Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai, was twee dagen in Brussel (werk), heb ik nog iets spannends gemist??
Kindje van Zola Amaal? Waar heb je het over?

Leuk een nijn Jinny. Heet ie?
Zooooooooooooooooooooo, daar ben ik weer eens!

Lekker aan het niksen op school. Eerste 2 uur was ik al vrij (altijd op woensdag) en nu zit m'n H2 twee SO's te maken en ze zijn nogal lang dus ze zijn er nog wel even mee bezig. Komt mooi uit want ik heb geen zin om iets uit te leggen.

Hoe is het met de wind overal? Ik vind het hier eigenlijk nog wel meevallen.

Eerst maar eens een dikke voor Jonathan en Mal. Bah, zo'n slechte nacht, dan ben je zeker wel moehoehoeder idd.

Kokos ook al zo moe! Volgens mij ben ik het ook maar ik ben het al zolang dat ik niet meer weet hoe het is om me fit te voelen. Sterkte hoor!

Oja, Sam's fiets. Die heeft ze van mijn ouders gekregen, nog voor d'r verjaardag van vorig jaar (en toen heeft ze vorig jaar natuurlijk wel een cadeautje gehad nog van mijn moeder omdat ze het anders sneu vond maar ok :-) ). Ze moest toch een nieuwe fiets want ze kan nu niet meer achterop en ze kon ons met d'r oude kleine fietsje niet bijhouden.

Haha, Mamax, zo gaat dat bij ons ook met Cas en Gijs. Zeker nu dat lieve kleine koddige babytje aan het veranderen is in een redelijk eigenwijs, herrieschoppend, zeker niet klein te noemen dreumesje. Wat een varken is dat al!

Hij wil overdag ook bijna niet meer drinken, daar heeft ie het veel te druk voor. Nu hoeft dat ook niet perse maar het zou leuk zijn als ie dan wat anders wilde drinken, hij moet toch vocht binnenkrijgen. Maar nee, meneer drinkt gewoon niet en dan haalt ie het 's nachts in. Heeeeeeeeel fijn.

Leuk Suze, IKEA! Lekker zweudse beulletjes eten!

Spannend, vandaag heeft een vriendin van me een vroege echo! Oeoeoeoe, altijd spannend natuurlijk of er een hartje te zien is. Ze heeft een beetje gejokt over het niet weten van de UD (goh, van wie zou ze die tip toch hebben? ) dus nu krijgt ze een vroege echo om de termijn te bepalen. Ze schrijft trouwens ook op viva dus ik kan het lekker allemaal volgen zo!

Ah, leuk, Jinny, een konijn! Tenminste, leuk voor jou , ik ben niet zo van de rodents in mijn huis. Die horen OF op mijn bord OF in het bos.

Helen> Ja, je hebt zeker wat gemist! Gijs kan platje wost zeggen.

Aaaaaaaaah, die schattige hoofdjes voor mijn neus, zo cute, ze vinden het moeilijk, dat kan ik zien.

Ok, even posten!

Wie is je vriendin hier op Viva Cin? Willen we wel weten natuurlijk
Jetje72 bij 'uitgerekend in tweede deel van oktober deel 2'

Is een echte vriendin, geen computervriendin. (hihi, wat klinkt dat grappig, computervriendin, nouja, je snapt het wel)

Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

ik bedoel Chicky Sola Star, of is dat de echte naam!?

Jin, is dat konijn wel 'geholpen'? Straks gaat 'ie sproeien in huis, yek. Wel handig dat je 'm van de buren hebt gekregen, want dan heb je sowieso een vakantieadres als je weggaat.

zo, net in Monkey Town geweest. Druk!!! Het is op vrijdagochtend en woensdagochtend van 10 tot 12 peutertijd, maar er waren heeeeel veel kinderen boven de 4. Die hadden zeker een studiedag ofzo. Maargoed, ik ging er natuurlijk over klagen (want Laurens, arme drommel, durfde helemaal niet meer op de grote dingen omdat het te druk was), maar peuterochtend hield in dat het voor peuters goedkoper was. Nou, dat mogen ze dan wel een beetje anders op de website zetten.

Maargoed, Laurens vond het toch best leuk en is weer even uitgeraasd.

Niet dat hij nu niet sjagerijnig is, zucht... ik hoop dat ie vandaag wel even gaat slapen, want er zit een kop op, niet te harden.

Dag dag.
Weet niet of ventkonijn geholpen is.... Wel ingeent volgens het boekje. Hij heet Schnecke Star (slang, tja heeft dat meiske verzonnen), maar gaan hem denk ik anders noemen.

Amalia, ik weil hem naar buiten doen grotendeels denken we.

Kut, kut, ben totaal overstuur. Kwestie schoonpa is helemaal opgelaaid net.....
Shit zeg.Wat is er gebeurd dan Jin?
Nah, Jinny, wat is dat nou? Gooi het even op de groep dan kunnen we zinnige dingen gaan zeggen!
Bah Jin, wat is er gebeurt?
Vertel ik later op de groep oke? Ga zo even reageren met Jinnyman.... (echt zo naar brrr).

Oudste zoon zit trouwens in een soort mammaverlatingsangstfase. Arm schaap.

Vraag: hoe doen jullie dat als je bijv een avondje theater wilt met bv? Kolven in het theater???
Ik ben laatst met m'n moeder en zusje uit eten geweest, toen heb ik gekolfd toen ik thuis kwam. Maar Sam drinkt 's avonds om 19.30 en dan tussen 4 en 5 weer. Simon komt 's nachts nog vaker toch?
Dank mamax voor je antwoord. Simon wil tussen vier en acht vaak drinken (soms wel elk uur), slaapt daarna een paar uur en wil ´s nachts meestal drie keer eten. Ik heb de nagym ook nog niet gered vrijdags om zeven uur.... Wat jij deed ga ik niet redden met hem (nog niet). Ik stel het theateravondje maar even uit denk ik. Theater loopt niet weg.
Jin: vervelend joh dat het weer oplaait! Hoop dat jullie het goed kunnen handelen... Pakje is dus binnen! Jin had sab simplex voor me opgestuurd, op aanraden van Cin. Ben benieuwd of het gaat werken1 Net eerste keer gegeven, ze ging er wat van spugen na de voeding (of toeval natuurlijk) en had even een korte kramp en ligt nu in bed dus ben benieuwd...

Gefeliciteerd met je konijn! Leuk!

Mal: ook voor jou/jullie! Lees maar lekker mee!

Cin: wat een knapperd joh, die Gijs! Platje wost! Moest er erg om lachen!

Mamax: fijn dat het goed ging. En nu morgen weer. Leuk dat hij al echt een vriendje had gemaakt!

Jin: ik zou idd vragen of ik daar kan kolven. Wij hebben volgend weekend al een avondje weg en de week daarna weer een. Snel hè, maar ja, wel leuk denk ik. Cirque du soleil via werk van vriend en acda en de munnik hier in theater. Leuk. Ben benieuwd of ik me kan loskoppelen van mijn meisje. ik bel even of ik daar kan kolven...

Amalia: goh wintersport? dat wisten we nog niet hoor!

Kokos: fijn dat Lianne het ook leuk vond. Wat worden ze dan groot hè!

Bam: hmmm mijn oude adres staat er nog in denk ik. Kan ik dat zo veranderen? straks eens even koekeloeren!

Cin: en hoe was echo van vriendin? spannend hoor!
Hoi,

Bah Jinny, klotedag daar?

Ook verlatingsangst bij T.? Hier ook, kan niet eens even naar wc..

Mamax en Kokos, fijn dat de kids het leuk vinden op school!

Goeie stap dus.

Hier neemt de wind al wat af. Ik heb in elk geval de fysio van vanmorgen afgezegd. Had geen zin om langs alle grachten te fietsen.

Oja, Hel er is een topic over veekaa's in A'dam. Was jij nou in A'dam bevallen? Haha, ze hebben het over B. M. aanhang!
Acda en de M. in H., Bridges? Leuk en lekker dichtbij.

Ken dat Sab Simplex niet. Even gegoogled. Jinny kan wel agent worden van dat spul (of Cin dan).
Ik wil alle liefhebbers het spul van Bridges sturen hoor. Post deed er wel lang over....

Compu, jeetje lastig he? Nou ja, dan maar naar de wc met CG toch?

Bridges, leuk een avondje weg! Ik wacht even tot hij iets minder vaak wil drinken in de spits. Laatst wel bijna weg geweest ´s avonds met jongste zoon, maar toen was Jinnyman werken dus ging niet door.
Ik heb nu een spelletje, ik schuif puzzeltjes onder de deur door. Anders zit ik niet relaxt meer. Hangt T. ook erg aan je rokken (als je die aan hebt haha)?
Mal, taaie tijd weer voor jullie! Is Malman aan het werk? Hoop dat je gauw weer uitrust. Knuffel van CG voor J.!
Ja, enorme rokkenhanger Compu. Is verergerd na de geboorte van Simon. Hij moet even een nieuwe balans vinden denk ik. Grappig spelletje zeg. Nou ja, als het helpt?

Mal, zet em op! Knuf!
Jin terug, ik hoop dat het meevalt met schoonouders, als je je hart wilt luchten....

oooo ik word echt knettergek van de kabouter! Hij wil niet op schoot, maar ook niet op de grond, hij wil niet spelen, hij wil niet eten, hij wil gewoon helemaal niks, alleen aan mama hangen en dan nog is het niet goed. Ik kan/mag niks doen, elke beweging van hem af is huilen. Normaal heb ik er wel geduld voor maar na al die gebroken nachten en M steeds aan het werk en in het nieuwe huis. Zooo, even de klaagmodus weer uit. Ik ga hem zo maar uit bed pakken want slapen wil hij ook niet. dus.
Stressed is just desserts spelled backwards
besteld voor Mr J voor in huis:

zijn wel cute he!
Stressed is just desserts spelled backwards
Jin, ik deed het zo bij Berend (die ene keer dat ik wegdurfde ha ha!):

Normale voeding is 1 borst en de avond 2. Ik gaf de 2 borsten dan vroeg zodat ik 'leeg' weg kon. Zodra ik thuis was en hij werd/was nog wakker, gaf ik weer 2 borsten, maar als hij sliep kolfde ik thuis af. Moet lukken. En anders kan je even de druk op de plee in de pauze eraf halen, altijd gezellig en dat lukt ook altijd zo lekker goed... zucht. Nadelen van de borstvoeding maargoed. Wel leuk een avondje weg!

Verlatingsangst??? Laurens veegt tegenwoordig zijn kusjes van mij af!! Draak.

Maar naar hoor. Zal wel een periode zijn toch? Komt vast weer goed.

Bridges.... Kokos vroeg ernaar. Ik durfde het allang niet meer te melden hier dat ik volgende week

GA SKIËN!!!!

Oh wat leuk Jin en Compu, dat jullie rokken aanhebben. Dat heb ik maar zelden.

Alleen naar de wc Compu? Dat ben ik al in 2 jaar niet meer geweest geloof ik. Ik moet er zelfs aan denken om bij anderen de deur dicht te doen, ha ha. Als ik al alleen ga, dan laat ik de deur nl op een kiertje om te horen wat er in de woonkamer gebeurd omdat óf de 2 jongens daar zijn, óf Laurens alleen met de hond daar is. Ik vind het wel gezellig hoor, ha ha. Ik ben er toch nooit zo lang, ik ga als ik moet, eerder niet. En ik ga niet, zoals mannen, een boekje lezen in mijn eigen luchtje

Oh, leuk een topic over vk in A;dam, ga het even zoeken of mijn oude vk erbij zit.

Leuk Mal!!! Stoer!

Sterkte met dat hangerige mannetje. Breekt je af en toe op hè, om altijd maar de leuke lieve geduldige moeder te zijn.... I know!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven