Nog wakker ! ?
vrijdag 2 maart 2012 om 00:36
Ja ik heb ontelbare mappen. Heb van katten al meer dan 9000 fotos. Van recepten en fotos ook wel zoiets of meer.
Nou kon ik steeds niets meer vinden dus had iets opgezet van Amuses, voorgerechten, hoofdgerechten, enz. maar is zo uitgebreid dat ik tussen de 10000 dingen niet kan zien wat wel en niet dubbel is en wat waar staat.
Nou ik kom er wel een keer uit maar nu even niet hahahaha.
Ja heb veel zin in zaterdag. Ik hoop zo dat het lekker droog weer is.
We mogen geen dieren voeren dus ik hoef morgenochtend niet meer brood te te vragen. Verder morgen nog wel even snel wat dingen doen hoor, was bijv. maar komt goed.
Nou kon ik steeds niets meer vinden dus had iets opgezet van Amuses, voorgerechten, hoofdgerechten, enz. maar is zo uitgebreid dat ik tussen de 10000 dingen niet kan zien wat wel en niet dubbel is en wat waar staat.
Nou ik kom er wel een keer uit maar nu even niet hahahaha.
Ja heb veel zin in zaterdag. Ik hoop zo dat het lekker droog weer is.
We mogen geen dieren voeren dus ik hoef morgenochtend niet meer brood te te vragen. Verder morgen nog wel even snel wat dingen doen hoor, was bijv. maar komt goed.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 2 maart 2012 om 00:50
vrijdag 2 maart 2012 om 00:54
quote:mocy schreef op 02 maart 2012 @ 00:52:
Bron, waar ben je precies bang voor?
Dat ze mijn zoon ook uit huis gaan plaatsen.. is helemaal niet reeele gedachte,want hij gaat best aardig,ondanks zijn ADD en puberteit.
Maar toch.
Ik heb gewoon het gevoel dat ik heel de regie uit handen heb moeten geven de laatste 2 á 3 jaar.. iedereen kijkt over mijn schouder mee..
Bron, waar ben je precies bang voor?
Dat ze mijn zoon ook uit huis gaan plaatsen.. is helemaal niet reeele gedachte,want hij gaat best aardig,ondanks zijn ADD en puberteit.
Maar toch.
Ik heb gewoon het gevoel dat ik heel de regie uit handen heb moeten geven de laatste 2 á 3 jaar.. iedereen kijkt over mijn schouder mee..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
vrijdag 2 maart 2012 om 01:01
quote:mocy schreef op 02 maart 2012 @ 00:58:
Bron, als hij goed gaat is daar toch geen reden toe. En het lijkt mij, maar ik ben ook maar een leek, dat zo'n gezinsvoogd juist een thuissituatie bevordert.
Ik heb er weinig vertrouwen in.. 9 januari kregen we dus die gezinsvoogd toegewezen.. Ze heeft iedereen van de hulpverlening al gezien..
Mij heeft ze vandaag pas gebeld.. vind ik slechte zaak.
Bron, als hij goed gaat is daar toch geen reden toe. En het lijkt mij, maar ik ben ook maar een leek, dat zo'n gezinsvoogd juist een thuissituatie bevordert.
Ik heb er weinig vertrouwen in.. 9 januari kregen we dus die gezinsvoogd toegewezen.. Ze heeft iedereen van de hulpverlening al gezien..
Mij heeft ze vandaag pas gebeld.. vind ik slechte zaak.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...