Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Beertje87: ik heb wel eens meegemaakt dat, met het aankoopbedrag, ook de postzegel werd teruggestort. Weet even niet meer waar.
Alle reacties Link kopieren
Blijft 50 cent toch ? Nee hoor, ik krijg een hoop terug voor dat geld, maar het gaat om het principe, gratis=gratis en niet stiekem: gratis = wel betalen verzendkosten.

@willemeen: Ik heb in mijn mail gevraagd of ze de verzendkosten toevallig vergoeden, dus dat hoor ik dan vanzelf.
ze hebben niet veel vestigingen (ik dacht 4), maar als je net in die plaatsen woont heb je geluk:

Nieuwe onderhoudsvoeding hond/kat

Gratis proberen!

Pet Wellness Center heeft een nieuwe voeding voor u in het assortiment opgenomen. U kunt deze voeding gratis proberen. Als u een 1.5 kg. of een 2 kg. zak Science Plan Vet essentials koopt, krijgt u het volledige aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.
@iba 3x was scheepsrecht, reactie volgt nog.

@beertje: misschien kun je een antwoordnummer van ze vinden?: http://antwoordnummer.nl/

Jumbo heeft 5 kilo aardappels voor 99 cent.
Ik heb een sample van dove van yunomi gekregen
25% korting op kinder kleding bij jijwel . nl

code: jijwelkids

afgelopen weekend middagje gratis naar het museum geweest met mijn *stads*pas. Gaan proberen dit jaar zo veel mogelijk gebruik te maken van de pas.
Op Actievandedag vandaag een aanbieding voor ponypark Slagharen. Een entreevoucher voor 9,95 ipv 20 pp. Alleen vandaag te bestellen (geldig tot juli geloof ik).
Ik krijg nog amper punten op Yunomi, klopt dit wel?
@flashy: dat had iemand anders hier vorige week ook (weet even niet meer wie dat was). Zelf geen last van (maar ik ben er dan ook minder te vinden, want heb mijn pakketje al een tijdje terug besteld)
Ook amper punten.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb gisteren iets van 50 punten gekregen, das denk ik de max ofzo. Zou proberen volgende week nog ff in te loggen als ik jullie was, je hebt immers nog bijna een maand de tijd om alle punten bij elkaar te sparen.
Jamaar ik had er vorige week ook al last van.... + het feit dat mijn yunomi pakje ook nooit bij het kiala punt aangekomen is ben ik het wel ff zat... ik sta op 270 punten dus ga dat echt niet meer redden....
Maar je kunt toch een punt of 100 per week sparen? Dan kom je er gerust nog wel aan.
Ik ben vorige week begonnen trouwens, ik heb in 1 week 165 punten gespaard. Ws. red ik het net nog dit kwartaal.
quote:kriebelbeest2 schreef op 06 maart 2012 @ 12:42:

Maar je kunt toch een punt of 100 per week sparen? Dan kom je er gerust nog wel aan.

Ik krijg dus amper punten....

Mijn pakje is nog steeds zoek.
Flashy, jij hebt wel pech met Yunomi zeg.
quote:Flashy schreef op 06 maart 2012 @ 14:00:

[...]

Ik krijg dus amper punten....

Mijn pakje is nog steeds zoek.

Je kunt bij je status zo zien welke punten je gehad hebt en op welke dag. Je kunt er 115 per week normaal verdienen. Ik denk namelijk niet dat er toevallig bij jouw account iets misgaat, maar dat je niet precies weet wat je moet doen? Kopieer eens vanuit je status wat je hebt gedaan?

Ik ben nl. 2 weken geleden begonnen en heb nu 420 punten...

Week 0, aanmelding, 190 punten in totaal ofzo omdat je er paar extra krijgt

Week 0+1: 115 er bij

Week 0+2 115 er bij

totaal nu 420, dus maandag kan ik hem binnenhalen.
Kortingscode van H&M 9668 geldig tm 18-03-2012

Voor 25% korting voor een artikel naar keuze.

Is meerdere keren te gebruiken.
quote:zazu_ schreef op 06 maart 2012 @ 14:26:

[...]

Je kunt bij je status zo zien welke punten je gehad hebt en op welke dag. Je kunt er 115 per week normaal verdienen. Ik denk namelijk niet dat er toevallig bij jouw account iets misgaat, maar dat je niet precies weet wat je moet doen? Kopieer eens vanuit je status wat je hebt gedaan?

Ik ben nl. 2 weken geleden begonnen en heb nu 420 punten...

Week 0, aanmelding, 190 punten in totaal ofzo omdat je er paar extra krijgt

Week 0+1: 115 er bij

Week 0+2 115 er bij

totaal nu 420, dus maandag kan ik hem binnenhalen.

Ik ben al heel lang lid maar krijg maar 10 punten per keer bijgeschreven, ook als ik een week niks gedaan heb.

Het kiala punt zegt dat het aan kiala zelf ligt, ik heb yunomi 2 weken geleden gemailt met dat mijn pakje op onderweg stond en niet aangekomen was, geen reactie... nu is het pakje helemaal uit het systeem. Ik zal ze maar weer gaan mailen.
quote:Flashy schreef op 06 maart 2012 @ 15:16:

[...]

Ik ben al heel lang lid maar krijg maar 10 punten per keer bijgeschreven, ook als ik een week niks gedaan heb.

En wat staat er in je status dan?

Je krijgt

5 punten per week voor de site bezoeken

10 punten om op de chat link te klikken

5 punten om een spelletje te spelen

3x10 punten voor een reactie (maximaal 3 reacties dus)

1x 10 punten voor een recept toevoegen

1x 25 punten voor een artikel toevoegen

1x 30 punten om aan een actie mee te doen

En al die dingen doe jij elke week en dan krijg je maar nog 10 punten?
Ja....
raar flashy,dat je helemaal niks krijgt. misschien toch eens mailen (of anders daar een artikel over schrijven )

Ik heb wel eens vaken gemerkt dat het bijschrijven traag ging. Dus dat ik de punten pas zag als ik de keer daarop inlogde.

aanvullin op Zazu_: je mag twee keer per week een recept plaatsen.

je krijgt ook punten voor het invullen van een poll/vraag over jezelf.

blijkbaar zijn er ook mensen die punten krijgen voor het openen van /klikken op de nieuwsbrief, maar die heb ik nog nooit gehad.
Ik kan Flashy een hand geven,vanmorgen te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt, loopt morgen af...

Aan de ene kant balen omdat ik nu zonder werk zit, aan de andere kant een opluchting omdat het werk me niet ligt en ik toch al van plan was om iets anders te zoeken.

Dus dat wordt extra vrekken de komende tijd. Ik ben blij dat we al besloten hadden om dit jaar niet met vakantie te gaan, want we hebben nu extra hard een buffer nodig.
Morgen? Zijn ze ook lekker op tijd mee dan zeg...

Beetje dubbel gevoel nu dan? Is er een beetje werk te vinden in de richting die je op wilt?
Wow Layla, wat last minute! Zitten daar geen grenzen aan, medevrekkers? Mag een bedrijf dat wel zo op het laatste moment vertellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven