hrc23vt defect?

03-03-2012 20:50 56 berichten
Hallo,



Mijn verwarming in huis slaat steeds af, en wanneer ik douche moet ik de hete kraan voluit zetten wil ik nog een beetje behaaglijk kunnen douchen.

Eergisteren heb ik de ketel bijgevuld plus de cv's onlucht (was niet echt nodig).



Moet ik de monteur maar bellen?
Alle reacties Link kopieren
Mocht je een monteur laten komen, kijk dan goed mee, en vraag wat ie aan het doen is!

Sommige dingen zijn nl makkelijk zelf te doen, je moet alleen even weten hóé. Succes!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Wow, ik heb ondertussen al 16 gaten geboord (ja, ik haat mijn buren (A)) en 3 vouwgordijnen opgehangen en jij bent nog aan het helpen Tickel, nice!



Overigens wel goed advies, dat moet ik ook altijd van mijn vader, haha. Die was eerst ff komen kijken naar mijn CV, want weet ook wel veel van dat soort dingen (kapotte apparaten, klussen, al dat soort) en ik moest verplicht meekijken en leren wat de driewegklep was en hoe het dingetje dan naar de andere kant moest gaan als ik water wilde ipv CV en al dat soort stuff.



Of vroeger toen ik klein was, dat hij dan best mijn band wilde plakken, maar ik moest meekijken, zodat ik het de volgende keer zelf kon....



Jee, jouw post roept trauma's op joh! ;)



(maar stiekem ben ik ondertussen best blij, omdat je dan uiteindelijk inderdaad heel veel dingen gewoon zelf kan).



Edit: het is overigens uitermate grappig om als die monteur dan komt, te vertellen dat je de driewegklep al gecontroleerd hebt en het expansievat etc. etc. Die kijkt je dan toch raar aan als je daar als vrouw alleen staat... De laatste zei er zelfs wat van, maar wel positief
Alle reacties Link kopieren
quote:zazu_ schreef op 03 maart 2012 @ 23:57:

Wow, ik heb ondertussen al 16 gaten geboord (ja, ik haat mijn buren (A)) en 3 vouwgordijnen opgehangen en jij bent nog aan het helpen Tickel, nice!



Overigens wel goed advies, dat moet ik ook altijd van mijn vader, haha. Die was eerst ff komen kijken naar mijn CV, want weet ook wel veel van dat soort dingen (kapotte apparaten, klussen, al dat soort) en ik moest verplicht meekijken en leren wat de driewegklep was en hoe het dingetje dan naar de andere kant moest gaan als ik water wilde ipv CV en al dat soort stuff.



Of vroeger toen ik klein was, dat hij dan best mijn band wilde plakken, maar ik moest meekijken, zodat ik het de volgende keer zelf kon....



Jee, jouw post roept trauma's op joh! ;)



(maar stiekem ben ik ondertussen best blij, omdat je dan uiteindelijk inderdaad heel veel dingen gewoon zelf kan).



Edit: het is overigens uitermate grappig om als die monteur dan komt, te vertellen dat je de driewegklep al gecontroleerd hebt en het expansievat etc. etc. Die kijkt je dan toch raar aan als je daar als vrouw alleen staat... De laatste zei er zelfs wat van, maar wel positief Ik heb laatst een hele mooie koffer met schroefboormachine gekocht. Ben er zo blij mee!



Ik kijk overal mee hoor. Zo weet ik van mijn vorige huis precies waar alle leidingen lopen. In dit huis was de keuken geplaatst, maar door het extra diepe blad kon de man de afvoer van de gootsteen niet aansluiten. Heb ik toen maar zelf gedaan.



Ach, ik hou gewoon van klussen

Behalve schilderen, het houtwerk krijg ik écht niet mooi.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Jemig, een echte Makita. Ik heb een accu schroefboor van de Gamma, een klopboor van OK (ook Gamma dus, maar kost écht niets) met draad, want ik háát boren op accu, omdat ze op de een of andere manier áltijd leeg zijn/gaan als ik ze nodig heb en decoupeerzaag ook van OK... Alles tezamen wrs nog de helft van jouw schroefboor, haha.



Maar klussen ben ik op zich ook dol op, alleen liever als het niet moét, maar omdat ik het wil (dus niet als ik geen CV heb midden in de winter, dan vind ik er toevallig niets aan;))



En schilderen is dan weer mijn favoriete bezigheid! Ben vandaag maar begonnen met de schuttingen buiten en het huis aan de buitenkant (die is wit nl.), omdat er binnen niets meer te schilderen viel :D Ik vind van schilderen zo leuk dat als je dan klaar bent, dat het er dan echt heel anders uitziet.
Alle reacties Link kopieren
quote:zazu_ schreef op 04 maart 2012 @ 00:29:

Jemig, een echte Makita. Ik heb een accu schroefboor van de Gamma, een klopboor van OK (ook Gamma dus, maar kost écht niets) met draad, want ik háát boren op accu, omdat ze op de een of andere manier áltijd leeg zijn/gaan als ik ze nodig heb en decoupeerzaag ook van OK... Alles tezamen wrs nog de helft van jouw schroefboor, haha.



Maar klussen ben ik op zich ook dol op, alleen liever als het niet moét, maar omdat ik het wil (dus niet als ik geen CV heb midden in de winter, dan vind ik er toevallig niets aan;))



En schilderen is dan weer mijn favoriete bezigheid! Ben vandaag maar begonnen met de schuttingen buiten en het huis aan de buitenkant (die is wit nl.), omdat er binnen niets meer te schilderen viel :D Ik vind van schilderen zo leuk dat als je dan klaar bent, dat het er dan echt heel anders uitziet.



De schuttingen vond ik ook geen probleem, daar heb ik vorig jaar white wash tegenaan gespoten. (gespoten ja, vond het zo een leuk apparaat en het waren veel meters)



Klopboer mét snoer * check*

Decoupeerzaag * check*



en een cirkelzaag, bandschuur en vlakschuurmachine.

Ik wil nu graag een schuurmachiene mét stofzuiger
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik sta altijd uit alle macht met een hand te boren (das nog best zwaar als het hoger is dan je schouder) en dan met andere hand stofzuiger er onder houden inderdaad. Zeker als het in rood baksteen is op de witte muur.



Schuren.... ik heb een kilo aan verschillende grofheden schuurpapier, telt dat ook?:P Hoewel ik wrs wel iets zou aanschaffen als ik eens echt grote oppervlakten zou moeten doen, zoals een vloer ofzo of alle kozijnen. Maar gelukkig hoefde dat nog niet. Schuren is dan namelijk weer niet een van mijn favoriete klusjes (maar ja, wrs van niemand als je het met de hand moet doen ipv een lekker machientje ;)).



Goed, tijd om de schuttingen een 2e laagje te geven! Ook al met de hand! :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven