Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Volgens mij klopt dat Herfstig, en ik voel me genegeerd, denk dat ik uitstraal dat ik iets te gelukkig ben met mijn minnaar
Oh, hemel... als hij ineens zijn hele schema omgooid en straks met zijn planning helemaal niet meer rondkomt, omdat hij nu onderweg is naar mij.... dan mag ik niet meer zeggen dat hij geen moeite doet, denk ik he?

Pfff... de knoop zit er nog wel en ik ben er nog niet helemaal uit, maar stiekem vind ik het dan wel weer gaaf dat hij dat er dus wel voor over heeft. Nog drie kwartier, dan zal hij ongeveer hier zijn..

Ik sla de koffie over, Mr! Dank je
quote:herfstig schreef op 06 maart 2012 @ 09:41:

Ergens meen ik héél subtiel op te pikken dat je enórm aan het hengelen bent naar het vrouwvolk hier Mrunperfect. Klopt dat? quote:vaintje schreef op 06 maart 2012 @ 09:43:

Volgens mij klopt dat Herfstig, en ik voel me genegeerd, denk dat ik uitstraal dat ik iets te gelukkig ben met mijn minnaar

@Herfstig: is het zo duidelijk

@Vaintje: .. vertel jij eens iets meer dan?
Oh wat fijn Noppies! Veel plezier!
quote:noppies schreef op 06 maart 2012 @ 09:53:

Oh, hemel... als hij ineens zijn hele schema omgooid en straks met zijn planning helemaal niet meer rondkomt, omdat hij nu onderweg is naar mij.... dan mag ik niet meer zeggen dat hij geen moeite doen, denk ik he?

Pfff... de knoop zit er nog wel en ik ben er nog niet helemaal uit, maar stiekem vind ik het dan wel weer gaaf dat hij dat er dus wel voor over heeft. Nog drie kwartier, dan zal hij ongeveer hier zijn..

Ik sla de koffie over, Mr! Dank je Goed bezig
Subtiel hengelen? Hahahahahahaha..

Maar goed. Nu heb ik stress. Zelf zat ik al goed in de verf, dus dat scheelt, maar men.. mijn huis! Dat krijg ik nooit op tijd, ook maar een beetje voor het oog, strakgetrokken!!

Ik moet hem maar afleiden .
Die vriendjesuitnodiging, is dat onderdeel van het hengelen? En is dat nou alleen bij mij, of bij iederéén hier?
quote:herfstig schreef op 06 maart 2012 @ 09:58:

Die vriendjesuitnodiging, is dat onderdeel van het hengelen? En is dat nou alleen bij mij, of bij iederéén hier? Bij iedereen hier natuurlijk (bloos) Al begrijp ik best dat je graag speciaal gevonden wilt worden.. Dus.. natuurlijk is dat alleen voor jou
Nah, dat maakt het dan weer een beetje sneu. Je kunt ze beter één voor één proberen ipv allemaal tegelijk. Nu val je zo door de mand.
quote:mrunperfect schreef op 06 maart 2012 @ 09:59:

[...]

Bij iedereen hier natuurlijk (bloos) Al begrijp ik best dat je graag speciaal gevonden wilt worden.. Dus.. natuurlijk is dat alleen voor jou Ik was wel de eerste, dat is wel prima. Alleen bestaan er geen hengels die over zo'n afstand nog iets kunnen vangen ;)
quote:herfstig schreef op 06 maart 2012 @ 10:01:

Nah, dat maakt het dan weer een beetje sneu. Je kunt ze beter één voor één proberen ipv allemaal tegelijk. Nu val je zo door de mand. Laten we het er op houden dat ik niet alles hier op het forum wil benoemen... vandaar...
quote:mrunperfect schreef op 06 maart 2012 @ 09:54:

[...]

[...]

@Herfstig: is het zo duidelijk

@Vaintje: .. vertel jij eens iets meer dan?

ja nou hoeft t niet meer

(heb toch al beetje verteld?)

Noppies, heerlijk! Toch wel lief die vent. Geniet er lekker van he
Ik schaam mij plaatsvervangend voor mrunperfect.

Waarom nu meteen weer alle cliches bevestigen....
quote:houvanjezelf schreef op 06 maart 2012 @ 10:13:

Ik schaam mij plaatsvervangend voor mrunperfect.

Waarom nu meteen weer alle cliches bevestigen.... Mijn welgemeende excuses als ik iets te enthousiast overkom... Ik ben voornamelijk nieuwsgierig
Om te antwoorden op de topicvraag; ik vind het eigenlijk behoorlijk lastig vinden om een SV te hebben, omdat je zoiets intiems deelt, en er van mijn kant sowieso gevoelens bij komen kijken. Ik zie hem om de week eens, we beleven passionele momenten maar dan bij het afscheid nemen, voel ik me zo leeg...

Dus ik weet eigenlijk niet of het voor mij weggelegd is, ik zou er willen 'luchtiger' mee omgaan zoals hij maar het beheerst mijn doen en laten elke dag :-/// Moeilijk...
We hebben er uitgebreid over gesproken en ik begrijp zijn schuldgevoelens wel. Er speelt meer mee maar dat ga ik hier niet opschrijven. We nemen een pauze... Zal moeilijk worden maar hij heeft het nodig. Ik wil niet dat hij er straks aan onderdoor gaat. En ik ...ik hou van hem dus wat anders kan ik doen dan er in mee gaan?
quote:obsession schreef op 06 maart 2012 @ 11:10:

...ik hou van hem dus wat anders kan ik doen dan er in mee gaan?

Vanaf het "pauze" moment kun je weer voor jezelf kiezen.Het lijkt mij het beste hem in ieder geval moeten loslaten in de pauze. Of je een tzt een ander gaat zoeken, of een cursus kantklossen gaat doen ligt helemaal aan jouw behoeftes. Ik zou een vrouw van wie ik hou niet vragen op mij te wachten.

Als ergens van houd, laat het los. Als het zelf terugkomt is het van jou. Als het niet terugkomt was het nooit van jou om mee te beginnen * bron .

Neem nu het liefdesverdriet dat het nu moet stoppen, en ga dan weer verder als de echte optimist die je bent.

Het is dat er een aantal details niet kloppen, maar anders had je zo mijn minnares kunnen zijn. Ik gezin, jij open relatie, Ik beperkt in afspraken, jij die dat niet bent. Mijn minnares heeft indertijd ook bewust naar een gebonden man gezocht, omdat haar vorige minnaar teveel begon te claimen.
Nou, dat was een onverwacht en super kort, maar enorm aangename verrassing!! Hij kon niet anders dan meteen naar mij komen, zei hij, nu er zoveel te verliezen was en ik zo met die knoop liep. We hadden weinig tijd, het was al allemaal in 'gestolen tijd' en eigenlijk onmogelijk, maar hij wilde dit nu perse uit de lucht halen.

Mijn knoop is nog niet helemaal weg, maar dat komt ook omdat die in de loop van de tijd is ontstaan. In ieder geval begrijp ik nu meer van de achtergrond van de afstand. Andere dingen vragen nu meer energie en lopen niet zo soepel. Hij had nooit zo stilgestaan bij het feit dat ik me wel eens een beetje verwaarloosd zou kunnen gaan voelen, omdat het van zijn kant onveranderd was, het wat hem betreft echt goedzit en hij me echt niet kwijt wil.

Dus, het is heerlijk om weer even de bevestiging te hebben.

Jammer genoeg was het echt veeeeeel te kort, maar we hebben er het beste uitgehaald .
Ik ben bang dat ik iets weggooi dat later toch weer helemaal geweldig kan zijn. Helemaal stoppen kan ik niet. De pauze zal al moeilijk genoeg worden....

Als we stoppen zal dat zijn beslissing moeten zijn, niet de mijne.
Hoe kun je iets weggooien wat je helemaal niet bezit ??
Ok, misschien gebruik ik het verkeerde woord. Ik bedoel niet dat hij mijn eigendom is. Ik bedoel dat ik een einde aan onze relatie zou maken terwijl die later misschien weer helemaal geweldig zou kunnen worden.
Je naam zegt het: obsession.

Deze man is een obsessie geworden.

Verslavend.. stel dat het weer fijn wordt i.p.v. zoals het nu is. Toch maar niet stoppen ....
Oh, Obsession, zooooo herkenbaar!! Want nu is het nog niet helemaal over, maar zodra je die woorden hardop uitspreekt, weet je dat wat er nu nog wel is, ook weg is.

En ook al is wat er nu is, allesbehalve perfect, het is er nog wel.

Denk dat ik een beetje op hetzelfde punt sta. Er bestaat in mijn geval de kans dat het contact op korte termijn helemaal onmogelijk gaat zijn, of juist dat er iets meer mogelijkheden gaan komen. De tijd zal dat leren. En tot dan, moet ik voor mezelf bepalen of ik deze positie in deze verhouding nog leuk genoeg vindt om aan te houden.

Maar echt een punt zetten, kan ik niet. Ook omdat ik nu weer zag hoe erg hij dat zou vinden en dat hij dus wel de moeite wil doen.

Het is voor hem allemaal nieuw, misschien maakt dat ook verschil. Dat hij me te snel voor vanzelfsprekend aanneemt.
Geldt dat dan ook voor je huwelijk als je dat niet meteen bij het eerste probleem dat zich aandient op straat flikkert? Is dat dan ook een obsessie? Ik heb het hier niet over een relatie die alleen maar om de sex gaat, we delen al meer dan een jaar veel meer met elkaar dan alleen dat. En als hij het dan moeilijk heeft moet ik maar meteen alle hoop opgeven? Dat is wel erg pessimistisch, vind je niet?
Jeetje wat gaat het hier snel.....

@Mrunperfect; vertel eens wat je hier brengt? Hoe kom je hier terecht? Je schrijft dat je nieuwschierig bent, maar je verteld zelf niet echt veel, is het wel? Wij zijn ook nieuwschierig naar jou hoor, als je hier zo ineens komt binnenvallen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven