December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
he he, vergeet de kruipende Casper niet.. Hier geen pasjes hoor. ja overpakken met steeds een handje vast... maar verder... En we hebben eergister nog rookworst op, tot nu toe nog geen effct hiervan...
Hey lieve meiden! Heb de laatste tijd even geen tijd om te posten, en gun mezelf ook de tijd niet. Heb het een beetje te druk met van alles en nog wat en werken...

Maar dat komt wel weer goed hoor!

Dan kom ik hier weer veel en gezellig posten!

Las wel dat alles goed ging met iedereen, nu is het wachten nog op het lopen van Casper.

Go Casper, Go Casper, Go Casper! Jekanhetjekanhetjekanhetjekanhetjekanhetjekanhetjekanhet!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Nurse, Amber slaapt meestal alleen aan het begin van de middag, dus daar kan het niet aan liggen.

Tinus, leuk dat hij nou toch loopt! Amber is ook nog steeds niet helemaal zeker van haar kunnen!

En viel de prijs van de keukenboer mee?

Ik doe wel al neusspray voor ze er in gaat, maar de luuf kunnen we ook wel eens proberen!

Knorretje, rustig aan he!

Amber heeft vanmorgen ook haar 1e stappers gekregen, ze is er helemaal blij mee!

Ga zo maar eens wat doen hier, morgen vieren we Justin zijn verjaardag en er moet nog wel wat gebeuren zeg maar....

Amber slaapt en Justin zit op school, dus ik grijp mijn kans.

Tot later!

marloes
Oeps sorry, de foto is eem tikkie aan de grote kant...
Hé, maar Casper is toevallig wel DE kampioen kruip-tijgeren hier hoor! Supersnel issie!

Leuke stappers van Amber.

Had ik al geschreven dat ik stad en land ben afgeweest voor schoenen voor Joris? Zijn voeten zijn gewoon extreem breed! Echt, in alle winkels gepast, veterschoenen gingen zowiewo niet. Uiteindelijk bij Van Haren "Elefanten" (die hebben ook breedtematen) met klitteband geprobeerd, maat 21 ging nèt dicht en maat 22 was er niet. Dus die heb ik nu maar besteld. Geen Gattino's dus dit keer. En ook geen ander vlotte schoentjes.

Met een beetje pech moeten we straks naar (dure!) speciaalzaken ofzo.
anoniem_39268 wijzigde dit bericht op 07-03-2008 13:48
Reden: stukkie bijgeschreven......
% gewijzigd
Hooii!!

Eventjes snel want Yasmine zit beneden in de wipper, is net pas uit bed gekomen...wat een lui ding zeg!

Tinus:

Loopt ie nog?

Joni:

Is toch fijn hoor die box! vooral als je zit te voeden oid.

enne, laat even weten als je de uitslag weet! En als je echt een buikje krijgt foto's maken en hier laten showen hè!

Roxanne vind boekjes lezen geweldig... heb dr weer een aantal bijgekocht, werd dr een beetje maf van om telkens het zelfde boek een half uur lang mee te lezen en kijken haha!

Sannie:

Hahaha! geef die rookworst even de tijd om in te werken!

Marloes:

Wat een leuke schoentjes! idd een schandalig grote foto hoor!

Basu:

Casper is een kanjer. Laat hem nog maar lekker kruipen, als ze het lopen eenmaal doorhebben willen ze niets anders meer...

ja nou, bijna allemaal dan, Manuel twijfeld nog (nog een keertje rookworst op het menu zetten?)

Ga weer naar beneden, administratie doen met Yasmine op tafel... vanmorgen heel mn keuken gepoetst en opgeruimd.

Dikke kus!
Ow Basu, das ook wat! niets aan te doen maar wel jammer...
Ohja, had ik nog niet verteld hier maar ik heb nu al vanaf gistermiddag buikpijn.... wil even afwachten tot na het wknd maar mn gevoel zegt dat het dat spiraaltje is...kan het gevoel niet goed plaatsen maar het is erg vervelend, storend en ook wel pijnlijk, heb nooit buikpijn, is weer iets nieuws voor me...

xx
Oe Nurse, inderdaad even afwachten, maar anders wel even laten checken - had jij nu de mirena of de ouderwetse koperspiraal? Ik wil de laatste maar kan pas geplaatst worden als ik ongesteld wordt, dus kan nog wel even duren.

Basu wat lastig, zulke brede voeten!

Voor Leah hebben we schoenen bij een speciaalzaak gekocht, en daar gaan de schoenen zowel in de lengte als breedte. Was wel grappig, er werd zelfs een foto gemaakt van Leah in haar nieuwe schoenen, die kregen we mee in een kartonnen frame, met "My first shoes" erop. En elke zes weken kun je gratis laten controleren of de maat nog steeds goed is. Goeie klantenbinding zo he!

Marloes, ook leuke schoenen! En alvast veel plezier morgen!

Sannie, no worries, die Casper loopt echt wel voor zijn zestiende, haha!

Knorretje, take it easy!

Joni, al uitslag?

Floddertje, wat érg voor Timo van die taart, kan me zo voorstellen hoe dat gegaan is! Hoop dat het verdriet niet te lang duurde.

Oef, gelukkig dat het de goede kant opgaat met Brian. En ja, de cakejes waren gelukt, dus de babyroom heeft lekker cake gegeten gisteren.

Vanmorgen hadden we de 6-weken check bij de huisarts. Is een andere dan vorig jaar omdat we verhuisd waren. En deze huisarts is zó leuk, ben echt superblij met haar. Denk dat we wel 20 minuten bij haar zaten, zo uitgebreid doet ze alles. Ze is van mijn leeftijd en zelf ook zwanger, dus denk dat dat er ook wel mee te maken heeft, ze is gewoon supergeinteresseerd in babies enzo. Ook mijn buggy werd uitgebreid gekeurd, haha!

Maar goed, we zijn allebei helemaal goedgekeurd in ieder geval en Aimee is goed gegroeid, moet zo eens in de grafiek kijken hoe ze valt. Ze is net als Leah vrij licht, maar ook lang.

Dus, voor de tabel:

Aimee, 07/03/08: 3830 / 54
Hi meiden...

Ainne:

Fijn dat jullie kleine meid goed is gekeurd en dathet zo goed klikt tussen jou en de HA

Owwwww meiden...ik vergá echt van de buikpijn gewoon....

xx
oh ik dacht dat Casper ook al liep. Nou ja met of zonder rookworst gaat t toch niet meer lang duren lijkt me. Brian is ook zonder rookworst gaan lopen maar ja dat kan de uitzondering zijn die de regel bevestigd natuurlijk.

Leuke schoentjes Marloes. Luuf doen wij hier trouwens ook altijd als Brian verkouden is. Maar dan op zn speen zodat het onder zn neus zit.

Basu ja das lastig brede voeten. Gelukkig toch nog wat gevonden.

Nurse oh vervelend buikpijn. Ja toch maar even naar laten kijken.

Ik heb ook jaren dat spiraaltje gehad wat jij hebt. En ik heb er ook wel s last van gehad, vooral na sex deed t nog wel eens zeer. Maar ze kunnnen met een echo kijken hoe t zit.

Ainne wat grappig van die schoenenzaak. inderdaad leuke klantenbinding.

Mooi dat alles goed is met Aimee. Leuk he een HA die zo geïntereseerd is. Mijn HA heeft zelf een zoontje van eind november 2006 dus we vergelijken altijd. Doet die van jou al zus of zo? Nee maar wel dit of dat. blah blah. wel gezellig en de afspraak loopt altijd uit.

Nou nog weer s een beetje over Brian.

Hij slaapt echt super de afgelopen week. 'smiddags 2-3 uur achter elkaar. En de laatste 3 nachten ook doorgeslapen (nou ja wel eens een beetje wakker van dromen of zo) maar iig zonder late fles.

Ik vind het heerlijk hoor, ben er niet meer zo aan gewend. Vooral overdag sliep hij altijd maar weinig en nu is hij zo lekker uitgerust.

Oh ja ik heb zn haar geknipt. Vond het niet genoeg haar om voor naar de kapper te gaan dus ik heb t zelf maar gedaan. Duidelijk prutswerk maar met een beetje zwitsal gel staat het heel leuk haha.

Verder nog veel meer achterstallig onderhoud want ik heb nog steeds geen schoenen laten aanmeten voor m. Hij loopt nog steeds op zn H&M gympies buiten maar het komt er gewoon niet van. Daarnaast kan ik geen schoenenzaak hier in de stad vinden die z'n voeten kan opmeten. Stom he. Vanavond nog maar s zoeken.

Dat was tie weer!

doei

x
oh ja en ik rook weer :(

stom stom stom
Nursie dan zo ik NU even naar de HA bellen. Dan kan die spiraal er misschien meteen uit.
He meiden,

gister de hele dag op een bso gewerkt, was zoo leuk maar ik heb ik gisteravond zoveel pijn gehad

Kon me weer bijna niet omdraaien in bed, en zakte weer veel door m'n linkerbeen heen..

Maar goed, vandaag gaat het wel weer, nog wel vervelend gevoel maar niet meer zo erg.

Sannie/Tinus;

Nova loopt ook nog maar steeds maar een stap of 4. Maar goed, bij Noof mag ik ook niet meer verwachten, dit is al behoorlijk verwonderlijk.

Misschien een idee om een soort rookworst slinger door de kamer te maken Wedden dat Noof dan wel loopt

Basu;

Balen dat Joris van die brede voeten heeft. Krijg je meteen van die beelden van een leven lang 'gezonde' stappers voor je of niet? Misschien dat het nog bijtrekt! Nova heeft ook hele brede voeten en volgens mij ook een hoge wreef, dus ik zie de komende schoenentocht ook niet al te zonnig in..

Nurse: He wat vervelend van die buikpijn. Ik hoop dat het wat afzakt.

Ainne; Dat klinkt zeker als een leuke HA, ik ben ook erg blij met de mijne.

Ik ga straks met vriendinnen eten, bij een vriendin thuis. Dus ik Nova zo mee en Tris komt haar halen uit zijn werk.

Dikke kus voor allemaal!
Nurse; eens met Oef, bellen dus!!

Oef; he meis, wat heeeeerlijk dat Brian zo lekker slaapt!

Jammer dat stoppen met roken nu niet gelukt is, ach als er een kleine miniBrian in je buik groeit maar weer toch?
O ja, heb geen fofo van het resultaat van je verborgen kappertalent?
ik zal eens kijken. Heb vandaag wel foto's gemaakt maar die waren allemaal met een hoedje van papier op, dus daar kun je zn coupe niet echt zien. Ik maar er morgen wel eentje.

Stoppen met roken natuurlijk weer als ik weer zwanger ben ja!

Nurse nog naar de HA geweest?
De uitslag van de nekplooi was in zoverre goed, dat ik geen verhoogd risico heb op Downsyndroom. Het is natuurlijk een kansberekening, maar verder onderzoek is niet nodig.

(op mijn leeftijd is 1 op 70, ik had 1 op 1000 als uitslag).

Haha, Boyd blijft toch ook een grapjas. Hij had een pannendeksel gevonden in de lade en een tupperware doosje. Daar paste de deksel precies op en hij liep er de hele dag mee rond. Net op dezelfde manier als je een pan wil afgieten, aan beide kanten een handje en duimpje bovenop. En af en toe moest er een blokje in.

En dan de deksel met zijn mond optillen en er zo mee rondlopen. En het tupperware doosje is doorzichtig en loopt hij ermee voor zijn ogen met een dikke grijns.

En ondertussen ziet hij zijn fles op de tafel staan en gooit deze met zijn voorhoofd om. Ik lag helemaal blauw van het lachen.

Toen heb ik hem nog een pannendeksel gegeven en voorgedaan hoe hij ze tegen elkaar kan laten klappen. Dikke pret natuurlijk.

Oja, vorige week waren we met Boyd in de stad op zoek naar een nieuw servies. Nils liep met de wandelwagen in een winkel. En we waren even vergeten dat Boyd alles grijpt. Dus ineens kledder knal, bordjes op de grond, kapot. Shit. De verkoopster kwam al en ik bood mijn excuses aan. Ze was al aan het opvegen, maar ik wilde toch niet zomaar weglopen. Dus ik vroeg voor de vorm maar of we wat moesten betalen, maar ze zei: sorry is al voldoende hoor. Vond ik wel erg netjes van de winkel.

Boyd heeft zomaar sinds zaterdag ontdekt dat hij ook langer kan doorslapen 's ochtends. Tot nu toe is het steeds rond 7 uur en vanochtend zelfs 7.30. Wat een luxe.

Vanmiddag kwamen we een meisje tegen die kleiner was dan Boyd. Ik vroeg aan de moeder hoe oud ze was, was ze dus al bijna 2. Wel grappig dat ze kleiner was dan Boyd, want Boyd is al niet 1 van de grootste.

Mette

Ondanks dat je het werk heel leuk vind op de BSO, heb je de pijn er dan voor over? Of neem je dan liever de kantoorbaan?

Marloes

Wat een schattige en gelijk ook stoere stappers !

Foto grootte valt wel mee hoor.

Nurse

Foto maken van buik vergeet ik steeds. Omdat ik voor Boyd er altijd al uit moet en als ik heb gegeten, dan lijkt mijn buik dikker dan in werkelijk, dus een vertekend beeld. Maar ik moet echt eens een foto maken. Bij de 2e ben ik wel makkelijk geworden, maar is eigenlijk niet eerlijk.
Nurse: Hoe is het met je buik? Heb je eigenlijk al na de bevalling weer een normale menstruatie gehad of niet? Ik had zo'n 3 maanden na de bevalling ook twee dagen flinke buikpijn die steeds erger werd. Volgens de huisarts waren dat baarmoederkrampen, en lag het aan mijn cyclus. Maar ik ben eigenlijk noot meer echt ongesteld geweest omdat ik tijdens het afbouwen van de bv al met de pil ben begonnen.

Het kan dus heel goed met je cyclus te maken hebben, maar als het te erg wordt ga dan ajb even langs de huisarts. Wie weet is er wat ergers aan de hand...

Oh en ja hoor, Manuel deed vanavond weer uit zichzelf wat stapjes! Maar kruipen heeft nog steeds de voorkeur hoor, dat gaat lekker snel.

Joni: Gefeliciteerd met de goede uitkomst van de nekplooimeting!

Haha, die Boyd is ook een grapjas ook. Wel leuk hoe ja dat allemaal opschrijft. Manu is ook zo'n dondersteen en ik herken veel in de fratsen die Boyd uithaalt. Al heeft hij gelukkig nog nooit een compleet servies laten vallen, haha!

Oef: En dat vindt hij zomaar goed? Een hoedje van papier?!! Wat een makkelijk ventje! Bij Manu moet ik echt niks op zijn hoofd zetten. Alleen zijn warme nuts als we naar buiten gaan mag. Maar ja, dan heeft hij wantjes aan en dan kan hij toch niet met zijn handen zijn muts van zijn koppie trekken.

Haha doet me denken aan laatst: zijn wantjes lagen nog in e buggy en die lag in de auto en daar was JP mee weg. Dus toen heb ik mijn eigen - veeeeeel te grote - handschoenen bij hem aangedaan. Hij zat er heel geïnteresseerd naar te kijken en toen keek hij weer naar mij, grote glimlach, haha en wij op pad. Maar door die grote handschoenen hield hij zijn armpjes de hele tijd naar voren. Dat zag er niet uit natuurlijk, dus iedereen keek ons na. En ik maar lachen, haha!

Hee en wat lekker dat Brian zoveel slaapt. Slaapt hij dan maar 1x op een dag of nog steeds 2x? Manuel slaapt nog steeds 2 à 3 uur per keer en dan nog 2x op een dag. Veel hè?! Ik moet hem ook echt wakker maken anders ruft hij de hele dag door. Soms kom ik zijn kamer binnen en dan is hij wel wakker maar dan ligt hij gewoon lekker te liggen en met zijn schaap te knuffelen, mafkees haha!

(ben wel benieuwd hoeveel de rest van de kids nu slapen, trouwens)

Basu: Oh dat lijkt me wel heel lastig dat Joris van die brede voetjes heeft. Hopelijk gaat dat nog veranderen als hij gaat groeien. Ik hoor wel veel dat kindjes een hoge wreef hebben. Wel suf dat die fabrikanten daar geen rekening mee houden!

Mette: Hee wat balen dat je zoveel last had van je bekken? Komt dat omdat je dan heel veel lichamelijk bezig bent met het spelen met de kinderen enzo? Of is het feit dat je niet de hele dag kan zitten zoals een kantoorbaan al teveel voor je?

Ik moet nog even aan het bedankkaartje voor JP's vader werken en dan ga ik relaxen.

Fijne avond allemaa!
Mette; wat balen van je bekken !!!!!! En helemaal na het werk terwijl je het zo heerlijk vindt !!

Nurse; en de arts gebeld ??? Ik heb ook die spiraal en ik had gewrichtsklachten de eerste 2/3 weken. Heel vaag. Begon in mijn enkel door naar mijn knie, schouder, pols en toen was het weg. Het is wel `normaal' dat je in de eerste 3 maanden klachten hebt maar daarna moet het wel over zijn. Er zijn toch veel vrouwen die er niet tegen kunnen. Hoop dat jij er geen van bent. Of gelijk mooi excuus voor nr 3 :-) ?!?! Wel vervelend hoor dat je zo veel pijn hebt. Weet ook niet of dat er bij zou kunnen horen. Ff check of ie nog op zijn plekkie zit kan nooit kwaad natuurlijk. Ik ben trouwens sinds een poosje nu al niet meer ongesteld. Ook lekker :-)

Tinus; Jee wat goed !!!!! Gaaf he die kleintjes vertikaal ??

Oh $%*@$#)(*%(@# Ik vergeet de Lama's !!!! Later !!
oja, de lama's

even snel achter de computer, laatste mail checken voor de training... Maar alles is in orde, dus tas pakken, videocamera en statief.. en morgenvroeg op pad...

Ach, dat lopen van Casper komt wel hoor... Vanavond stond hij op een stoel voor de cd kast, cd's te bekijken... en wonder boven wonder gaat dat dus steeds goed.. Hij klimt overal op en onder en door en vallen, echt zelden... Dus om zijn motoriek maak ik me nog niet veel zorgen.. Als hij nu bijna 2 was, was het anders... maar dat duurt nog even..

Dus de rookworsten blijven voorlopig nog in de kast... Ik denk dat hij met hemelvaart gaat lopen, Renske deed dat ook, moest ik ook 2 dagen training geven, kom ik thuis, kan ze lopen... En dit jaar moet ik weer met hemelvaart training geven, dus...

oh en slapen, nog 2 keer hier, de eerste keer meestal een uur of 2, de tweede keer tot het eten (dus afhankelijk van hoe laat we hem op bed hebben gelegd...

zo... nu spullen pakken en naar bed, morgen al vroeg op pad...
Nou, te laat om uitgebreid te reageren. Morgen Timo z'n feestje en dan is het weer even rustig.

Wel even een leuke foto !! Bewijs dat Floortje geen meisje meisje is :-)

Basu, jeetje dat hij zulke brede voeten heeft!

Nurse, hoe is het nu met je buik?

Ainne, gezellig zo'n huisarts!

Oef, lekker dat het slapen beter gaat!

Ik ben ook wel benieuwd naar zijn kapsel!

Jammer dat je toch weer bent gaan roken...

Mette, balen dat je gelijk weer zo'n last had van je bekken...

Geweldig, ik zie haar al gaan achter de rookworsten aan! Ga ik hier vandaag ook maar doen tussen de andere slingers door, want Amber doet ook meestal nog maar een paar pasjes. En ze is heel de dag op zoek naar mijn vingers om samen te stappen, word er echt een beetje simpel van!

Joni, fijn dat de uitslag goed was!

lekker ventje is Boyd!

Oeps schrikken van dat servies!

tinus, Amber slaapt nog 1 keer, meestal 1 a 2 uur.

Sannie, succes vandaag!

Justin was ook pas 1,5 toen hij gign lopen, dus daar had ik me al helemaal op ingesteld.

Floddertje, stoere foto! Jullie ook een gezellige dag vandaag!

Amber is al 2 avonden lekker gaan slapen gelukkig, ik hoop dat we het ergste weer gehad hebben!

Marloes
mm, het uitslapen van Boyd was vanochtend weer over. Klokslag

6 uur was hij weer wakker. Nils is er uit gegaan.

Zo direct weer richting A'dam voor de chinese arts. hij heeft nu

3 weken de oplosthee en pilletjes geslikt, maar ik zie nog geen verbetering. Eens even kijken wat ze er over te zeggen heeft.

Vanochtend eindelijk eens een zwangere buikfoto gemaakt, zal hem hier wel eens plaatsen.

Ben druk bezig met het zoeken naar een leuk vakantiehuisje in mei.

We dachten eerst Landall, Hoogenboom o.i.d., maar dan kom je op ruim ¤ 1000,- per week en dat hebben we er niet voor over. Nu zitten we zo rond de ¤ 600-700,- in veel grotere huisjes. We zoeken in Zwarte Woud, Jura of Harz. Heb al een aantal keuzes gemaakt die ons leuk lijken. We zoeken een huisje met grasveld erbij zodat Boyd mooi buiten kan ravotten.

Als ik het heb gevonden, geef ik de link wel even. Indien iemand nog wat zoekt, ik heb nog wel wat huisjes op mijn comp staan.

Tinus

Jij schrijft altijd dat ik zo grappig over Boyd vertel. Leuk om te horen. Ik heb gisteren ook video gemaakt dat hij met het bakje voor zijn gezicht loopt. Prachtige beelden voor later (en voor nu!)

Floddertje

Veel succes en plezier met Timo's feestje.
jammer niet uitslapen vandaag Joni.. Ik ook niet of eigenlijk wel want Brian heeft om 5 uur een fles gekregen en slaapt nu nog. Oh wordt net wakker geloof ik.

wij gaan in mei naar Zeeland aan het grevelingenmeer ook leuk.

Leuke foto van Floortje Flodder. Wat een mega-grote auto is dat zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven