Nieuwetijdskinderen

05-03-2012 21:37 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van iemand te horen gekregen dat ik erg lijk op een nieuwetijdskind. Geen idee waarom helaas kan ik niet meer navragen. Sindsdien houdt het me erg bezig. Op internet kan ik wel wat informatie vinden. Toch vraag ik me af of er meer mensen die bekend zijn op dit gebied.

Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
quote:nellaaa schreef op 05 maart 2012 @ 21:44:

Zou je graag een nieuwetijdskind zijn? Waarom neem je deze opmerking zo serieus?Ik ben nieuwsgierig.
Je lijkt op een nieuwetijdskind?

Hoe moet ik me dat voorstellen?

Hebben die allemaal 3 ogen en 4 benen of zo?

Met andere woorden, hoe herkennen we een nieuwetijdskind?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:secondhandsuus schreef op 05 maart 2012 @ 21:49:

[...]

Kijk, en dat is aangeboren wijsheid... Zelfkennis...
quote:heaven_ly schreef op 05 maart 2012 @ 21:42:

Labeltjes worden snel geplakt ben ik helemaal met je eens.

Op dit moment kan ik niet zoveel details vinden over de eigenschappen van nieuwetijdskinderen. Heb geen idee waarom ik dit labeltje krijg. Ik hoop door middel van deze topic iets meer te weten te komen,Kom nou, internet staat er vol van. Google..
quote:mademoisellelexie schreef op 05 maart 2012 @ 21:47:

Gezien je je dit afvraagt na een opmerking van een ander denk ik eerder dat je onzeker bent.Klopt helemaal.
quote:eleine schreef op 05 maart 2012 @ 21:50:

Hoe oud ben je? Ik heb ergens ooit ergens gelezen dat de generatie die nu tussen de 28 en 20 jaar is Indigo kinderen bevat en dat die ter voorbereiding kwamen op de kristalkinderen die er nu pas zijn.

Indigo kinderen zouden zogenaamd de systemen om willen gooien en "anders" zijn. Ze maken de weg vrij voor kristalkinderen. Of zoiets..........

Welke systemen zouden die dan om willen gooien? En dat vraag ik serieus maar denk stiekem natuurlijk wel "Zeker niet het monetaire systeem"
Hee, die film lijkt me leuk! Maar hij is er natuurlijk nu niet op. Nou ja, Bones is ook leuk
quote:Annelize schreef op 05 maart 2012 @ 21:49:

[...]

Ik denk dat het inhoud dat ze toch niet zo nieuw zijn, als ze claimen dat ze zijn Ah zo!
quote:Vl43inder schreef op 05 maart 2012 @ 21:49:

Was die 'iemand' niet gewoon iemand die een nieuwe versiertruc probeerde? Kan me zo voorstellen dat zo'n openingszin bij sommige personen best wel werkt namelijk.had gekund maar nee...
Google maar even op indigo kind.

Verder zou ik me er niet mee bezig houden.

Ik geloof er zeker in maar het gegeven opzich voegt niks toe.

Je bent wie je ben. Of je het nou een naampje geeft of niet.

Wel kan het bij kleine kinderen zijn handig zijn om rekening mee te houden in de manier van opvoeden.

Over het algemeen worden een hoop kwaliteiten van deze kinderen niet echt als positief gezien. Vooral niet vanuit het onderwijs.
Nieuwsgierig naar wat? Wie heeft dit trouwens tegen je gezegd?

Als iemand dit tegen mij zou zeggen zou ik alleen maar heel hard kunnen lachen volgens mij.
quote:eleine schreef op 05 maart 2012 @ 21:50:

Hoe oud ben je? Ik heb ergens ooit ergens gelezen dat de generatie die nu tussen de 28 en 20 jaar is Indigo kinderen bevat en dat die ter voorbereiding kwamen op de kristalkinderen die er nu pas zijn.

Indigo kinderen zouden zogenaamd de systemen om willen gooien en "anders" zijn. Ze maken de weg vrij voor kristalkinderen. Of zoiets..........

ik ben 31 en heb dat ook gelezen.

Omdat ik niet in de leeftijd val kan ik het ook niet echt plaatsen

Of het waar is: Zal me een worst wezen . Als jij het maar leuk vindt To.
Ik vond dit net in een oud topic

[img]http://www.skepsis.nl/nieuwetijdskinderen.jpg[/img]

http://www.skepsis.nl/nieuwetijdskinderen.jpg
quote:Summerdance schreef op 05 maart 2012 @ 21:51:

Je lijkt op een nieuwetijdskind?

Hoe moet ik me dat voorstellen?

Hebben die allemaal 3 ogen en 4 benen of zo?

Met andere woorden, hoe herkennen we een nieuwetijdskind?geen idee ik heb daarom ook deze topic geopend.
quote:

eleine schreef op 05 maart 2012 @ 21:50:

ik ben 31 en heb dat ook gelezen.

Omdat ik niet in de leeftijd val kan ik het ook niet echt plaatsen

Of het waar is: Zal me een worst wezen . Als jij het maar leuk vindt To.

Dat was een aantal jaar terug toch?
quote:Vl43inder schreef op 05 maart 2012 @ 21:52:

[...]

Welke systemen zouden die dan om willen gooien? En dat vraag ik serieus maar denk stiekem natuurlijk wel "Zeker niet het monetaire systeem"

Tjah het onderwijs enzo. Dat is allemaal niet bedoelt voor Indigo kinderen. Daarom hebben ze ook zo veel etiketjes en stoornissen etc.

Het zijn dus geen stoornissen, maar kwaliteiten.. Het aanvoelen van emoties, heel puur reageren op sfeer etc. M.a.w. snel afgeleid, makkelijk over de rooie, kwetsbaar etc.

Indigokinderen zijn nog wat sterker en ietsjes minder gevoelig dan kristalkinderen. De indigo's waren nodig om de mensen voor te bereiden.

(Heb ik ooit gelezen dus, op een saaie zondagmiddag.. Google is soms net drijfzand. Je raakt ergens in verstrikt en voor je het weet heb je je erin verdiept ).
Je herkent ze wel. Letterlijk... Als je er voor open staat.
Ons kent ons...
quote:missy_acy schreef op 05 maart 2012 @ 21:58:

Dat was een aantal jaar terug toch?Ja, die generatie is nu jongvolwassen-volwassen..
TO: even je aura checken

Indigo Aura:

http://blog.ohinternet.com/wp-content/u ... en_web.jpg

Kristal aura:

http://www.newflow.ee/failid/uk_krystalauraen_web.jpg

OT: ik zou het heel grappig vinden als iemand dit tegen me zou zeggen, maar zou me er -als ik jou was- vooral niet in verliezen.
quote:secondhandsuus schreef op 05 maart 2012 @ 21:59:

Ons kent ons...

Aha!

Het is dus een Groepje?

Wat een onzin allemaal
Frankly my dear, I don"t give a damn
Hahaha, was hier ook al niet ooit zo'n moeder die beweerde dat ze een indigokind had gebaard?

Grappig was dat.
De indigo's hebben dus nu de kristallen?

Maar TO, ik Google net en er zijn heel veel tests.
quote:missy_acy schreef op 05 maart 2012 @ 22:02:

De indigo's hebben dus nu de kristallen?

Maar TO, ik Google net en er zijn heel veel tests.Nee, ze waren de generatie vóór de kristalkinderen.
Overigens kwam ik net lijstjes tegen om nieuwetijdskinderen te herkennen en ik zie eigenlijk allemaal gedrag of kenmerken die je volgens mij ook krijgt als je te veel mee gaat in wat je kinderen willen en te veel gefocused bent op hun 'speciaal zijn'.

Ik vraag me af wat oorzaak en wat gevolg is om eerlijk te zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven