Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
quote:amand1969 schreef op 04 maart 2012 @ 12:51:

Ik heb een ruwe 1e versie:

Hallo lekker jong blaadje,

Je bent er maar druk mee, denk ik zo. Dat najagen van je carrière, het vormgeven van je leven. Ik heb er bewondering voor hoe jij je eigen ding doet, je bent sterk en onafhankelijk.

En dan moet je er ook nog een lover op na houden, maar al die jonkies vragen zoveel aandacht en doen telkens weer lastig wanneer het jou niet uitkomt.

Ik ben een relaxte man die zijn zaakjes op orde heeft, ik heb ruimte in mijn leven voor iemand als jij, maar ik verwacht niet dat je al je tijd aan mij besteedt.

Klinkt dat als de relatie die je zoekt?

This could be your lucky day!

Stuur maar eens een fotootje, lekker jong blaadje. Je weet maar nooit

Shoot!
quote:amand1969 schreef op 04 maart 2012 @ 12:51:

Ik heb een ruwe 1e versie:

Hallo lekker jong blaadje,

Neuken?

Stuur maar eens een fotootje, lekker jong blaadje. Je weet maar nooit

Shoot!
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 24 februari 2012 @ 13:03:

Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?

Misschien zijn de mannen single, waarom denk je gelijk aan vreemdgaan? Overigens ken ik het hele draadje niet.

maar ik heb trouwens ook wel eens gescharreld met een jong blaadje
Mclean
Ow help, er zijn 61 pagina's zie ik net....
quote:pearle schreef op 04 maart 2012 @ 13:12:

Ow help, er zijn 61 pagina's zie ik net....

Dat hangt van je instellingen af... bij mij zijn het er maar 19...

Maar eh... waarom quote jij de OP? Je weet dat dit niet mag?
Bedankt voor de moeite, mcclean, maar van jouw eerste verbetering zie ik echt geen jonge blaadjes spontaan van hun stoel glijden. Volgens mij zijn ze halverwege al in slaap gevallen.
Jouw versie klinkt ietwat denigrerend, alsof je ze een beetje uitlacht.

Dat vinden jonge blaadjes niet leuk, want die zijn nog onzeker.

Dus moet je ze een beetje vleien. (sterk en zelfstandig)

Wat jonge blaadjes leuk vinden aan oude bokken, is dat er niet zoveel drama bij komt kijken als bij jochies van hun leeftijd, dus maak van je gevorderde leeftijd een positief punt.
quote:amand1969 schreef op 04 maart 2012 @ 13:15:

Bedankt voor de moeite, mcclean, maar van jouw eerste verbetering zie ik echt geen jonge blaadjes spontaan van hun stoel glijden. Volgens mij zijn ze halverwege al in slaap gevallen.Kijk, daar maak je een denkfout, jij neemt aan dat het jonge blaadjes niet aanspreekt, maar er is maar één manier om daarachter te komen. Tot nu toe heeft jouw aanpak (no pun) geen succes gehad.
quote:mclean72 schreef op 04 maart 2012 @ 13:22:

Wat jonge blaadjes leuk vinden aan oude bokken, is dat er niet zoveel drama bij komt kijken als bij jochies van hun leeftijd, dus maak van je gevorderde leeftijd een positief punt. Dit dus!

Wat jonge blaadjes leuk vinden aan oude bokken, is dat er niet zoveel drama bij komt kijken als bij jochies van hun leeftijd, dus maak van je gevorderde leeftijd een positief punt. I stand corrected.
quote:pearle schreef op 04 maart 2012 @ 13:11:

[...]

maar ik heb trouwens ook wel eens gescharreld met een jong blaadje

Ik ook. Vond het zo teleurstellend...

Voor mij geen jonge blaadjes meer.

Ik vind normaalgesproken uitdagen en de draak steken met elkaar een belangrijk deel van het (voor)spel. Dat inspelen op de onzekerheid snap ik dan sinds kort weer wel (thnx Iris ), maar ik heb nog wat moeite om de balans tussen complimenteren (is echt not done) en playing hard to get te vinden.
Complimenteren wordt wel geaccepteerd, maar het moet gemeend zijn, niet zo maar een slijm-complimentje.
Dat is ook moeilijk.

Ik ben het met je eens, uitdagen en de draak steken met elkaar kán een heel leuk voorspel zijn.

Maar grapjes over iets waar ik een beetje onzeker over ben, vat ik snel te zwaar op. Als je steeds aan het verkeerde peutert, dan ga ik niet met je naar bed.

Maar als een man me op een leuke, grappige en niet-slijmerige manier complimenten maakt... Nou...
Herstel: de draak steken met elkaar vind ik eigenlijk niet leuk.

Ik vind humor heel belangrijk. Ik heb het al eerder gezegd, een man kan mij echt het bed in lullen. En dat gebeurt voornamelijk met humor.

Maar je mag niet op de man spelen, en dat is de draak steken met elkaar wel een beetje.
quote:mclean72 schreef op 04 maart 2012 @ 13:43:

Herstel: de draak steken met elkaar vind ik eigenlijk niet leuk.

Ik vind humor heel belangrijk. Ik heb het al eerder gezegd, een man kan mij echt het bed in lullen. En dat gebeurt voornamelijk met humor.

Maar je mag niet op de man spelen, en dat is de draak steken met elkaar wel een beetje.Ik vind het juist erg verfrissend en in de juiste situatie ook opwindend wanneer een vrouw mij op m'n rare gewoontes en gedachtes wijst. Wel met een glimlach, liefst een schaterlach. Het is het aftasten van grenzen en dat kan best heul spannend zijn.
Ja, maar je moet wel heel voorzichtig zijn.

Stel: jij hebt een behoorlijke bierbuik (vindt dat vreselijk) en terwijl je mij probeert te versieren hoe je die zoveel mogelijk in.

Dat heb ik in de gaten, en vervolgens besteed ik 5 minuten aan flauwe grapjes over je buik, zit er in te prikken, en zeg dingen als "nou, zou je dat biertje nog wel nemen? Hahaha"

Dan steek ik de draak met je, maar niet op een manier die jij grappig vindt, en ik denk niet dat ik je die avond in bed krijg.

Het kan best heel leuk zijn, maar dan moet je het wel precies goed doen.

Het is gevaarlijk terrein...
Ja, dat zeg ik, gevaarlijk terrein. Maar ik ben er ook eerlijk in: ik heb helemaal niets met oppervlakkige contacten. Met de billen bloot zul je, en daarna pas neuken.
Weet je Amand; volgens mij vindt jij een jong blaadje helemaal niet leuk.

Ik krijg van jou de indruk dat je veel liever een vrouw hebt waar je een beetje mee kunt sparren.

Iemand met levenservaring, en interessante zaken in haar verleden waar ze smakelijk over kan vertellen.

Volgens mij vind jij een strak velletje veel minder leuk dan een scherpe geest.

Dat maakt je best een leuke vent eigenlijk...
quote:mclean72 schreef op 04 maart 2012 @ 14:13:

Ik krijg van jou de indruk dat je veel liever een vrouw hebt waar je een beetje mee kunt sparren.

Iemand met levenservaring, en interessante zaken in haar verleden waar ze smakelijk over kan vertellen.

Volgens mij vind jij een strak velletje veel minder leuk dan een scherpe geest.Ssssssssssssssssssssssssst. Je zit het hier voor me te verprutsen hè
Jezus, ik breng hier ongewild de hele missie in gevaar.

Neem me niet kwalijk.

In ruil voor een fles whiskey breezer ananas lullen we nergens meer over.
quote:mclean72 schreef op 04 maart 2012 @ 14:13:

Volgens mij vind jij een strak velletje veel minder leuk dan een scherpe geest.

Dat maakt je best een leuke vent eigenlijk...

Dat idee heb ik ook wel een beetje.. maaaaar ik denk wel (en niet alleen uit eigenbelang omdat ik wil weten wat hij er nu echt van vindt en of het hem gaat lukken) dat het ook een stukje nieuwsgierigheid bevredigen is. Kan me echt wel voorstellen dat je als 'oudere' man ook wel eens zo'n strak velletje in je bed wilt hebben.

Ook al is het niks, dan kun je wel meepraten iig .

Hij hoeft er ook niet volgende week al mee te trouwen, bij wijze van.

En die tekst, probeer gewoon! Als dat bij jou past, gebruik je die tekst op een site. Reageert er niemand, dan kan je het zo aanpassen. Sommige vrouwen zullen zich er wel door aangesproken voelen en nieuwsgierig worden, anderen niet.

Maar proberen kan altijd!
Het is wel hartverwarmend hoor, al die support van jullie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven