Vriend verrassen

05-03-2012 19:21 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een maand of wat een vriend. We zijn nog helemaal in de verliefdheidsfase maar ik heb hem helaas de afgelopen twee weken weinig gezien i.v.m. deadlines van mijn studie.

Nu zie ik hem vanavond (eindelijk) weer en ik wil hem eigenlijk sexy verrassen! Ik had al bedacht om als hij aan het douchen is een spannend lingeriesetje aan te trekken maar wellicht hebben jullie nog meer tips?
quote:Thomba schreef op 05 maart 2012 @ 19:49:

Sinds een maand of wat een vriend?

...en elkaar de afgelopen twee weken weinig gezien?

Dan is een lingeriesetje toch genoeg?

Als je nou de bodem van de put al ziet.......Hoe kom je daarbij? Ik vond in de OP vermelden dat ik de kamer al opnieuw heb moeten behangen een beetje overbodig
quote:BrightEyes80 schreef op 05 maart 2012 @ 19:50:

Enne.. fijne avond samen, Ster! Komt vast goed en zo. Dankjewel!
Gaat hij dan vanavond het plafonnetje witten?
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Dat mag ik hopen Thomba
Veel suck6 dan!
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Ster: lingerie setjes... Zucht.... Veel mannen zijn vooral geïnteresseerd in Hoe Gaan Ze Uit?

Stap lekker samen onder de douche en geniet van elkaar! Lach, zoen en veel zeepschuim en alles komt goed
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Zit wat in Evy.. Maar ik heb al maaaanden een soort babydoll in de kast hangen die ik nu echt eens aan wil. Al is het maar voor heel even
quote:ster89 schreef op 05 maart 2012 @ 19:29:

Ik ben niet zo van de anale seks.. Iemand?

Het kan ook iets anders zijn, bijvoorbeeld zijn zaad slikken of hem in je gezicht laten komen.

Maar de essentie is dus je hem smeekt. Zeg dus niet "Je mag in mijn mond komen vandaag", dan kun je nog beter GEEN verrassing hebben.
quote:grobbekuiken schreef op 05 maart 2012 @ 19:44:

Heb je slagroom in huis? Kun je hele leuke dingen mee doen Heeft me nooit aangesproken. Ik heb het nooit begrepen, dat gedoe met die slagroom. Voor mij zou het zelfs een giga-turn-off zijn.
Hoewel ik vind dat je het een beetje apart formuleert denk ik wel dat het iets opwindends heeft. Ik hou het in mijn achterhoofd
quote:martin81 schreef op 05 maart 2012 @ 20:15:

[...]

Het kan ook iets anders zijn, bijvoorbeeld zijn zaad slikken of hem in je gezicht laten komen.

Maar de essentie is dus je hem smeekt. Zeg dus niet "Je mag in mijn mond komen vandaag", dan kun je nog beter GEEN verrassing hebben.Was jij niet druk met je boek, Martin..?
Ik smeek mijn vriend altijd om het vuilnis buiten te zetten, wordt 'ie bloedgeil van.
Ik wil maar zeggen; vrouwen maken vaak (te) veel werk van outfitjes, make up, steiltangen en kaarsjes...

Mannen houden doorgaans van een happy, stralende vriendin, die lekker in d'r vel zit.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:EvyBlissy schreef op 05 maart 2012 @ 20:18:

Ik wil maar zeggen; vrouwen maken vaak (te) veel werk van outfitjes, make up, steiltangen en kaarsjes...

Mannen houden doorgaans van een happy, stralende vriendin, die lekker in d'r vel zit.Misschien toch dat outfitje maar bewaren voor een weekendje weg en bij hem onder de douche springen
Murdoch
quote:ster89 schreef op 05 maart 2012 @ 19:21:

Ik had al bedacht om als hij aan het douchen is een spannend lingeriesetje aan te trekken maar wellicht hebben jullie nog meer tips? Dus hij komt nietsvermoedend uit de douche en jij staat daar in een verleidelijk setje: no worries, dat volstaat. Meer tips niet nodig
quote:EvyBlissy schreef op 05 maart 2012 @ 20:18:

Mannen houden doorgaans van een happy, stralende vriendin, die lekker in d'r vel zit.... dus mocht je zo'n vriendin hebben: zeker uitnodigen!
quote:EvyBlissy schreef op 05 maart 2012 @ 20:10:

Ster: lingerie setjes... Zucht.... Veel mannen zijn vooral geïnteresseerd in Hoe Gaan Ze Uit?Niet helemaal mee eens. Als iemand mij verrast met mooie uitdagende lingerie aan, heeft dat toch wel wat extra's vind ik.
lekker bij onder de douche springen moet lukken, laat wel ff weten wat het geworden is aub
quote:Murdoch schreef op 05 maart 2012 @ 20:21:

... dus mocht je zo'n vriendin hebben: zeker uitnodigen!LOL, en het is in feite nog waar ook! In plaats van een vriendin mag een zus eventueel ook. (Tweeling is een pré!)
Nu weet ik het dus niet meer jongens!

Dus.. Als hij gaat douchen erbij springen en hem inzepen? Of als hij er uit komt klaarstaan?
Hmpf... Ik vaag het net aan EB-man: 'Lingeriestjes?' Hij: 'Ja, natuurlijk!'
Allebei prima.

Kap met forummen, en ga die vent bespringen Ster!!
En jij maar je best doen om meester te worden in de mannenpsychologie
quote:joop_2000 schreef op 05 maart 2012 @ 20:25:

[...]

LOL, en het is in feite nog waar ook! In plaats van een vriendin mag een zus eventueel ook. (Tweeling is een pré!)Beter nog: smeek hem of je tweelingzus dan wel beste vriendin mee mag doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven