Vrekkentopic - Deel V

maandag 5 maart 2012 om 17:18
maandag 5 maart 2012 om 19:30
ze hebben niet veel vestigingen (ik dacht 4), maar als je net in die plaatsen woont heb je geluk:
Nieuwe onderhoudsvoeding hond/kat
Gratis proberen!
Pet Wellness Center heeft een nieuwe voeding voor u in het assortiment opgenomen. U kunt deze voeding gratis proberen. Als u een 1.5 kg. of een 2 kg. zak Science Plan Vet essentials koopt, krijgt u het volledige aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.
Nieuwe onderhoudsvoeding hond/kat
Gratis proberen!
Pet Wellness Center heeft een nieuwe voeding voor u in het assortiment opgenomen. U kunt deze voeding gratis proberen. Als u een 1.5 kg. of een 2 kg. zak Science Plan Vet essentials koopt, krijgt u het volledige aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.

maandag 5 maart 2012 om 19:32
@iba 3x was scheepsrecht, reactie volgt nog.
@beertje: misschien kun je een antwoordnummer van ze vinden?: http://antwoordnummer.nl/
Jumbo heeft 5 kilo aardappels voor 99 cent.
@beertje: misschien kun je een antwoordnummer van ze vinden?: http://antwoordnummer.nl/
Jumbo heeft 5 kilo aardappels voor 99 cent.

dinsdag 6 maart 2012 om 14:26
quote:Flashy schreef op 06 maart 2012 @ 14:00:
[...]
Ik krijg dus amper punten....
Mijn pakje is nog steeds zoek.
Je kunt bij je status zo zien welke punten je gehad hebt en op welke dag. Je kunt er 115 per week normaal verdienen. Ik denk namelijk niet dat er toevallig bij jouw account iets misgaat, maar dat je niet precies weet wat je moet doen? Kopieer eens vanuit je status wat je hebt gedaan?
Ik ben nl. 2 weken geleden begonnen en heb nu 420 punten...
Week 0, aanmelding, 190 punten in totaal ofzo omdat je er paar extra krijgt
Week 0+1: 115 er bij
Week 0+2 115 er bij
totaal nu 420, dus maandag kan ik hem binnenhalen.
[...]
Ik krijg dus amper punten....
Mijn pakje is nog steeds zoek.
Je kunt bij je status zo zien welke punten je gehad hebt en op welke dag. Je kunt er 115 per week normaal verdienen. Ik denk namelijk niet dat er toevallig bij jouw account iets misgaat, maar dat je niet precies weet wat je moet doen? Kopieer eens vanuit je status wat je hebt gedaan?
Week 0+2 115 er bij
dinsdag 6 maart 2012 om 15:16
quote:zazu_ schreef op 06 maart 2012 @ 14:26:
[...]
Week 0+2 115 er bij
Ik ben al heel lang lid maar krijg maar 10 punten per keer bijgeschreven, ook als ik een week niks gedaan heb.
Het kiala punt zegt dat het aan kiala zelf ligt, ik heb yunomi 2 weken geleden gemailt met dat mijn pakje op onderweg stond en niet aangekomen was, geen reactie... nu is het pakje helemaal uit het systeem. Ik zal ze maar weer gaan mailen.
[...]
Week 0+2 115 er bij
Ik ben al heel lang lid maar krijg maar 10 punten per keer bijgeschreven, ook als ik een week niks gedaan heb.
Het kiala punt zegt dat het aan kiala zelf ligt, ik heb yunomi 2 weken geleden gemailt met dat mijn pakje op onderweg stond en niet aangekomen was, geen reactie... nu is het pakje helemaal uit het systeem. Ik zal ze maar weer gaan mailen.
dinsdag 6 maart 2012 om 15:32
quote:Flashy schreef op 06 maart 2012 @ 15:16:
[...]
En wat staat er in je status dan?
Je krijgt
5 punten per week voor de site bezoeken
10 punten om op de chat link te klikken
5 punten om een spelletje te spelen
3x10 punten voor een reactie (maximaal 3 reacties dus)
1x 10 punten voor een recept toevoegen
1x 25 punten voor een artikel toevoegen
1x 30 punten om aan een actie mee te doen
En al die dingen doe jij elke week en dan krijg je maar nog 10 punten?
[...]
En wat staat er in je status dan?
Je krijgt
5 punten per week voor de site bezoeken
10 punten om op de chat link te klikken
5 punten om een spelletje te spelen
3x10 punten voor een reactie (maximaal 3 reacties dus)
1x 10 punten voor een recept toevoegen
1x 25 punten voor een artikel toevoegen
1x 30 punten om aan een actie mee te doen
En al die dingen doe jij elke week en dan krijg je maar nog 10 punten?
dinsdag 6 maart 2012 om 17:38
raar flashy,dat je helemaal niks krijgt. misschien toch eens mailen (of anders daar een artikel over schrijven )
Ik heb wel eens vaken gemerkt dat het bijschrijven traag ging. Dus dat ik de punten pas zag als ik de keer daarop inlogde.
aanvullin op Zazu_: je mag twee keer per week een recept plaatsen.
je krijgt ook punten voor het invullen van een poll/vraag over jezelf.
blijkbaar zijn er ook mensen die punten krijgen voor het openen van /klikken op de nieuwsbrief, maar die heb ik nog nooit gehad.
Ik heb wel eens vaken gemerkt dat het bijschrijven traag ging. Dus dat ik de punten pas zag als ik de keer daarop inlogde.
aanvullin op Zazu_: je mag twee keer per week een recept plaatsen.
je krijgt ook punten voor het invullen van een poll/vraag over jezelf.
blijkbaar zijn er ook mensen die punten krijgen voor het openen van /klikken op de nieuwsbrief, maar die heb ik nog nooit gehad.
dinsdag 6 maart 2012 om 17:48
Ik kan Flashy een hand geven,vanmorgen te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt, loopt morgen af...
Aan de ene kant balen omdat ik nu zonder werk zit, aan de andere kant een opluchting omdat het werk me niet ligt en ik toch al van plan was om iets anders te zoeken.
Dus dat wordt extra vrekken de komende tijd. Ik ben blij dat we al besloten hadden om dit jaar niet met vakantie te gaan, want we hebben nu extra hard een buffer nodig.
Aan de ene kant balen omdat ik nu zonder werk zit, aan de andere kant een opluchting omdat het werk me niet ligt en ik toch al van plan was om iets anders te zoeken.
Dus dat wordt extra vrekken de komende tijd. Ik ben blij dat we al besloten hadden om dit jaar niet met vakantie te gaan, want we hebben nu extra hard een buffer nodig.