Wurgseks

02-03-2012 13:22 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel! Wie heeft hier ervaring mee?!

Ikzelf niet maar ben wel van plan om het te doen. Dus tips, ervaringen zijn welkom!
quote:carpedieme11 schreef op 03 maart 2012 @ 16:46:

[...]

Net alsof ik seks ga hebben met die mannen. En wurgseks is al helemaal overbodig, daar moet vertrouwen voor nodig zijn. Wellicht een band. En die heb ik feitelijk niet met de kerels, alleen maar met mijn ex.Blij dat je dat in ieder geval inziet.
quote:carpedieme11 schreef op 03 maart 2012 @ 16:46:

[...]

Net alsof ik seks ga hebben met die mannen. En wurgseks is al helemaal overbodig, daar moet vertrouwen voor nodig zijn. Wellicht een band. En die heb ik feitelijk niet met de kerels, alleen maar met mijn ex.Wat maakt het uit of je seks met ze hebt? Al ga papieren hoedjes met ze vouwen. Waar het mij om gaat is dat je houding tegenover mannen niet prettig op me overkomt.
quote:Liquorice schreef op 03 maart 2012 @ 16:51:

[...]

Wat maakt het uit of je seks met ze hebt? Al ga papieren hoedjes met ze vouwen. Waar het mij om gaat is dat je houding tegenover mannen niet prettig op me overkomt.Dat zal.
quote:carpedieme11 schreef op 03 maart 2012 @ 15:51:

[...]

Allebei. Bovendien heb ik al macht over een paar mannen. Ik kan die mannen zo manipuleren als ik wil.

Het gaat mij er ook om dat ik het wel eens uit zou willen proberen (ik wil zoveel proberen) maar ik ga het niet meer doen op dit moment dus het topic kan wel weg.Ah jammer.....ik ben dol op experimentjes van anderen. Hoe wilde je het doen dan? Alleen of met één van je gemanipuleerde mannen?
quote:xxxlondon schreef op 03 maart 2012 @ 16:55:

[...]

Ah jammer.....ik ben dol op experimentjes van anderen. Hoe wilde je het doen dan? Alleen of met één van je gemanipuleerde mannen?bij mijn ex
Aha er wordt me plots heel veel duidelijk.

Pffffff zeg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:carpedieme11 schreef op 03 maart 2012 @ 16:56:

[...]

bij mijn exOh lekker, dit heeft dus alles te maken met "hoe maak ik het leven van mijn ex zo zuur mogelijk".....
quote:grobbekuiken schreef op 03 maart 2012 @ 17:00:

[...]

Oh lekker, dit heeft dus alles te maken met "hoe maak ik het leven van mijn ex zo zuur mogelijk".....Wat denk je nou echt zelf? Ik word een beetje moe van dit soort reacties eigenlijk.
Carpedieme, je klinkt gefrustreerd, verbitterd, haatdragend...die mannen die jou alleen voor de seks willen snap ik best. Je komt goedkoop over, bij jou valt snel n wip te halen. Jij denkt, die mannen te manipuleren, maar ze gebruiken jou voor gratis seks. Die wurgsex is geen goed idee voor jou, daar ben je te labiel voor.
quote:Pietjebel schreef op 03 maart 2012 @ 17:01:

Carpedieme, je klinkt gefrustreerd, verbitterd, haatdragend...die mannen die jou alleen voor de seks willen snap ik best. Je komt goedkoop over, bij jou valt snel n wip te halen. Jij denkt, die mannen te manipuleren, maar ze gebruiken jou voor gratis seks. Die wurgsex is geen goed idee voor jou, daar ben je te labiel voor.Grappig eigenlijk dat al die mannen mij nog nooit hebben mogen aanraken en dat een snelle wip helemaal niet snel te halen valt.
quote:carpedieme11 schreef op 03 maart 2012 @ 17:01:

[...]

Wat denk je nou echt zelf? Ik word een beetje moe van dit soort reacties eigenlijk.Wat ik zelf denk? Dat ik je het voordeel van de twijfel heb gegeven (ook op je "excuses" topic) en nu blijkt dat niks wat je zegt langer waarde heeft dan een seconde of 3.
Ben je boos op je ex?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zou je ook op mijn reactie willen reageren, Carpediem ?
quote:Enn schreef op 03 maart 2012 @ 17:04:

Ben je boos op je ex?Ja, hoezo?
quote:Conundrum schreef op 03 maart 2012 @ 16:15:

Hoe helpt het macht hebben over andere (vreemdgaande) mannen

jou met het verwerken van niet fijne ervaringen ?

Zij zijn niet de persoon die jou een rotgevoel hebben bezorgd.

Je wilt wat oplossen lijkt het, maar gaat daarvoor niet naar de persoon die het veroorzaakt heeft (of je verwerkt het zelf met hulp van een ander). Nee, je zoekt het in een totaal andere hoek, die geen rechtstreekse connectie met jouw ervaring hebben, en daar ga je de oplossing zoeken.

Zelfs dat niet alleen, je wordt nu een onderdeel van het bedrog, dat bedrog wat je gekwetst heeft.Maar die personen zijn wel degene die vreemdgaan. En ik vind het gewoon grappig om te zien hoe ver sommige mannen gaan, niet meer en niet minder. Een psycholoog helpt naar mijn idee niet, die zeggen ook maar wat en het is op zich ook maar een kleine kwestie. Ik ben alleen maar gekwetst door iemand, gaat binnen een maand wel weer over vermoed ik. Later lach ik hier waarschijnlijk om.
Zou dat meisje waarmee jouw ex is vreemdgegaan ook zo gelachen hebben ?

" Oh oh, hahahaha grappig, hij gaat vreemd met mij, wat zijn ze toch makkelijk die mannen, en die Carpediem slaapt vannacht gewoon onwetend naast hem, hohoho! wat een lol"

schuddebuikend van het lachen.
quote:carpedieme11 schreef op 03 maart 2012 @ 17:07:

[...]

Ja, hoezo?

Gewoon interesse.

Wat heeft hij gedaan dan dat je boos bent?
Kweenie hoor, voor iemand die hier een maandje weer over lacht, en 'alleen' maar gekwetst is, gedraag je je toch een beetje anders, aan de dingen die je hier hebt getypt, te zien.
En waarom in de hel, wilde je iets gaan doen, waarbij een groot vertrouwen nodig is (wat je al zelf aangaf) bij iemand die niet te vertrouwen is ?
.
quote:nerd_ schreef op 03 maart 2012 @ 17:31:

Manipuleren is trouwens de stiefmoeder van vertrouwen.

En chantage een bozer broertje van manipuleren.

En google translater is bij sommige posts een onmisbaar hulpmiddel...........

Wat wil je zeggen met deze opmerking?
quote:nerd_ schreef op 03 maart 2012 @ 17:31:

Manipuleren is trouwens de stiefmoeder van vertrouwen.

En chantage een bozer broertje van manipuleren.En ik denk dat angst, onzekerheid en weinig zelfreflectie de bakermat van manipulatief gedrag is.
.
Sja maar je komt ook alleen en je gaat alleen. Alleen zijn is niet erg als het niet gedwongen alleen zijn is.

Dusssss......

We gaan of topic Nerd.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven