw opstarten, duurt al 1,5 week of zo.

Ik heb een 'probleem'. Ik heb al vanaf gistermiddag megazin in Mac. Maar ja om daar nou voor met de bus naar het centrum te gaan vind ik eigenlijk nogal onzinnig...
Kan je het niet laten bezorgen, thee?
Thee, ik zou het gewoon doen. Trakteer jezelf maar op wat lekkers. Jij eet toch al zo slecht, hier zou ik gebruik van maken.

Mmm, vraag me af of ik schoonouders straks zover krijg dat ze omrijden via de Mac als we naar de verjaardag van nicht rijden.
Totaal onbenullig maar ik was al een tijd op zoek naar een foundation die geen randen geeft en/of oranje oogt. Op mijn huid vallen foundations met veel geel erin al snel op.

Nu had ik bij de Hema één gekocht voor drie euro en die is helemaal goed!

Echt blij dat ik me niet ergens een duur merk heb laten aansmeren met alweer net niet de goede kleur (zoals wel eens gebeurd is)
Dat is mooi Moon. Ik ben met heel veel produkten van de Hema trouwens erg blij. Koop er vaak wat.
Gecondoleerd Ieb, wat fijn dat ze rustig is ingeslapen. Ik wilde het gister al vragen maar dacht, je zal het ook vervelend vinden als iemand er steeds naar vraagt.

Heel veel sterkte jij en je familie. Liefs
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja ik ook. Hoewel ik er altijd wat onrustig word van zó veel produkten, fel licht, vervelende muziek, etc.

Ik moet er ook weer uit na een tijdje
quote:Jonari schreef op 29 februari 2012 @ 15:03:

Dat is mooi Moon. Ik ben met heel veel produkten van de Hema trouwens erg blij. Koop er vaak wat.Hema is een topwinkel. Wel erg Hollands soms, maar daar moet je even doorheen kijken. Heb laatst mooie dekbedovertrekken voor kinderen gezien. *kwijl, kwijl*
quote:helene31 schreef op 29 februari 2012 @ 14:16:

Thee, ik zou het gewoon doen. Trakteer jezelf maar op wat lekkers. Jij eet toch al zo slecht, hier zou ik gebruik van maken.

Mmm, vraag me af of ik schoonouders straks zover krijg dat ze omrijden via de Mac als we naar de verjaardag van nicht rijden.Gewoon zeggen dat die kleine in je buik een happy meal wil hebben.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Foundation is inderdaad een lastig product om te kopen, Moon.

Ik heb er ook last van, ben witter dan wit (ook in de zomer) en dan steekt het zo af bij de hals. Nu gebruik ik een dagcreme met een klein beetje foundation erdoor. Dan heb ik niet zo'n masker.
quote:helene31 schreef op 29 februari 2012 @ 15:06:

[...]

Hema is een topwinkel. Wel erg Hollands soms, maar daar moet je even doorheen kijken. Heb laatst mooie dekbedovertrekken voor kinderen gezien. *kwijl, kwijl*Niet gekocht?
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 februari 2012 @ 15:06:

[...]

Gewoon zeggen dat die kleine in je buik een happy meal wil hebben.

Zit nu een kleine pizza te eten, samen met dochter. Voor het geval het eten straks niet lekker is.

Had zo'n honger, gisteravond weer mijn avondeten uitgespuugd. Ik had douchespul gehad van Rituals. Ik ruik eraan en werd heel misselijk. Geef hem maar weg denk ik. Wel zonde.
quote:Jonari schreef op 29 februari 2012 @ 15:07:

[...]

Niet gekocht?Ik wist de maat van het dekbed niet uit mijn hoofd.
Ja ik heb dus al vaak producten gebruikt waarbij mensen óf een rand zagen, of een oranje hoofd.

Ik had een gekleurde dagcreme van de hema waarbij het beter leek, maar die is uit het assortiment. Of ik heb niet goed gekeken, maar de laatste keer dat ik de lichtste gekleurde dagcreme kocht was ie veel te donker.

Ik krijg een beetje couperose en vind het wel prettig om er soms een laagje overheen te smeren.

Ben verder echt niet iemand die zonder make-up de straat niet op wil. Maar voor gelegenheden is het fijn om t in huis te hebben.
Heleen, dat ritual blijft lang goed. Gewoon bewaren tot je niet meer zwanger bent.

Vervelend die misselijkheid.

Je hebt ook dagcreme waar al een kleurtje inzit, weet het merk niet meer.
Haha MV, dat vind ik de beste reden voor schoonouders helene om om te rijden

MV, hoe ging(en) je gesprek(ken)?

Jo, helaas (of eigenlijk maar goed ook) doet de Mac niet aan bezorging.

Ik heb besloten (vandaag) niet naar de Mac te gaan. Met bus heen en terug is toch eigenlijk te zot voor woorden, al geniet ik er altijd wel van.

Het geld in m'n knip moet ik het tot woensdag mee doen. Daar moet ook nog wijntje en roken vanaf. Als ik rond het weekend of zo weer/nog zin heb, kan ik beter inschatten of het er nog vanaf kan.

Moet zo nog even de (gereserveerde, want bij ouders) zaterdagkrant ophalen en misschien haal ik dan wel een compensatie-tompouce

Wel opgelucht, was al circa half jaar bezig ergens geld van terug te krijgen. Betreft schade die ik vorig jaar op een parkeerplaats veroorzaakt heb. Ivm tredeval heb ik dat bedrag voldaan maar bleef de veeeeel te hoge nota's ontvangen.

Het ging om circa 250 euro en da's denk ik niet alleen voor mij verrekte veul geld. Moet nog wel de huidige termijn af (betalingsdatum 22-01) maar heb gezegd dat pas te betalen als rest teruggestort is. Nu net dus. Kon ik nog gelijk weer een andere rekening betalen. Me Happy (ook zonder Happy Meal ).
Heleen, rituals niet weggeven, echt niet.

Ken het nog niet zo lang (douchespul bij exLief) en heb zelf de handscrub (super) en scrub voor gezicht (moet ik nog proberen).

Weggeven kan altijd nog als je het na de bevalling nog niet lekker vindt om te ruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven