Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Eh ja, dat dus. Alleen heb ik er een paar flinke lappen tekst voor nodig om dat duidelijk te maken.

*kwartje valt*: dáárom werkt sms voor mij niet
@Herfstig; en de kans dat het bij jouw nr. 2 thuis open kan worden besproken, is nihil?

Maar ik snap je wel hoor. Denk ook dat je wensen best normaal zijn. Het is aan jou natuurlijk. Maar denk dat je uiteindelijk zal gaan voor iemand bij wie openheid wel kan. Wel maf dat je dus eigenlijk soort van jaloers kan zijn op je eigen man omdat hij wel koffie kan drinken in het openbaar en niet jaloers op de seksuele activiteiten.... Omgekeerde wereld haast!

Hier wel aan alle kanten open minnaarrelatie. Maar zelfs dan spreken we wat verder van onze stad af i.v.m. bekenden die je kan tegenkomen.
Zijenhij, hier zijn bekenden geen probleem. Nr1 en zijn nr2 waren al kennissen van elkaar en dus is er geen enkel probleem als ze samen in het openbaar gezien worden. Ik geloof wel dat ze dan niet uitgebreid gaan zitten zoenen of kleffen.

Ik denk ook dat ik uiteindelijk voor iemand kies bij wie openheid kan. Bij nr2 is bespreken geen optie, hij wil dat niet en hij denkt dat alleen bespreken al op een scheiding uitloopt. Maar het kan ook gemakzucht zijn. Ik weet het niet, ken zijn relatie en zijn vrouw niet.
Een relatie waarbij openheid wel aan beide kanten kan zou geweldig zijn. Maar het is een enorme gok die je neemt als je dat gaat bespreken. Wat als ze er helemaal op tegen is? Dan verdwijnt hij voorgoed uit mijn leven. Dan maar stiekem, ik wil dat risico niet lopen.
Het kan wel.

Bespreken na een heftige vrijpartij, als fantasie is een optie ...
He, ik baal. Date gaat zo ingewikkeld en onzeker worden, dat ik nu voorzichtig voorgesteld heb om het te laten gaan. Ik wil niets liever dan hem zien, maar heb ook niet echt trek in de sfeer die er dan omheen gaat hangen, van stress en drukte en tijdgebrek. Alsof het dan snel-snel tussendoor moet. En ik ben meer waard dan dat.

Maar oh, wat is het lastig om definitief 'nee' te zeggen, want daarmee is het voor de toekomst dan ook eigenlijk meteen duidelijk. Dan gaan we elkaar wrs nooit meer zien. En ik weet dat dat sowieso gaat gebeuren, er zal een afscheid moeten komen, maar wat vind ik het moeilijk om dat nu te doen. Had hem zo graag nog een keer live willen zien, vast willen houden en het op die manier echt afsluiten, terwijl ik hem kan zien. Alhoewel dat ook weer zal slijten.. Dus misschien moet ik doorzetten en de knoop nu doorhakken.

Heb het bommetje laten vallen, hij denkt nu na.
noppies

Heftig!
Dank je wel... He bah, ik weet dat dit het beste is en dat ik dit moet doorzetten, maar wat is het lastig....

En het liefst zou ik willen dat hij nu zegt, joh, het gaat lukken, de date gaat door, wat er ook gebeurd. Natuurlijk gaan we elkaar zien! - maar hij zegt het niet. Hij zegt alleen dat de omstandigheden idd nooit zullen veranderen. Meer niet. En nu is hij aan het 'sudderen' en dat bevestigt het nog een keer. Of zie ik het dan echt te donker in nu?
anoniem_147543 wijzigde dit bericht op 05-03-2012 16:09
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Absoluut lastig.

Voelen en weten liggen soms zo ver uit elkaar.
Zeker heftig! Je hebt het nu uit handen gegeven en dan begint het "wachten". Heb je een ultimatum gegeven?

Ik ben blij dat mijn Vriendrelatie niet zo lang geduurd heeft. Ben vandaag wat somberig en nadenkerig maar ik weet zeker dat dit geen week gaat duren. Hij weet niet wat hij mist.. de sukkel
That's the spirit Roosss
Hm, vervelend Noppies. Je geeft het idd uit handen en dan is het heel lastig om af te wachten. En om later niet toe te geven en toch van je besluit af te wijken. :(

Nee, geen ultimatum. Die ligt toch bij uiterlijk morgen, dan zou pas duidelijk zijn of het zou lukken. Maar het wordt zo'n puzzel... Waarom zou ik willen dat iemand zoveel moeite moet doen (ik kan hem bijna horen zuchten ;)) en het zo zwaar voelt om er tijd voor vrij te maken.

Dat het niet past, begrijp ik hoor. De redenen zijn echt wel legitiem, maar het fijne aan nr 2 zijn, het begeerd voelen, het aftellen en het verlangen voel en merk ik niet. Laat hij lekker dan zijn ding doen, dan hoef ik ook niet met een knoop te blijven zitten.

Want ik denk ook dat dit geen lange, pijnlijke geschiedenis gaat worden. Zo lang loopt het niet, ik wist dat dit zou gebeuren door alle strubbelingen die we al gehad hebben en het is wrs nu wel het juiste moment.
Nou dat dus Noppies, graag of de boom in. Vriend vond een bepaald deel van mij erg interessant, een stukje dat ik te bieden had en waar ik voor open stond. Dat stuk wil ik ook best geven maar niet alleen dat, we moeten het samen ook echt leuk hebben. Ik wil het gevoel hebben dat iemand echt zin in me heeft, moeite doet. Moeite deed hij wel maar dan alleen op dat stuk (jaja roos is vaag, I know).

Nee dan minnaar.. die is een poosje het land uit maar heeft er wel voor gezorgd dat er voor die tijd een date stond en laat af en toe weten hoeveel zin hij daarin heeft.

En zo hoort het.
Zo hoort het ook te zijn, Rooss. Niks heerlijkers dan je begeerd te voelen. En dat voel ik momenteel heel sterk! Mijn date-meneer is gescheiden, en daarna de nodige relaties en ervaringen opgedaan. Voor hem is het helemaal nieuw dat hij voor een gebonden vrouw is gevallen. We zullen zien...

Herfstig, ik begrijp je helemaal. Het kan ook ruk voelen om geen deel uit te kunnen maken van iemands leven. . Door een kwetsende ervaring ben uk toch wat afstandelijker geworden. Maar het valt niet mee om het gevoel te hebben steeds op de rem te moeten staan.
Sorry dat ik hier zo even ongevraagd deelneem aan dit topic, ik lees al een tijdje mee, maar wilde graag @herfstig laten weten dat Je zo precies je vinger hebt weten te leggen op een voor mij niet te plaatsen gevoel... en nu ik je stukje heb gelezen is het me inderdaad duidelijk.

'het voelt alsof je ontkent wordt in je bestaan.

Ik hoor alles over zijn leven, leef mee, maar sta er compleet buiten. Terwijl hij één van de belangrijkste mensen in mijn leven is.'

Zo enorm herkenbaar...

Ben blij dat ik niet de enige ben die met dit gevoel rondloopt.
quote:noppies schreef op 05 maart 2012 @ 16:15:

Nee, geen ultimatum. Die ligt toch bij uiterlijk morgen, dan zou pas duidelijk zijn of het zou lukken. Maar het wordt zo'n puzzel... Waarom zou ik willen dat iemand zoveel moeite moet doen (ik kan hem bijna horen zuchten ;)) en het zo zwaar voelt om er tijd voor vrij te maken.

Dat het niet past, begrijp ik hoor. De redenen zijn echt wel legitiem, maar het fijne aan nr 2 zijn, het begeerd voelen, het aftellen en het verlangen voel en merk ik niet. Laat hij lekker dan zijn ding doen, dan hoef ik ook niet met een knoop te blijven zitten.

Want ik denk ook dat dit geen lange, pijnlijke geschiedenis gaat worden. Zo lang loopt het niet, ik wist dat dit zou gebeuren door alle strubbelingen die we al gehad hebben en het is wrs nu wel het juiste moment.

@Noppies: vooruit, ik post toch maar eens...

Mocht ie het afblazen dan weet ik nog een "leuke, discrete, single buurman voorhoge-nood-situaties"

Zo heerlijk om je begeerd te voelen idd. Ik ben nog een beetje overdonderd, drie uurtjes terug schreef hij voor het eerst 'ik hou van je'

Vrijdag hebben we fijn veel gechat, voor het laatst. In het weekend hadden we zoals altijd amper contact. Vanmorgen had ik geen tijd om te chatten, en tijdens onze normale werkdagenlunchchat wisten we dat we de komende 48 uur ook niet kunnen chatten. En ineens tijdens het afscheid had hij het lef om dat te zeggen tegen me. Raar eigenlijk, onverwacht voor mij, maar heel bijzonder. En heerlijk!
Voor mij is het ook herkenbaar inderdaad...

En ook dat hij een van de belangrijkste mensen is of zou kunnen zijn. Logisch hoor. Het contact, de geilheid die je bij elkaar in stand houdt, het feit dat je zo heerlijk met elkaar bezig kunt zijn in je kop en systeem. Natuurlijk maakt dat hem heel belangrijk...
quote:mrunperfect schreef op 05 maart 2012 @ 17:04:

[...]

Mocht ie het afblazen dan weet ik nog een "leuke, discrete, single buurman voorhoge-nood-situaties"

Wauw Nop, glij je al van de bank? Heeft zich speciaal voor jou aangemeld, dit heerschap!

Vaintje, heerlijk maar ook kippevellerig. Aan één kant zalig om je zo te voelen, aan de andere kant wil ik het niet meer. Maar geniet er van!!
quote:Rooss4 schreef op 05 maart 2012 @ 17:10:

[...]

Wauw Nop, glij je al van de bank? Heeft zich speciaal voor jou aangemeld, dit heerschap!

Vaintje, heerlijk maar ook kippevellerig. Aan één kant zalig om je zo te voelen, aan de andere kant wil ik het niet meer. Maar geniet er van!!Hahaha, en toch is het niet wat jij denkt
en wat is het dan? Nou? Nou?
quote:mrunperfect schreef op 05 maart 2012 @ 17:04:

[...]

quote:noppies schreef op 05 maart 2012 @ 17:18:

[...]

'groot knipoog'
quote:Rooss4 schreef op 05 maart 2012 @ 16:21:

Nou dat dus Noppies, graag of de boom in. Vriend vond een bepaald deel van mij erg interessant, een stukje dat ik te bieden had en waar ik voor open stond. Dat stuk wil ik ook best geven maar niet alleen dat, we moeten het samen ook echt leuk hebben. Ik wil het gevoel hebben dat iemand echt zin in me heeft, moeite doet. Moeite deed hij wel maar dan alleen op dat stuk (jaja roos is vaag, I know).

Nee dan minnaar.. die is een poosje het land uit maar heeft er wel voor gezorgd dat er voor die tijd een date stond en laat af en toe weten hoeveel zin hij daarin heeft.

En zo hoort het.

Ja.. ik herken veel van jouw omschrijving in mijn situatie. Ook ik heb het gevoel dat het hem om een bepaald stukje gaat, of een combinatie van een aantal factoren, maar niet om mijn hele totaalpakket wat ik kan bieden als nr 2.

Alleen heeft hij dat niet door, op de een of andere manier, want hij blijft dat stellig ontkennen. Er is alleen iets waar ik niet de vinger op kan leggen, maar het is iets waardoor ik me niet helemaal kan/wil geven. Er blijft een reserve (los van de 'normale' nr 2 reserve) en een soort kleine alarmbelletjes op de verre achtergrond.

Nou ja, hij is er enorm van geschrokken dat ik over een 'einde' ben begonnen. Wil niet stoppen en is bang me te verliezen (of dat deel van mij). Als ik zeg dat ik 'aandacht' mis, wil ik 'teveel' van hem en ben ik ineens de minnares die aan zijn voeten ligt te smeken om meer - terwijl ik echt allesbehalve zo ben of dat doe..

Maar als ik nu mijn eigen postings teruglees... waarom zou ik mezelf dit aan willen doen voor een geile wip eens in de tig weken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven