Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Mrunperfect, leuk!! En, ja, misschien toch maar..

Vaintje.. wow.. dat zijn best grote woorden en ik kan me voorstellen dat je daar van zwijmelt!! Wat een heerlijk gevoel, geniet er van!!

Stewardess, ben jij gebonden? Dat deel heb ik gemist.

Rooss, dat is teveel credits voor mij.. al krijg ik er wel een grijns van op mijn gezicht! hahaha!
Brillemoos, wat voelt dat vervelend hè?

En ik heb er lang over nagedacht wat het nou steeds is waardoor ik me naar voel, naar dit vat het wel samen.

Bij mij dubbel omdat ik heel hard heb gevochten om hem een plek in mijn leven te geven. Nu mág is eindelijk, want open relatie, en blijkt er geen plek te zijn in zijn leven voor mij. En hij is ook niet van plan om daar erg hard zijn best voor te doen, geloof ik. Beetje take it or leave it, van zijn kant. En dat voelt niet lekker. Ik zie ook wel dat hij worstelt hiermee en de beperkingen, dat wel. Maar ik geloof dat ik te leuk ben om zo in de marge van iemands bestaan blijven rondhangen.Maar pijnlijk is het wel.
@herfstig, zoals ik al zei, enorm herkenbaar. Soms voelt het als eenrichtingsverkeer, zelf wil je 200% geven, investeren in de 'relatie' tot je blauw ziet maar wilt aan de andere ook niet zeuren, omdat je uiteindelijk weet waar je aan begonnen bent. Oneerlijk, pijnlijk maar (in mijn geval vooral) te fijn om er een eind aan te breien,dus...

En voor een ander is het misschien erg makkelijk om te zeggen:' je bent veel meer waard dan dat!', maar het is en blijft toch iets wat je zelf zult moeten beslissen, of je er op deze voet mee door moet/wilt gaan.. Nu ik dit schrijf komen hier ook de twijfels hoor
Hey Mr, ben ik dan soms ook een buurvrouw van je ?
Herfstig en Brillemoos, zoooo herkenbaar! Want ergens wil ik gewoon kunnen zeggen, joh.. allemaal prima, maar onze wegen moeten zich nu hier maar scheiden, omdat dat beter is voor ons allebei. Stiekem hoop ik dat hij dat zegt, dan hoef ik het niet te doen..

Maar hij kan het niet en ik durf?? wil?? het (nog) niet.

Lastig, lastig, lastig.. Stiekem hoop ik ook wel een beetje door het nu moeilijk te maken, hij echt alles op alles op alles zet om te laten zien dat hij me toch speciaal genoeg vindt. Of dat hij me vanavond belt, zodra hij daar de gelegenheid voor heeft, want dat heeft hij pas dan.

Het is wel een beetje gemeen van me, want ik speel echt op zijn gemoed nu.. Zo vals ben ik normaal nooit..
@stew: ik kan zijn wie je maar wilt ;)
quote:noppies schreef op 05 maart 2012 @ 18:36:

Stiekem hoop ik ook wel een beetje door het nu moeilijk te maken, hij echt alles op alles op alles zet om te laten zien dat hij me toch speciaal genoeg vindt. Wees voorzichtig hiermee, het zou wel eens averechts uit kunnen pakken en dan ben je verder van huis.. (maar die 'reverse psychology', herken ik wel, vooral lastig voor mezelf;-))
Jurkje doet zijn kop weer ff om t hoekje steken, doet iedereen een groet .

Wat een wonderschoon iets is het toch als mensen duidelijk en helder met elkaar communiceren. Als ik het zo weer in de berichten hier lees zijn er een heleboel aannames die de nr`s 2 (al dan niet single) en hun minnaars of minnaressen met elkaar delen. Is het gewoon niet beter het duidelijk te hebben in plaats van steekjes onderwater en afwachten wat de reacties daarop zullen zijn? Ik snap ook wel dat het angst is overigens, wat zal die ander doen en hoe zou die reageren als ik dan niet, maar toch... Heeft ook te maken met het feit dat het andersom kan zijn en de andere partij kan zeggen "ik stop of wil dat gezeik niet"?

Ik zie ook bijvoorbeeld bij Noppies heel veel woorden die daarop duiden: "Ik zou wel willen zeggen" of "Ik hoop dat hij zegt". Communicatie via mail en sms is ook zo "verneukeratief" wat dat betreft, wat de verzender bedoeld wordt best vaak door de ontvanger verkeerd begrepen en daardoor onstaan er weer onderliggende gedachten die onrust, onvrede en zelfs boosheid kunnen veroorzaken.

Ik weet ook dat ik een zeikerd ben en hier regelmatig op terugkom... Please don't shoot the messenger
quote:Brillemoos schreef op 05 maart 2012 @ 18:45:

[...]

Wees voorzichtig hiermee, het zou wel eens averechts uit kunnen pakken en dan ben je verder van huis.. (maar die 'reverse psychology', herken ik wel, vooral lastig voor mezelf;-))

Ja, ik weet het.. en dan heb ik nog niet de helft van de berichten gestuurd die ik wil sturen.

JanJurk, onze communicatievaardigheden zijn echt dramatisch. Vanaf dag 3 ongeveer . Hoeveel woorden, discussies, misverstanden we gehad hebben.. ontelbaar! Er ging altijd ergens wel iets mis, als de een een woord of zin verkeerd begreep of te fel reageerde. Dus dat onze communicatie zo gaat, is niets nieuws. Helaas.

Dus ik begrijp heel goed wat je bedoelt en zou het ook graag anders zien, maar op de een of andere manier zit er een ruisje op die lijn. Als we dan even bellen of skypen, is de lucht meteen weer geklaard, maar dat blijft nu ook al een tijd uit en we raken elkaar een beetje kwijt daardoor.

Pas vanavond laat is hij weer in de gelegenheid om te bellen, misschien moet ik zelf gewoon bellen. Dat is ook een optie .
@JanJurk, zoals Noppie al aangeeft, als de communicatie niet verbaal, maar meestal via andere kanalen plaatsvindt, is het moeilijk om, juist op de sporadische momenten dat je elkaar daadwerkelijk spreekt, die dingen te zeggen, die misschien niet leuk, maar wel noodzakelijk zijn. En als je elkaar al niet vaak ziet, wil je bij een irl-ontmoeting niet zeiken en mauwen, maar er het leukste/mooiste/geilste van maken, zonder de sfeer te verpesten. Noem het struisvogelgedrag, maar ik vind het wel begrijpelijk (en herkenbaar en ik schiet niet hoor, blaf alleen...)
@Noppies; nee, heb helaas niks meer van hem gehoord. Hij heeft me een korte email gestuurd dat ie het begreep maar dat ie er niet helemaal eens was met de dingen die ik noemde en zou daarop terugkomen....en dat heeft ie dus nog niet gedaan...moet ik hem dan daar nog op wijzen, of gewoon maar zo laten? Aan de ene kant wil ik het wel graag weten, maar aan de andere kant denk ik, dit is nou oa wat ik bedoelde, hij zegt het ene, en doet het andere...

Dus ik herken jou verhaal ook wel een beetje...dat was bij mijn nr2 ook steeds het geval. Hij kwam maar steeds niet toe om een afspraak te plannen, en ik wilde dus ook niet gaan zeuren van wanneer zien we elkaar nou eens? En ik voelde al aan dat dit niet zou veranderen dus daarom heb ik er een punt achter gezet, heb het er niet eens met hem over gehad, maar gewoon afgekapt. Tuurlijk mis ik het hebben van een minnaar wel een beetje, maar ik mis hem niet. Dit zou alleen maar op een teleurstellin hebben uitgelopen waarbij ik vooral degene zou zijn die er pijn van zou hebben. Heb hem de laatste tijd ook helemaal niet meer horen zeggen dat ie me miste, of dat ie me wilde zien. Ben ook wel blij dat het nu gebeurd is en niet over een half jaar ofzo.

@brillemoos; het voelde bij mij alleen maar als eenrichtingsverkeer, dat is een goede benaming. Ik wilde volgens mij ook veel meer dan hij, hij ging (volgens mij) alleen voor de sex en ik wilde meer contact, meer andere dingen zoals n keertje uit eten, standwandeling etc. Maar aan de andere kant wilde ik ook niet zeuren...tis en blijft lastig...een minnaar...

@Vaintje; dat is helemaal super om te horen, geniet er maar lekker van!!!
Poepoeh al die dames hier met al die 'dubbele levens'...

Ik moet eerlijk bekennen dat er voor mij een wereld open gaat.

(en die wereld bevalt mij wel ;)

Wie heeft er vragen voor mij?
quote:mrunperfect schreef op 05 maart 2012 @ 20:42:

Wie heeft er vragen voor mij?

Ik zou graag willen weten wat de zin of de onzin is van je leven en waartoe jij hier bestaat op aard.

Afmetingen komen later..
Ja Mr, ik zou eigenlijk wel willen weten hoe groot die van jou is.
Ik denk dat zijn grote teen groter is dan zijn kleine teen, Stew!
Haha, stewardess is me nèt voor! Ik wilde schrijven dat ik dan wel zou vragen naar de afmetingen..
@roos: zegt mijn nick niet al voldoende?

@stew: hoe groot kun jij handelen?

Maarreh waarvoor meteen al zo 'aanvallend' dames?
Nick? Of Simon?
aanvallend? waren wel leuke directe vragen toch?

nooit een minnares gehad Mr?
@hyperion: jij bent scherp en alert voor de maandag

@vaintje: ja, zo slecht waren de vragen niet... Alleen waren het niet de vragen die ik had verwacht (vivavirgin).

Vwb jouw vraag: ja
Wij zijn niet aanvallend.

Wij zijn wél erg gecharmeerd van minnaar meeschrijvers die zich netjes voorstellen zonder dat wij een vragenvuur op diegene moeten afvuren. Is niet gek toch?

Dus unperfect, wie ben je en wat bindt jou met minnaars/minnaressen?
Dat betekend in goed nederlands: Ja, nooit een minnares gehad
(oeps, moet ik me hier ook voorstellen dan? Ben minnares-meeschrijfster)
@Rooss: Het is "betekenT" ;)

@Mr: Ik ben altijd scherp en alert.
Sorry Rooss4 dat ik me niet netjes heb voorgesteld...

- man

- happely married

- kids

- redelijk seksleven

- hoog libido

- geïnteresseerd in jullie ervaringen zowel positief als negatief

Zo beter?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven