Wurgseks

02-03-2012 13:22 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel! Wie heeft hier ervaring mee?!

Ikzelf niet maar ben wel van plan om het te doen. Dus tips, ervaringen zijn welkom!
@ _lupine_ Daar heb je ook gelijk in... Ik denk dat het ook een heel stuk ligt aan de manier waarop, zoals TO aangeeft gaat het haar om de angst. Dan heb je naar mijn mening meer risico dat het misgaat, zoals door iemand anders ook al gezegd: dan ga je je grens steeds verleggen (niet zozeer die van de ander) om die angst te zien, want ik geloof niet dat als je vantevoren afspreekt om dit te gaan doen dat je échte angst zult zien (je weet immers dat het gaat gebeuren...)
avanja: dat dachten die mensen bij wie het wel fout ging natuurlijk ook.
En als je dan kikt op macht, waarom in godsnaam dan meteen het meest extreme?
@ alfa-man: dat ben ik met je eens, dan denk je 2 keer na voor je inderdaad aan zulke dingen begint, het klinkt misschien heel spannend (voor sommigen) maar kan zeker fout aflopen. En toen ik jonger was was ik ook ontvankelijker voor 'gevaarlijke' dingen en dacht ik er ook niet zo bij na...
Dit is een van de allergevaarlijkste dingen die je op seksgebied kunt doen, dus lees je eerst grondig in. Als je gaat bungeejumpen bind je ook geen elastiek om je middel en hopla, toch? Dus ga erover lezen, vraag tips aan ervaringsdeskundigen en doe het met iemand die je goed kent en volledig vertrouwt. Als het misgaat is het geen kwestie van de troep opruimen en opnieuw beginnen: dit kan dodelijk zijn. Het is niet iets wat "wel geinig is om eens te proberen." Voor mij een reden om er nooit aan te beginnen.
Een kennis van mij doet er ook aan, zij vind het heerlijk. Het begon bij haar toen ze haar adem inhield. Zo heeft ze het ''opgebouwd''

Heb toen zelf een keer mn adem in proberen te houden, maar kreeg alleen maar een zwaar plas gevoel haha.

Ik zelf vind het wel soms opwindend als je even hardhandig bij je kin/keel word gegrepen. Maar wurgseks, nee dat is niet voor mij weggelegd.

Iig, TO, veel plezier ermee!
quote:_lupine_ schreef op 02 maart 2012 @ 14:23:

En als je dan kikt op macht, waarom in godsnaam dan meteen het meest extreme?Dat geeft het snelste de gewenste hoeveelheid macht denk ik...
@ _lupine_ Ja dat dachten die mensen ook ja... Maar weet je wat het ook is: welke vorm van wurgseks wil TO proberen? Meer in de zin van: hoe hard zeg maar. Hoe dan ook blijft het gevaarlijk, maar hoe harder je het doet hoe meer gevaar er is (lijkt mij). En waarom meteen het meest extreme? Misschien ervaart ze niet het gevoel van macht hebben bij andere dingen? Als je sex hebt met iemand ben je wel op je kwetsbaarst vind ik, dus dan heeft TO voor haar gevoel misschien (meer) macht... Ik heb geen flauw idee!
Ik denk gewoon dat TO er veel te lichtzinnig over denkt.
quote:lovelycomplex schreef op 02 maart 2012 @ 14:24:

Ik zelf vind het wel soms opwindend als je even hardhandig bij je kin/keel word gegrepen. Maar wurgseks, nee dat is niet voor mij weggelegd.

Iig, TO, veel plezier ermee!Ik zal er nu verder over ophouden, maar ik vind het ongelooflijk dat TO veel plezier wordt gewenst. Stel dat een 18-jarige hier oppert om eens een shotje heroine te gebruiken. Zegt de meerderheid dan ook: oppassen hoor TO, want er zijn mensen die er verslaafd aanraken. Voor de rest: geniet ervan meid.
Bedankt mensen. Straks ff alles goed doorlezen
quote:alfa-man schreef op 02 maart 2012 @ 14:28:

[...]

Ik zal er nu verder over ophouden, maar ik vind het ongelooflijk dat TO veel plezier wordt gewenst. Stel dat een 18-jarige hier oppert om eens een shotje heroine te gebruiken. Zegt de meerderheid dan ook: oppassen hoor TO, want er zijn mensen die er verslaafd aanraken. Voor de rest: geniet ervan meid.

Joh. Ik heb wel eens xtc gebruikt, cocaïne e.d. met vriendinnen en ik blow wel eens. Ga je niet dood aan en je raakt ook niet meteen verslaafd dus ook wanneer ik dan tips vraag aan ervaren drugs gebruikers wensen die mij veel plezier. Ik weet niet of jij kinderen hebt maar de kans is groot dat ook jouw kinderen heus wel gaan experimenteren qua drugs. Of hebben gedaan of doen.

Ik blijf het hier bekrompen vinden.
quote:carpedieme11 schreef op 02 maart 2012 @ 14:32:

[...]

Joh. Ik heb wel eens xtc gebruikt, cocaïne e.d. met vriendinnen en ik blow wel eens. Ga je niet dood aan en je raakt ook niet meteen verslaafd dus ook wanneer ik dan tips vraag aan ervaren drugs gebruikers wensen die mij veel plezier. Ik weet niet of jij kinderen hebt maar de kans is groot dat ook jouw kinderen heus wel gaan experimenteren qua drugs. Of hebben gedaan of doen.

Ik blijf het hier bekrompen vinden.

[...]

Ik zal er nu verder over ophouden, maar ik vind het ongelooflijk dat TO veel plezier wordt gewenst. Stel dat een 18-jarige hier oppert om eens een shotje heroine te gebruiken. Zegt de meerderheid dan ook: oppassen hoor TO, want er zijn mensen die er verslaafd aanraken. Voor de rest: geniet ervan meid.

Maar ze opende geen topic over een shotje heroïne.

Ik ken de gevaren niet van wurgseks, maar ze zal vast wel de nodige informatie er over opzoeken.

Dus laat mij haar lekker plezier wensen, want ook dat hoort ze te hebben tijdens wurgseks toch?

[...]

Ik zal er nu verder over ophouden, maar ik vind het ongelooflijk dat TO veel plezier wordt gewenst. Stel dat een 18-jarige hier oppert om eens een shotje heroine te gebruiken. Zegt de meerderheid dan ook: oppassen hoor TO, want er zijn mensen die er verslaafd aanraken. Voor de rest: geniet ervan meid.In principe ben ik het wel met je eens
quote:feeks schreef op 02 maart 2012 @ 13:32:

t kind is 18, ik vraag me echt af of je ze wel allemaal op een rijtje hebtNou inderdaad zeg, je zal maar kinky voorkeuren hebben op je 18e, ieeeuw!
quote:flutzel schreef op 02 maart 2012 @ 14:35:

[...]

Ik meen het serieus. Er wordt altijd gekeken naar de negatieve aspecten hier.

[...]

Ik blijf het hier bekrompen vinden.Nee hoor, een ervaren drugsgebruiker zal het gebruik van heroïne wel degelijk afwijzen.

[...]

Ik blijf het hier bekrompen vinden.Meen je....
quote:_lupine_ schreef op 02 maart 2012 @ 14:37:

[...]

Nee hoor, een ervaren drugsgebruiker zal het gebruik van heroïne wel degelijk afwijzen.Dat zal. Ik heb nog nooit heroïne gebruikt en ik ben het ook niet van plan.
quote:chyou schreef op 02 maart 2012 @ 14:37:

[...]

Meen je.... Een ervaren drugsgebruiker hoeft nog niet per definitie verslaafd te zijn.
Persoonlijk, vind ik dingen doen ( wat dan ook, bungeejumpen, wurgseks, harddrugs gebruiken, over een richel van een hoog gebouw lopen) die in mijn ogen een groot risico zijn voor mijn gezondheid, onverstandig. En daarom kies ik ervoor dat niet te doen.

Sommige mensen doen dat wél. Goed, dan is dat hetgene waar zij zich goed bij voelen of waar zij voor kiezen.

Maar blijkbaar als je zoals ik bent, ben je bekrompen.
quote:carpedieme11 schreef op 02 maart 2012 @ 14:38:

[...]

Dat zal. Ik heb nog nooit heroïne gebruikt en ik ben het ook niet van plan.Wat heroïne voor de ervaren drugsgebruiker is, is wurgseks voor de ervaren sekser. Zo moet je dat zien en dat heeft helemaal niks met bekrompenheid te maken, maar met reële gevaren.

[...]

Ik blijf het hier bekrompen vinden.Ik begrijp heel goed dat jij mij bekrompen vindt. Ik snap ook dat jij de gevaren niet ziet en wilt experimenteren met drugs en sex. Ik begrijp alleen al die volwassenen hier op het forum niet die jouw veel plezier wensen met je voorgenomen activiteiten die je het leven kunnen kosten.
quote:chyou schreef op 02 maart 2012 @ 14:40:

Persoonlijk, vind ik dingen doen ( wat dan ook, bungeejumpen, wurgseks, harddrugs gebruiken, over een richel van een hoog gebouw lopen) die in mijn ogen een groot risico zijn voor mijn gezondheid, onverstandig. En daarom kies ik ervoor dat niet te doen.

Sommige mensen doen dat wél. Goed, dan is dat hetgene waar zij zich goed bij voelen of waar zij voor kiezen.

Maar blijkbaar als je zoals ik bent, ben je bekrompen.Nee hoor. Je bent bekrompen wanneer je andere mensen komt vertellen dat - die mensen omdat die mensen die ''risicovolle'' dingen doen in therapie moeten, ziek zijn of niet helemaal sporen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven