Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Jullie hebben leuke dingen in het vooruitzicht morgen, Bron en MV. Leuk hoor!

Ik hoorde het op het journaal van het jongetje dat door een jachtluipaard gegrepen werd

Myleen, alle deuren en ramen dicht.
En zeker niet het dak van een cabrio naar beneden morgen
We gaan eerst naar mijn ouders en dan gaan we gezellig naar de film.. Alvin and the chipmunks deel 3.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:lichtbron schreef op 02 maart 2012 @ 21:49:

We gaan eerst naar mijn ouders en dan gaan we gezellig naar de film.. Alvin and the chipmunks deel 3.Gezellig!
Leuke plannen heeft iedereen morgen!

Veel plezier hoor. Denk maar aan mij die met haar gammele lijf morgen twee kasten moet leegruimen, ruimte moet maken voor een box in de woonkamer en een berg was moet opvouwen.
Zal aan je denken Heleen
Oh gezellig Bron.

Zal het aan mijn vriendin zeggen Jo, we gaan met haar auto. Weet wel dat ze vorig jaar ook kaarten had gewonnen en wel de ramen naar beneden had. Ik zal de camera laten lopen -grijnz- . Grote katten zijn ook zo leuk he .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zoiets moet ik zondag doen Heleen dus ik benijd je niet. Zal aan je denken. Kan je dat klusje niet uitbesteden aan man?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja, grote katten zijn ook heel leuk

Kijk je nog wel eens naar de welpen in Blijdorp? Ik vergeet het de laatste tijd steeds. Ga gelijk even kijken, ze zullen wel gegroeid zijn.
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 maart 2012 @ 21:58:

Zoiets moet ik zondag doen Heleen dus ik benijd je niet. Zal aan je denken. Kan je dat klusje niet uitbesteden aan man?

Nee, die is naar school morgen en komt terug met een kast. Alles moet dan op zijn plek gezet worden. En ik had het eigenlijk allang moeten doen, maar geen fut.

Ach, ik doe het rustig aan, komt wel goed.
quote:Jonari schreef op 02 maart 2012 @ 21:49:

En zeker niet het dak van een cabrio naar beneden morgen Pfieuw, blij dat ik een hardtop krijg en geen softtop. Helemaal nog niet bij stil gestaan maar dus ook stukken veiliger mocht ik eens met grut op safari gaan.
quote:Jonari schreef op 02 maart 2012 @ 21:59:

Ja, grote katten zijn ook heel leuk

Kijk je nog wel eens naar de welpen in Blijdorp? Ik vergeet het de laatste tijd steeds. Ga gelijk even kijken, ze zullen wel gegroeid zijn.Op tv zag ik dat ze laatst voor het eerst naar buiten mochten. Net als de ijsberen-tweeling.
Wij gaan morgen met grut Brussel onveilig maken. Gaan rond 7.00 uur weg, tegen 9.30 uur daar. En dan na de lunch, rond 14.00 uur weer terug. Beetje kort maar dan kan ons pleegmeisje 's middags nog even bij haar moeder op bezoek. Kind ziet daar zo naar uit dat we dat bezoek niet naar zondag willen verplaatsen.
quote:helene31 schreef op 02 maart 2012 @ 22:05:

[...]

Nee, die is naar school morgen en komt terug met een kast. Alles moet dan op zijn plek gezet worden. En ik had het eigenlijk allang moeten doen, maar geen fut.

Ach, ik doe het rustig aan, komt wel goed.Hulptroepen inschakelen? Je (schoon)moeder? (Schoon)zussen? Vriendinnen?
quote:leentjedb schreef op 02 maart 2012 @ 22:24:

[...]

Hulptroepen inschakelen? Je (schoon)moeder? (Schoon)zussen? Vriendinnen?

Schoonmoeder komt inderdaad al even helpen en daarna mij van mijn kind verlossen.

Heb haar liever niet boven, er staan zeker drie manden was om op te vouwen.
quote:leentjedb schreef op 02 maart 2012 @ 22:23:

Wij gaan morgen met grut Brussel onveilig maken. Gaan rond 7.00 uur weg, tegen 9.30 uur daar. En dan na de lunch, rond 14.00 uur weer terug. Beetje kort maar dan kan ons pleegmeisje 's middags nog even bij haar moeder op bezoek. Kind ziet daar zo naar uit dat we dat bezoek niet naar zondag willen verplaatsen.

Je gaat gewoon echt! Leuk hoor, heeft pleegdochter meteen veel te vertellen aan haar moeder.
quote:helene31 schreef op 02 maart 2012 @ 22:31:

[...]

Je gaat gewoon echt! Leuk hoor, heeft pleegdochter meteen veel te vertellen aan haar moeder.Precies, haar moeder heeft zelf niet zoveel gespreksstof dan vragen of het nog wel gaat bij ons thuis. En we gaan samen een klein cadeautje voor haar moeder kopen dat echt Brussels/Belgisch is. Ik gok op bonbons of een replica van Manneke Pis.
quote:helene31 schreef op 02 maart 2012 @ 22:29:

[...]

Schoonmoeder komt inderdaad al even helpen en daarna mij van mijn kind verlossen.

Heb haar liever niet boven, er staan zeker drie manden was om op te vouwen. Die van mij gaat dan gewoon stoïcijns zitten vouwen. Doet die van jou dat niet? Gewoon lak aan hebben hoor. Je bent zwanger, hebt bekkeninstabiliteit en je hebt er al eentje rondlopen. Nou, dan is het maar niet spik en span!
Haha, ze zou het zo doen, de lieverd. Maar ik ben eigenwijs, kan best zittend vouwen. Dan mag man de kasten inruimen als hij thuis is.
Lief, je pleegdochter! Gaat het goed met haar? Was vast een cultuurshock om bij jullie te belanden.
quote:helene31 schreef op 02 maart 2012 @ 22:49:

Lief, je pleegdochter! Gaat het goed met haar? Was vast een cultuurshock om bij jullie te belanden.Pleegmeisje is een vriendinnetje van mijn 1-na-jongste. Kwam hier ook al regelmatig spelen, wij zijn dus geen totaal vreemden voor haar. Het gaat nu een stuk beter met haar. In het begin zaten de tranen wat los. Maar daar weten mijn 4 oudsten wel raad mee, die staan dan te dringen om te troosten.
Ach, wat fijn dat zij dan in een vertrouwd en warm nest opgevangen kon worden. Mooi hoor!
Ik ga te bedde.

Bonne nuit, mesdames!
Welterusten,helene!!

slaap lekker.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Welterusten Helene. En sterkte met opruimen morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven