Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Het gaat niet hard, maar het gaat.

Heb je al zin in zaterdag, Myleentje?
Zaterdag BB toch?
Jo ben je nog op BBO geweest?
Ja ik heb ontelbare mappen. Heb van katten al meer dan 9000 fotos. Van recepten en fotos ook wel zoiets of meer.

Nou kon ik steeds niets meer vinden dus had iets opgezet van Amuses, voorgerechten, hoofdgerechten, enz. maar is zo uitgebreid dat ik tussen de 10000 dingen niet kan zien wat wel en niet dubbel is en wat waar staat.

Nou ik kom er wel een keer uit maar nu even niet hahahaha.

Ja heb veel zin in zaterdag. Ik hoop zo dat het lekker droog weer is.

We mogen geen dieren voeren dus ik hoef morgenochtend niet meer brood te te vragen. Verder morgen nog wel even snel wat dingen doen hoor, was bijv. maar komt goed.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De laatste dagen niet. Ben jij er elke dag?
Leuk hoor, Myleen. Ik ben er heel vroeger een keer geweest. Vond het wel leuk toen.

Zit ondertussen naar P&W te kijken. Ik vind Jolande Sap eigenlijk helemaal niet leuk.
heb even een topic ge-opend. Krijg dinsdag voor de eerste keer de gezinsvoogd over de vloer..

Zo geen zin in..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik zie 'm Bron. Geen ervaring dus ik ga niet reageren, maar wel een dikke voor jou.
Moos aan het bedden opmaken?
Ik ook niet Bron, maar hoop dat je wat aan de reacties zult hebben.

Jo, nee ben er nog niet geweest deze week.

Ik ben heel vroeger in BB geweest, vond het ook leuk.
quote:Jonari schreef op 02 maart 2012 @ 00:46:

Moos aan het bedden opmaken?Zou wel moeten, maar nu heb ik helemaal geen zin te zakken.
quote:mocy schreef op 02 maart 2012 @ 00:47:

[...]

Zou wel moeten, maar nu heb ik helemaal geen zin te zakken.Blijf nog maar even dan. Ik schenk nog een vino tinto voor ons in!
quote:Jonari schreef op 02 maart 2012 @ 00:44:

Ik zie 'm Bron. Geen ervaring dus ik ga niet reageren, maar wel een dikke voor jou.Dank je.. heb er nu al slapeloze nachten van.
Bron, waar ben je precies bang voor?
quote:Jonari schreef op 02 maart 2012 @ 00:49:

[...]

Blijf nog maar even dan. Ik schenk nog een vino tinto voor ons in!Lekker Jo! Heb jij ook die aanbieding Welmoed van de AH? Die is lekker.
quote:mocy schreef op 02 maart 2012 @ 00:52:

Bron, waar ben je precies bang voor?

Dat ze mijn zoon ook uit huis gaan plaatsen.. is helemaal niet reeele gedachte,want hij gaat best aardig,ondanks zijn ADD en puberteit.

Maar toch.

Ik heb gewoon het gevoel dat ik heel de regie uit handen heb moeten geven de laatste 2 á 3 jaar.. iedereen kijkt over mijn schouder mee..
Nee, ik zit nog aan de aanbieding van vorige week. Ik had flink ingeslagen

De Tempranillo, ook lekker.
Bron
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zaterdag moeder/dochterdagje..

Eerst naar mijn ouders en dan naar de film.ze wil grag naar de chipmunks deel 3, ze is zestien,hé.
Bron, als hij goed gaat is daar toch geen reden toe. En het lijkt mij, maar ik ben ook maar een leek, dat zo'n gezinsvoogd juist een thuissituatie bevordert.
dank je,MV.. ik ben er gewoon een beetje verdrietig van.. maar ik mis d´r ook zo.

Probeer me vaak groot te houden. maar als ik dan alleen ben en ik zie haar lege kamertje.
Dat zal toch niet zomaar gebeuren, Bron? Ik kan me je angst wel voorstellen en sowieso het idee dat je "in de gaten" gehouden wordt zou me vreselijk benauwen.
quote:lichtbron schreef op 02 maart 2012 @ 00:59:

dank je,MV.. ik ben er gewoon een beetje verdrietig van.. maar ik mis d´r ook zo.

Probeer me vaak groot te houden. maar als ik dan alleen ben en ik zie haar lege kamertje.Verdrietig hoor
quote:mocy schreef op 02 maart 2012 @ 00:58:

Bron, als hij goed gaat is daar toch geen reden toe. En het lijkt mij, maar ik ben ook maar een leek, dat zo'n gezinsvoogd juist een thuissituatie bevordert.

Ik heb er weinig vertrouwen in.. 9 januari kregen we dus die gezinsvoogd toegewezen.. Ze heeft iedereen van de hulpverlening al gezien..

Mij heeft ze vandaag pas gebeld.. vind ik slechte zaak.
Gelukkig doet ze het op school heel goed,zegt de juf waar ik vandaag een kennismakingsgesprek mee heb gehad.

Al zit ze er nog maar goed twee maanden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven