December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Stijn vindt het zelf eten ook ontzettend interessant...

Met dit dus als resultaat

En zie hier, mijn buikje met 26 weken en 5 dagen (ben morgen precies 6 maanden)

Indian Rose, ik hoop maar dat het inderdaad mee valt met die bloeduitslagen!

Leuke foto's en mooie buik!!

Ze bellen net van mijn werk of ik een halve avond extra kon werken...heb echt geen zin, maar heb het toch maar gedaan getver

Marloes
Marloes, leuk dat Justins verjaardag geslaagd was (nog gefeliciteerd trouwens ) Leuke fotoŽs van je lekker stel! En ook leuk om te zien dat de HEMA-fototaarten niet alleen hier favoriet zijn (wat zijn ze leuk en lekker he?). Wel grappig, ik had jou nog steeds met lang haar in gedachten, dus ik zag in de eerste instantie niet dat jij het was (snap je het nog? )

Joni, jou buik wordt ook al wat! Lekker mannetje hoor, Boyd.

Mette, het is ook verdorie niet niks wat jullie allemaal voor je kiezen krijgen. Dan is het toch niet meer dan terrecht dat je daar af en toe flink de kolere over in hebt!

Schattig! Onijntje.. Hier horen we de hele dag koe...boeoeoeoeh, maar daar blijft het wel zoŽn beetje bij

Tinus, kan ik over meepraten hoor, wordt hier ook altijd depri van (als de herfst begint kun je me altijd bij mekaar vegen). Nou ja, kan het alleen maar beter worden toch? De lente is immers begonnen (waar?)

Indian, heftige uitslagen. Maar als jij je verder goed voelt.... tjeezes, alweer bijna met verlof! Mooi buikie hoor. Haha en die Stijn, lekker tomatensausmonster (hebben we hier thuis ook.... ) Ik dacht trouwens zo in het vluchtig voorbij scrollen "Hij heeft toch geen staartjes?!" , maar dat zijn die tulpjes achter zijn hoofd!

Hier hebben we gisteren de verjaardag van Thijmen gevierd. Wat was hij jarig! En wat is hij weer verwend! Vanaf een uurtje of 1 hadden we doorlopend visite tot een uurtje of half zes. Daarna hebben we de kinderen (gesloopt) naar bed gebracht en konden we even met de benen omhoog. Ik zal eens kijken of ik vanavond tijd heb voor de foto´s.

Plannen voor vandaag? Euh......cocoonen denk ik.

Thijmen is vanmorgen naar de psz geweest en toen viel het weer wel mee. Ik zou eigenlijk vanmiddag even terug naar de speelgoedwinkel. Thijmen had een muziekinstrument set gehad van ons en daar zat ook (nóg) een trommel bij, maar daarvan is het vel nu alweer stuk! Nou ja, morgen dan maar. Ik ga niet met dit weer de kinderen mee op sleeptouw nemen naar de stad.

Ik hoor Joris alweer roepen, tot later!

Marloes: Ja sorry, ik klikte eerst verkeerd waardoor ik je link niet zag. Dat had ik dus gepost en toen ineens deed hij het wel dus had ik mijn posting aangepast. Sorry voor de onduidelijkheid!

Indian: Haha, wat Basu zegt dacht ik dus ook: dat Stijn ineens staartjes had door dat gordijn achter hem. Lekker bekkie hoor, met die saus op zijn koppie, herkenbare actie ook met zo'n bakje op zijn gezicht, haha!

Maar jeetje, kan me voorstellen dat je evn in de stress schoot over een eventuele longembolie. Dat is nogal wat, zeker als je zwanger bent! Gelukkig konden ze je wel gerust stellen. Hoe voel je je verder? Heb je nog wel energie om weer te gaan werken als je zo ziek bent geweest?

Basu: Poeh hee, ja zo'n kinderverjaardag hakt er in hè?!

Het weer is echt vreselijk deprimerend. Ik ben er net ook doorheen geweest omdat ik boodschappen moest doen. Manu zat lekker droog onder de regenkap maar mama was zeiknat en verkleumd... met een paraplu en een kinderwagen samen lukt me niet echt door mijn schouderklachten, dus dan maar nat... getsie.

Ik heb nog steeds niet schoongemaakt, erg he? Ik zei vanmorgen hier al dat ik dat ging doen maar die laptop is zo lekker warm op schoot en ik heb geen zin... hihi.
Haha, ik ook niet. Moet de vloer nog stofzuigen en dweilen, want die is lekker goor en hier en daar wat plakkerig (ook zo'n leuke bijkomstigheid van een kinderfeestje), maar ik blijf vooralsnog achter de pc hangen (schande!!!)

Door dit weer wordt ik ook echt zo'n non-moeder/huisvrouw. Nergens zin in, kids voor de TV, er kan met moeite nog een wasje gedraaid (gelukkig ziet het er voor het oog nog allemaal wel redelijk uit :-) )......

Pffffff, wordt echt weer tijd voor mooi weer!
Hey Girls!!

Even hier om de hoek gluren, kijken hoe het mnet iedereen gaat. Mooie buikfoto gezien van Joni. En heerlijke dreumes foto's gezien. Tjee wat worden het grote kinders, hahahhaha!

Hier vooral nog druk, vandaag is ook mijn werkdag, maar Spanje heeft nu siësta, en is massaal aan het vreten.....

Ik niet, ben orders aan het betalen online. En dacht, effe kijken bij de meiden.

Ik ga niet reageren nu want wil zo weer verder, mijn moeder komt met Dylan rond 5 uur dus heb nog een uurtje, in rust!!!!

Ga wel nog even hier een foto van Dylan neerzetten, want ik kan niet achter blijven natuurlijk.

Dus.......komt ie................

Dylan heerlijk op het strand.

Dylan teletubbies kijken in het hotel in Nederland

Dylan stofzuigen (tja je kan niet snel genoeg beginnen, mijn a.s. schoondochter zal blij zijn, hihihihihi)

Nou das weer up to date.

En nu nog even saai werk verrichten hier.

Ciao Guapas!!!

XXXXXXXXXXXX
Leukleukleuk alle foto's!!

Ik heb gewerkt vandaag, op kantoor dus heb nu niet zoveel pijn.

Indian; sjee, dat was wel schrikken dan! En ook al drie weken thuis, ik wist niet dat je zo ziek was Mooie buik zeg! Leuk die bijpassende nagels bij Stijn z'n shirt, das pas echt matching!

Tinus en Basu; met dit weer mag je ook gewoon lekker de luiethuisblijfmoeder uithangen

Kidon; al druk met je zaak dus? ben echt benieuwd naar je site straks.

Ik ga even wat rekeningen betalen,

xx

Oja, Nurse; heeft de buikpijn nog doorgezet?
Kort nachtje gehad....Amber is van 24:00 (toen lag ik net)- 2:00 aan het spoken geweest en 6:45 ging de wekker weer... Mw ligt nu natuurlijk nog heerlijk te pitten...

Basu, de HEMA taart is inderdaad heerlijk!

Heb mijn haar toch al weer een paar maandjes kort, maar we hebben elkaar ook nog niet in het echt gezien natuurlijk!

Leuk dat Thijmen z'n verjaardag ook een succes was, jammer van de trommel....(al hoe wel hihi)

Tinus, geeft niet hoor!

Kidon, leuke foto's!

Lachen dat minitoiletje op de achtergrond!!

Hou het hier weer even bij, ga nog even bank hangen en dan door het pokkeweer om Justin naar school te brengen....

Marloes
Heeeeeeeeeeeeeey meiden!!

Alles weer okay hier hoor! mn buikpijn heeft niet doorgezet! \\:-)//

Straks wil ik nog even langskomen om uitgebreid te reageren maar voor nu laat ik het hier eventjes bij, moet met Yasmine naar het CB, krijgt ook weer prikken

Owja, voordat ik het vergeet, Mette, ik ga het niet doen hoor maar ik zag gisteren op t.v. langskomen dat je moeders op kunt geven voor een nieuw tv programma, gaat over bijzondere moeders... ik dacht meteen aan jou

Tot straks!

xx
Floddertje: Mooie piraten!! Erg vrolijk ook voor piraten maar dat komt natuurlijk omdat Timo jarig was.

Nurse: Mooi zo dat die buikpijn niet heeft doorgezet. Snel gaat het allemaal als Yasmine nu alweer prikken krijgt.

Marloes: Vervelend hoor zo'n spookje.

Kidon: Wat een mooie foto's!!! Wat lijkt hij alweer groot als hij zo staat. Ik heb dezelfde kleur beker voor Yora die ligt ook altijd zo op de grond te slingeren. Grappig die stofzuiger. Ben ook heel benieuwd naar je site en foto's van de winkel.

Basu en Tinus: Ik ben sinds een of ander topic hier ook lid van een huishoudclubje (hoe erg) op msn en dan krijg je elke dag een mailtje met taken. Maar zeker op schooldagen komt daar eigenlijk vrij weinig van. Maar ik trek Yora dr hagelwitte maillot lekker aan als ze naar de oppas gaat en als ze dan thuiskomt met hele zwarte knietjes dan vind ik dat het hier nog allemaal best meevalt.

IndianRose: Mooie foto's vooral die met dat bord. En mooi buikje. Mooie nagels ook trouwens. Je moet wel wat vaker foto's gaan posten hoor want ik herkende Stijn bijna niet meer.

Toch best eng die testuitslagen.

Joni: Ook een mooi minibuikje. Ik moest een beetje denken aan de buik van Nurse omdat zij ook een moedervlek op dr buik heeft. Dat lange haar staat erg mooi bij Boyd. Yora zit ook altijd met schoenen in dr handen. Grappig. Maar ik ontdek nu elke keer weer dat die unieke Yora dingetjes gewoon echt normaal kindergedrag is ontdekte ik ook al toen Mainecoon hier was. Is het trouwens niet verstandig om een beetje voorzichtig te zijn met het eten van Boyd omdat hij zo'n last heeft van zijn huid? Misschien kun je hem straks af en toe een bekertje moedermelk geven als de baby er is??

Mainecoon: Waar ben je trouwens? Ik verwacht je nu wel snel een keer in de Lush he en Mette en Knorretje.

Ik heb zaterdag 4 uurtjes gewerkt bij de Lush. Ik vond het hardstikke leuk en vind het ook erg fijn om weer eens collega's te hebben. Ik zou gisteren horen of ik was aangenomen of niet maar ik heb toen rond 6 uur zelf maar gebeld. Ze waren mijn telefoonnummer kwijt en ze hoopte al dat ik zelf zou bellen. Want ik was aangenomen!! Ik vind het heel erg leuk en ik heb ook al een eerste trainingsdag.

Aankomend weekend ga ik weer op date. Ik ga uit eten met hem. Ook leuk leuk.

Yora is weer een stuk gezelliger. Het slapen hier is altijd enorm problematisch de week voordat ik ongesteld moet worden en het zelf nog niet eens doorheb dat ik ongesteld ga worden. Daar had ze vorige keer dus last van.

Ik ga nog even studeren en langs de Lush om alles te regelen.
Nurse, wat lief dat je aan mij dacht Maarre je kan ook jezelf opgeven

Gelukkig is je buikpijn afgezakt, ik hoop dat het niet meer terug komt!

Yora;

Gefeliciteerd met je baan en met je date ! Wat super zeg!

Ga je op zaterdag werken?

Oo dat gaat wat worden later, allebei pms in dezelfde week

Marloes; wanneer krijgen jullie de sleutel?

Hier is het ruk, Nova is niet lekker en is de uberzwaankleefaan..

Gelukkig slaapt ze nu, ik hoop dat ze even een paar uurtjes maakt.

Ik heb net al de was eruit gehaald en gestreken, dus nu even met een boekje op de bank!

x
Hou he even kort, wat Dingetje is aan het wakker worden, maar toch even een ik-leef-nog-berichtje uit Dublin!

Alles prima hier, gisteren kwam ineens - bam - dat moedergevoel voor Aimee. In de film heb je altijd meteen bij de geboorte al dat "overweldige gevoel van liefde" voor je kind, maar bij mij duurt dat even, was bij Leah ook zo. Ik zei het zelfs letterlijk zo tegen Vent toen ik het me besefte, "ik vind haar best wel leuk nu" ) Hoop dat jullie me nu niet een freak vinden of zo, haha!

Maar Aimee is echt per dag leuker nu, dus voor degenen die nog twijfelen over een tweede - Knorretje - dóen, 't tóch wel leuk zo'n tweede, haha!

Prachtige foto's allemaal, Joni en Indian, leuk die buiken! En Dylan, wat een knap ventje ben je toch!

Indian, had er geen idee van dat je zo ziek was, hoop dat het nu echt de goede kant op gaat. Leah doet dat trouwens ook, dat gillen als ze haar zin niet krijgt. Ze heeft nu bijvoorbeeld het buitenspelen ontdekt en zodra we uit de auto stappen als we thuiskomen wil ze meteen de straat op om te voetballen (!), maar gisteren bijvoorbeeld goot het dus ik liet haar niet eens lopen, maar droeg haar naar binnen... Nou ik denk dat de buren gedacht moeten hebben dat ik bezig was haar te vermoorden! Ik probeer het zowel te negeren als haar af te leiden met iets (Oh, look, a pussycat! doet altijd wonderen), maar irritant is het!

Yep, ze is wakker, byeee
Oh ja, Yora, woooehoooeee, klint goed, zowel de baan als de date!!!
F5

Heb de laatste tijd niet echt veel meegelezen, excuses dames, maar vond het wel even tijd voor een berichtje.

Vanmorgen naar het CB geweest, de kleine boedha weegt nu 12,2 kg en is 82cm. Hij was lekker aan het spelen in zn luier en had helemaal geen zin in dat gefriemel aan hem (oogjes controleren, hartje / longen luisteren) maar goed we hoeven nu pas weer in juli geloof ik.

Verder begint het nu ook wel beetje errug druk op t werk te worden. Over 4 weekjes ben ik een paar weken vrij dus moet zo veel mogelijk vooruit werken, wat niet altijd wil lukken, dus heb afgelopen week ook een paar avonden thuis zitten werken (bouw ik gelijk nog wat crediet uurtjes op als Merijn keertje ziek is, scheelt weer vakantiedagen).

Ik ga nog even gauw een stofzuigert door het huis heen halen voordat die kleine weer rechtop in zn bedje staat.
Yora, Gefeliciteerd met je baan!

Ik wil ook elke dag een mailtje met wat gedaan moet worden! Ik ben zo'n chaoot, de enige momenten dat het hier echt netjes is, is als er een verjaardag moet worden gevierd. Dan kan ik opeens als een witte tornado door het huis (om vervolgens de boel te laten verslonzen, echt vreselijk!). En om nou te zeggen dat ik het niet erg vind.....ik erger me vaak vreselijk aan de rommel, maar dan ontbreekt het me aan de tijd/ruimte (want 2 loslopende bengels)/energie om er wat aan te doen. En bijhouden lukt op één of andere manier niet. Dus......GEEF ME AJB DAT ADRES VAN DIE GROEP! En ik zal je dankbaar zijn.....

Marloes, ik heb vanmorgen al mijn moed bij elkaar verzameld om de storm te trotseren, de kinderen in regenkleding gehesen en ben de trommel gaan ruilen. Thijmen is nu weer helemaal gelukkig, want zijn ´drumstel´ is weer compleet!

De ironie is dat het er nu stralend uitziet buiten, geen wolkje aan de lucht, zonnetje schijnt en de wind is luw. Had ik voor niets mijn moed verzameld.

Mette, wat grappig dat Nurse daaraan dacht, ik moest ook meteen aan jou denken. (wees niet bang, ik geef zowiezo nooit mensen ongevraagd ergens voor op)

Kidon, inderdaad een prachtig ventje heb je!

Pffff, ik zit al twee dagen in de zenuwen. J. had gisteren (een vreselijk pittig) solicitatie gesprek en zou gisteren of vandaag bericht krijgen. Hij is nu op zijn werk en heeft nog steeds niet gebeld (dus is ook nog steeds niet gebeld). Ik durf hem ook niet te bellen, want straks denkt hij misschien dat het dat bedrijf is. Nou ja, gelukkig is hij met een uurtje thuis en kunnen we het verder samen afwachten.......

Nou ik ga maar weer eens wat doen
Dames hou het even kort (zal snel weer wat socialer gaan doen hoor).

Wou even zeggen dat ik een heleboel leuke foto's heb gezien!

Indian wat zal dat schrikken geweest zijn die uitslag! Gelukkig gaat het allemaal wat beter weer en hopelijk zijn de volgende bloeduitslagen weer helemaal goed. (Normaal gesproken merk je het wel hoor als je een longembolie hebt, hoewel ik het nog niet eens zo heel benauwd had deed het wel pijn). Laat het maar wel goed in de gaten houden.

Yora veel plezier op je date alvast! Spannend hoor en wat super dat je nu een baantje hebt bij de lush! Ben jaloers hihihi. En doe mij ook alsjeblieft toevoegen aan die msn groep!!!!!! Ik heb het zelfde probleem als Basu vrees ik

Mette ik hoop dat Nova een beetje vrolijker is ontwaakt uit haar slaapje!

Dikke knuffel voor iedereen!
Hi!

Mn huis weer aan kant.

Yasmine:

6170 gram

63,5 cm lang

41 cm hoofdje

Alles okay, prikken weer gehad.

Probeer in een record tempo bij te lezen en te reageren,

Joni:

Mooi buikje meis!

Oef:

Gehehe, ja ik kan wel moe worden hoor, onder bepaalde omstandigheden: hahaha!

Enne, Yasmine is ontroostbaar, waarom wilt Brian haar nummer niet?

Tinus:

Wahaha! grapig, heb je inmiddels wel al wat gepoetst?

Ik mag van mezelf meestal pas iets voor mezelf doen als het huis aan kant is... lukt niet altijd maar vandaag wel!

Háááándig zo'n sleurhut!

En loopt ie nog?

Marloes:

Geweldige foto's!!

Viel t werken toch nog mee?

Indian:

Oeh, meid, ik had ook helemaal niet in de gaten dat je zo ziek was! gelukkig gaat het nu weer de goede kant op!

En als Roxanne een keer driftig is dan negeer ik haar.. als ik dan ga mopperen op dr wordt het alleen maar erger... soms werkt afleiden ookwel maar ik vind dat ze ook wel eens in de sopje gaar mag koken..

Leuke foto's weer! wat een mooi manneke is het toch!

En je krijgt al een mooi buikje! leuk hoor!!

(ik wil ook weeeeeeeeeeeeeeeerr!! hahaha!)

Basu:

Wat leuk dat de verjaardag zo geslaagd was! Ben benieuwd naar de foto's!

Kidon:

Leuk weer wat van je te horen.

en wat een leuk wc-tje op de foto!!

Tot snel!

Yora:

Wat gaaaaf een date! WE WILLEN EEN FOTO!!

Wahahaha! weet je nog dat ik een moedervlek op mn buik heb? Wat grappig! en ook toevallig! ik heb voor mezelf een huishoudschema gemaakt pas, dit is ie (even kopieëren vanuit exel:

WEKELIJKSE PLANNING

MAANDAG

Ons bed verschonen

Beneden stoffen & stofzuigen

Boven stofzuigen

DINSDAG

Plantjes water geven

Beneden stoffen, stofzuigen & dweilen

Boven stoffen & dweilen

WOENSDAG

Badkamer en toiletten poetsen

DONDERDAG

Boven stoffen & stofzuigen

Strijken

VRIJDAG

Beneden stoffen, stofzuigen en dweilen

Boven dweilen

Keuken poetsen (koelkasten en magnetron ect.)

Administratie bijwerken

Boodschappenlijstje maken

ZATERDAG

Wekelijkse boodschappen

ZONDAG

Bedden van de meiden verschonen

Best handig hoor!

Ainne:

Ik vind je geen freak hoor! en de tweede is idd erg leuk! ben dan ook erg benieuwd of een derde ook zo leuk is!

Mette:

Hopelijk is Noof wat gezelliger straks wanneer ze wakker wordt. En mezelf opgeven? Wat een goed idee!?!?! Zou dat mogen?

Laat het hier weer eventjes bij.

Dikke kus!

AAAAAAARGH, wordt net gebeld, hij heeft 'm!!!!!
He Nurse jeetje wat een bezigheden zeg! Das niet te doen hoor zo vaak als je werkt hahaha.

Basu gefeliciteerd!!!!!
Basu:

Gefeliciteerd!! JAHOE! wel gaan vieren samen hoor!

Mainecoon:

Gehehe, nee dat zal wel niet nee, maar goed, ik vind het toch wel nodig hoor met een hond en twee katten in huis.. en de toiletten doe ik eigenlijk wel vaker en de verzorging van de dieren buietn staat dr niet bij maar zo heb ik toch een beetje een schema waar ik me aan kan houden en het overzicht niet kwijt raak...

Zo! Roxanne is wakker, gaan ff wat leuks doen saampjes.

xx
Supernieuws Basu!! Heerlijk nieuws voor jullie!

Wat een schema Nurse, of moet ik je voortaan PoperJetje noemen??

Ik ga koken,

x
Properjetje meldt zich!

Wij hebben het lekker makkelijk gehouden vandaag, broodjes, pizzaatjes en een sauzijzenbroodje.

Maarre, meiden hier met huisdieren, poetsen jullie dan niet zo veel/vaak?

Groetjes!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 11-03-2008 18:27
Reden: Kleurtje en smiley vergeten.
% gewijzigd
Nee maar wij hebben alleen maar 1 kortharige kater rondlopen. Dus die zorgt niet voor zoveel zooi.
Wij hebben een kat met korte haren, dus ik ben wel van de stofzuig, maar iedere dag stoffen? Naaah nee

Ik doe wel iedere dag de toiletten, 1x per week afstoffen vind ik al heul wat En ik heb een hekel aan de badkamer soppen, en strijken. Maar soms moet dat ook he *zucht* Morgen maar weer

Ik denk wel dat als ik thuis zou zijn, ik ook meer een schema zou willen aanhouden, omdat ik me dan schuldig zou voelen als ik het zou laten 'versloffen'.

Ik ga zo naar de fysio,

x
Basu gefeliciteeeeerd! Nou ja, Basu-man dan!

Nurse, pfooeeeh, je bent een drukke dame, maar inderdaad met al die beestenboel moet dat haast wel he.

Ik moet eerlijk bekennen dat wij alleen het hoognodige doen, al zuig ik nu wel wat vaker nu Leah in alle hoeken en gaten zit en ik heb natuurlijk nu ook meer tijd omdat ik met verlof ben. Tegen de tijd dat ik weer ga werken (eind juli) wil ik een werkster voor 1 keer in de week. Fulltime werken én twee kinderen, zonde om de vrije tijd dan aan poetsen te besteden toch.

Wij hebben trouwens geen huisdieren, zou het wel willen maar omdat we dus allebei fulltime werken zou dat zielig zijn voor ze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven