Wurgseks

02-03-2012 13:22 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel! Wie heeft hier ervaring mee?!

Ikzelf niet maar ben wel van plan om het te doen. Dus tips, ervaringen zijn welkom!
Jammer dat zijn topic door de bekende strijdsters tegen het kwaad weer in diskrediet wordt gebracht.

Persoonlijk is wurgsex niet mijn ding. Ik geloof in volledig bewustzijn. Maar, wathever rocks your (wat was het ook alweer?) cradle?

Open dialoog werkt beter!!!
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
quote:groentsoep2 schreef op 02 maart 2012 @ 13:38:

Schietseks lijkt me ook leuk. Dat je je partner binnen drie minuten klaar moet pijpen en als dat niet lukt dat ie je dan een kogel door je raap jast. Helaas heeft mijn man er geen zin in, de saaie bekrompen drol. Wat een saaie man heb jij zeg!
quote:scamp schreef op 02 maart 2012 @ 13:37:

[...]

Wil je het zelf doen of wil je dat je vriend jou wurgt.

Er kan nl in allebei de gevallen heel erg veel mis gaan.

Zodra je het goed doet vind ik wel een grappige zin van je.. je hebt nl maar één kans om het fout te doen.Ik wil het zelf doen. Ergens moet ik er niet aan denken dat iemand het bij mij gaat doen omdat je dan helemaal geen kant op kan, al is dat ergens ook wel weer spannend.
quote:carpedieme11 schreef op 02 maart 2012 @ 13:36:

[...]

Je raadt me therapie aan omdat ik wurgseks eens wil ervaren en omdat ik denk dat het in meerdere relaties wordt gedaan?

Ik denk dat jij heel erg bekrompen bent, ja. Het kan goed gaan wanneer je het goed voorbereid, met je partner afspreekt over hoe en wat.Lees mijn link eens, dan zie je vanzelf dat het niet zo raar is dat je therapie word aangeraden hoor. Jij klinkt nu eenmaal niet goed voorbereid als je hier raad moet komen vragen. En daarbij, zelfs met goede voorbereiding kan het ook wel eens mislopen, een ongeluk zit ooit in een klein hoekje.
Jeetje wat zijn jullie soms bekrompen zeg. Zelfs als het niet zo gebruikelijk is, als beide partijen instemmen is dat toch hun zaak.

To: Heel voorzichtig iig, ik heb er niet echt ervaring mee, behalve soms vastpakken bij de keel. Maar op sommige plekken teveel druk kan zeker schade veroorzaken. Erg voorzichtig dus! En geen rare dingen rond je keel knopen die niet in een keer los kunnen gaan.
quote:dirk1971 schreef op 02 maart 2012 @ 13:38:

Als het controle over adem van de ander van belang is in je spel kun je de ander opdracht geven niet te ademen.

Hoe dan ook, lees je goed in.

De gevaarlijkste vorm is het alleen te doen...Alleen? Ik wist niet eens dat dat bestond. Ik ga het in ieder geval bij iemand doen.
In mijn naaste omgeving is er iemand overleden aan wurgsex. Ik zou me wel 100x bedenken voor ik daar aan zou gaan beginnen als ik jou was.

Kun je geen andere dingen verzinnen waar je een kick van krijgt waarbij je je leven niet op het spel zet?
quote:groentsoep2 schreef op 02 maart 2012 @ 13:38:

Schietseks lijkt me ook leuk. Dat je je partner binnen drie minuten klaar moet pijpen en als dat niet lukt dat ie je dan een kogel door je raap jast. Helaas heeft mijn man er geen zin in, de saaie bekrompen drol.
quote:carpedieme11 schreef op 02 maart 2012 @ 13:31:

[...]

Nee, dat heb ik ter plekke verzonnen omdat mensen het blijkbaar vreemd vinden. Bekrompen vind ik dat want zo vreemd is het niet, het kan gewoon een voorkeur zijn en wanneer je dit goed overlegd met je partner en hij/zij gaat ermee akkoord is er niets vreemds aan. Het lijkt mij wel kicken om te doen en te ondergaan.

Ja gek hè?

Volgens mij heeft sex iets met liefde te maken en wurgsex kan ik niet erg rijmen met liefde maar als jij het fijn vindt om een vuilniszak over je hoofd te trekken tijdens de daad..ik zeg doen!!
rectificatie....Ik doe het alleen met mijn partner!

voor de rest idd weer bekrompen reactie's.De een houd van anaal,de ander wil dr keel dicht geknepen hebben.Ieder zijn ding,zolang het maar met toestemming van beide kanten gebeurt!!
quote:Thomba schreef op 02 maart 2012 @ 13:39:

Jammer dat zijn topic door de bekende strijdsters tegen het kwaad weer in diskrediet wordt gebracht.

Persoonlijk is wurgsex niet mijn ding. Ik geloof in volledig bewustzijn. Maar, wathever rocks your (wat was het ook alweer?) cradle?

Tuurlijk, is alleen maar aan te moedigen als een meisje van 18 jaar met wurgseks wil experimenteren.
quote:Cacciatore schreef op 02 maart 2012 @ 13:41:

[...]

Ja gek hè?

Volgens mij heeft sex iets met liefde te maken en wurgsex kan ik niet erg rijmen met liefde maar als jij het fijn vindt om een vuilniszak over je hoofd te trekken tijdens de daad..ik zeg doen!!

Sinds wanneer heeft seks per definitie iets met liefde te maken? Je kunt toch ook seks hebben met iemand waar je geen liefde voor voelt en alleen maar lust. Wanneer ik zin heb om seks te hebben met een aantrekkelijk iemand zal ik dat nu gewoon doen al heb ik verder geen gevoelens voor die persoon. Boeiend. Seks is leuk.

Wel ja, ik wist dat het hier bekrompen was maar zo bekrompen? Nee.
quote:carpedieme11 schreef op 02 maart 2012 @ 13:39:

[...]

Ik wil het zelf doen. Ergens moet ik er niet aan denken dat iemand het bij mij gaat doen omdat je dan helemaal geen kant op kan, al is dat ergens ook wel weer spannend.

Oh in dat geval zou ik juist eens mezelf in gaan lezen en er niet te onvoorzichtig mee om gaan.

Ik vind dat je er een beetje makkelijk over denkt.

Het veiligste is nog je hand over de mond en neus houden omdat je aan lichaamshouding kan zien hoe het met iemand gaat.

Nooit, maar dan ook nooit blinddoeken!!

Geen hand om de keel want zoals ik al zei, je kan een aorta dichtknijpen, de trachea beschadigen etc.

Vooral goede afspraken maken met de persoon waarbij je het gaat doen.

Bijvoorbeeld, hand omhoog is meteen stoppen.
Zit daar tegenwoordig een minimum leeftijd op dan?
quote:carpedieme11 schreef op 02 maart 2012 @ 13:44:

[...]

Sinds wanneer heeft seks per definitie iets met liefde te maken? Je kunt toch ook seks hebben met iemand waar je geen liefde voor voelt en alleen maar lust. Wanneer ik zin heb om seks te hebben met een aantrekkelijk iemand zal ik dat nu gewoon doen al heb ik verder geen gevoelens voor die persoon. Boeiend. Seks is leuk.

Wel ja, ik wist dat het hier bekrompen was maar zo bekrompen? Nee.En daarbij, ik hou van mijn vriend hoor maar ik hoef echt niet elke keer seks met violen op de achtergrond en tedere zachte dingen. Af en toe mag hij me best even goed aan mijn haar trekken.
Martelseks misschien ook een optie?
Je wilt het zelf doen zeg je? Waarom zeg je dit dan in een van je vorige posts: "Het lijkt mij wel kicken om te doen en te ondergaan."
[quote]carpedieme11 schreef op 02 maart 2012 @ 13:44:

[...]

Wel ja, ik wist dat het hier bekrompen was maar zo bekrompen? Nee.[/quote]

Ho! Je hebt t hier persoonlijk tegen mij denk ik hè? Laat de anderen er dan buiten,

En le-ren le-zen kan ook geen kwaad voor je, ik schreef namelijk dat volgens mij sex met liefde te maken heeft!
quote:flutzel schreef op 02 maart 2012 @ 13:47:

Je wilt het zelf doen zeg je? Waarom zeg je dit dan in een van je vorige posts: "Het lijkt mij wel kicken om te doen en te ondergaan."In beide posts zeg ik precies hetzelfde.
Iedereen heeft natuurlijk zo z'n eigen wensen en voorkeuren, ik zou sowieso nooit dingen om m'n nek knopen of een zak over m'n hoofd doen o.i.d. Bij de keel pakken heb ik weleens gedaan (hij bij mij) en dat voelde best fijn, kan ook niet uitleggen wat het precies was hoor maar goed.. En idd heeft het weinig tot niks met liefde te maken maar aan de andere kant weer wel met vertrouwen (niet dat dit de manier is om het vertrouwen te testen absoluut niet!).

De 1 vind het fijn om hard genomen te worden, de ander aan het haar trekken, noem maar op. Ik zie het altijd zo: de 1 houdt meer van speklapjes dan van biefstuk, en de ander andersom. Als jij het wilt doen moet je dat vooral doen, maar het kan gruwelijk misgaan en dat lijkt me ook niet de bedoeling. Dus bedenk je eerst wat je precies wilt doen en hoe, lees erover en praat met je partner (dingen zoals: wat is het stopwoord o.i.d)...

Het laatste advies: kijk goed uit en bedenk je of je er verstandig aan doet!
Are you pulling a David Carradine on me ?

Laat je goed inlichten, er zijn al een aantal mensen hieraan gestorven, ojaa zorg er wel voor dat je blaas leeg is, staat zo stom als je gevonden wordt ( dood of bewusteloos) en je hebt jezelf onder gepiest en of gepeopt ..
quote:scamp schreef op 02 maart 2012 @ 13:44:

[...]

Oh in dat geval zou ik juist eens mezelf in gaan lezen en er niet te onvoorzichtig mee om gaan.

Ik vind dat je er een beetje makkelijk over denkt.

Het veiligste is nog je hand over de mond en neus houden omdat je aan lichaamshouding kan zien hoe het met iemand gaat.

Nooit, maar dan ook nooit blinddoeken!!

Geen hand om de keel want zoals ik al zei, je kan een aorta dichtknijpen, de trachea beschadigen etc.

Vooral goede afspraken maken met de persoon waarbij je het gaat doen.

Bijvoorbeeld, hand omhoog is meteen stoppen.Misschien denk ik er inderdaad te makkelijk over. Voor mij is het gewoon handen om de nek/keel en klaar. Er wordt ook gezegd dat het het orgasme stimuleert (geen idee of dat echt zo is) en blinddoeken doe ik sowieso niet. Wanneer ik zoiets doe, wil ik recht in de ogen van mijn partner kunnen kijken. Misschien doe ik dan maar geen hand om de keel, ik kijk nog wel. Overleggen doen we sowieso.
@carpedieme: je zegt net tegen scamp dat je het zelf wilt doen en er ergens niet aan moet denken om het te laten doen. Iets daarvoor zeg je dat je het wel kicken lijkt om het zelf te doen en te ondergaan. Je bent 18, wilt experimenteren met wurgsex en je ziet niet eens de tegenstelling die je daar zelf schrijft ????
Het is inderdaad geen alledaagse manier van seks dat is waar.. maar met instemming van beide partijen (maar dat geldt voor alles op dat vlak vind ik) waarom niet?

Ik heb er zelf helemaal niets mee...wordt al benauwd van een truitje met col laat staan dat...

Maar om mensen die daar interesse in hebben, vragen over hebben of e.e.a. willen proberen standaard weg te zetten als freaks en hen zelfs therapie aan te raden gaat mij veel en veel te ver.

Zonder ervaring te hebben met het fenomeen of andere vormen van BDSM lijkt het mij wel iets waar je inderdaad van tevoren goed over na moet denken, afspraken moet maken, vertrouwen in elkaar moet hebben etc..dit omdat het niet zomaar een nummertje maken op de salontafel is.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:flutzel schreef op 02 maart 2012 @ 13:39:

[...]

Lees mijn link eens, dan zie je vanzelf dat het niet zo raar is dat je therapie word aangeraden hoor. Jij klinkt nu eenmaal niet goed voorbereid als je hier raad moet komen vragen. En daarbij, zelfs met goede voorbereiding kan het ook wel eens mislopen, een ongeluk zit ooit in een klein hoekje.Dus omdat je wurgseks wil uitproberen moet je maar in therapie. Joh, doe a.u.b. normaal. Je mag wel in therapie gaan wanneer je andere mensen vertelt om in therapie te gaan wanneer de seksuele voorkeuren ietwat afwijkend zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven