Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
Tja misschien niet zo netjes dat ze het nu pas zeggen, baas was misschien bang dat ik er dan met de pet naar zou gooien, maar zo steek ik niet in elkaar. Het mag wèl gewoon, en voor mijzelf is het misschien maar beter zo, ik ging de laatste tijd toch al niet met plezier naar mijn werk, dus dan was het helemaal lastig geweest. Ik weet niet of ik weer makkelijk iets anders vind, vorig jaar was ik ongeveer 4 maanden thuis dus dat valt nog wel mee, maar ik weet niet hoe het nu zit.
Heb je wel recht op WW?
Ja ik heb de WW al aangevraagd en heb recht op 25 maanden, dus dat geeft me wel de kans om iets te zoeken wat ik echt leuk vind.
Fijn. Na hoeveel maanden wordt 't 70%? Heb er geen verstand van...
Balen layla! Hopen dat je snel iets anders vindt.

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik aangenomen ben, voor een duale hbo studie. Dus ga betaald een tweede studie halen :-D
Balen Layla!

Hier ving man vandaag op dat het verlengen van zijn contract erg moeilijk wordt. Gelijk dus maar aan het solliciteren geslagen, want afwachten is niet echt handig. Gelijk ook maar even een vraag gesteld over de ww. Man was eerst zelfstandig ondernemer en heeft exclusief vakantie 25 weken gewerkt als het contract is afgelopen en inclusief vakantie 26 weken.... Ben benieuwd wat er nu telt....

Waarschijnlijk kan hij aan het eind van zijn contract wel weer ergens voor iig 6 weken aan het werk maar het zou wel fijn zijn als je na afloop van dit contract gewoon recht hebt op ww.
quote:layla1969 schreef op 06 maart 2012 @ 17:48:

Ik kan Flashy een hand geven,vanmorgen te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt, loopt morgen af...

Aan de ene kant balen omdat ik nu zonder werk zit, aan de andere kant een opluchting omdat het werk me niet ligt en ik toch al van plan was om iets anders te zoeken.

Dus dat wordt extra vrekken de komende tijd. Ik ben blij dat we al besloten hadden om dit jaar niet met vakantie te gaan, want we hebben nu extra hard een buffer nodig.

He bah!!!! wat vervelend!!!! echt een k*ttijd is het ook.

Alhoewel... ik zie zat sales vacatures, oke het is niet ideaal maar ik heb de ervaring ervoor... ik ga dus reageren, ik werk liever dan dat ik thuis zit, het is geen leuk werk, maar het brengt wel geld in het laatje. En van daaruit zoek ik gewoon verder.
He Layla.... Balen zeg, van mij. Hoop dat je nu wel een fijne baan gaat vinden! Mijn contract loopt nog tot 1 april, vooralsnog lijkt het erop dat het nog een jaar verlengd gaat worden, maar dat besluit nemen ze bij ons pas in de laatste week... Gelukkig kun je nu wel onder fijnere omstandigheden zoeken en je bent een gweldige vrouw, dus het gaat goed komen!
Hè, wat rottig, Layla.

Flinterke, ik hoo datje man zijn contract verlengd wordt. Het klinkt als een erg kort dienstverband (26 weken).

Ik weet niet hoe het tegenwoordig zit met de WW (waarschijnlijk slechter dan 20 jaar geleden) maar toen kreeg ik een contract van vijfeneenhalve maand, omdat ik na een half jaar recht zou hebben op WW. Gelukkig had ik daarvoor ook al twee jaar ergens anders gewerkt en toch voldoende tijd opgebouwd.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Snoesje, man is bij het bedrijf gekomen via een uitzendbureau. Hij zit in de bouw en opdrachten worden helaas nu door opdrachtgevers uitgesteld..... Man heeft helaas niets eerder opgebouwd doordat hij gestopt is met de eigen zaak.
,
Vandaag geld terug van de Ariel AH actie + de Ariel met geldterugactie op de verpakking uit een andere supermarkt! Dus de AH actie staat los van de andere geldterugacties.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Die was van de C1000 toch, die andere? Kan eens kijken of die er nog is...
Ik ben nieuw op het viva forum en heb niet alles in dit topic gelezen ;) dus misschien is mijn tip dubbel.

De Iglo geld-terug actie. Koop voor minimaal 5 euro aan iglo producten (behalve spinazie geparneerde vis) en ontvang dan 5 euro terug op je rekening.

https://docs.google.com/f ... VzZQaHpzSU9Kdw/edit?pli=1
Die is leuk!
Volgens mij doet de link het niet, hopelijk deze wel.

Anders even googlen op 5 euro Iglo

http://gratis.startpagina ... 86/gta-iglo-5-euro-retour
Flashy, ik heb in dat soll. topic iets voor je geschreven.
quote:lekkerbekkie74 schreef op 07 maart 2012 @ 11:19:

http://gratis.startpagina ... 86/gta-iglo-5-euro-retourBij de AH is de Iglo Viscuisine nu 2de halve prijs. Zou je dat kunnen combineren? Dat noemen ze toch geen gepaneerde vis neem ik aan?
quote:Janna_ schreef op 07 maart 2012 @ 11:52:

[...]

Bij de AH is de Iglo Viscuisine nu 2de halve prijs. Zou je dat kunnen combineren? Dat noemen ze toch geen gepaneerde vis neem ik aan?Sowieso is alle Iglo Cuisine in de bonus bij AH, dus ook de kip variant. En volgens mij is de Viscuisine geen gepaneerde vis, maar bedoelen ze daar de lekkerbekjes e.d. mee.
Ja, dat dacht ik ook. Ik zie vrek mogelijkheden!!
Zou dat lekker zijn, die kip?

Janna ik ga even in het solliciteren topic kijken.
quote:lekkerbekkie74 schreef op 07 maart 2012 @ 11:19:

http://gratis.startpagina ... 86/gta-iglo-5-euro-retourgoede tip! Ga vrijdag gelijk wat iglo spul kopen.
Ikzelf heb niet echt een tip maar wel een meevaller. Vond al heel lang dat ik veel betaal aan water voor maar in mijn eentje te zijn namelijk bijna 33 euro per maand! Kreeg nou eindafrekening en bleek dat ik afgelopen jaar extra had betaald omdat ik ten tijde van de verhuizing niet de verhuizing gemeld had. In ieder geval ik ga nu 18 euro per maand betalen. Kijk dat scheelt!
quote:Flashy schreef op 07 maart 2012 @ 12:53:

Zou dat lekker zijn, die kip?

Janna ik ga even in het solliciteren topic kijken.Geen idee, ik ga voor de viscuisine...
Op de site van iglo kun je bij het assortiment zien wat er onder gepaneerd hoort....viscuisine staat er niet bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven