Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Hehe... Volgens mij zijn we er uit.

Nu weer even serieus (ik dan)

Obsession, ik zou - als ik jou was - mijn minnaar in deze situatie echt even met rust laten. Er voor hem zijn als hij dat nodig heeft, maar hem wel vertellen dat hij eerst orde op zaken moet stellen, thuis. Een minnaarrelatie werkt namelijk heel slecht, als er thuis een hoop aan de hand is en je kunt als minnaar ook niet overal tegelijk zijn.

Mocht je dat zelf niet trekken... ja, dan moet je een drastisch besluit nemen voor jezelf.
quote:sweetinez schreef op 07 maart 2012 @ 16:56:

Obsession, dat het zwaarder wordt dan nu, daarmee maakt hij jou dus verantwoordelijk voor zijn geluk. Zou hij niet eens heel hard na moeten denken wat hij wil en wat hij daarvoor moet doen? Als hij structureel een minnares nodig heeft om het draagbaar te houden, dan zit er iets heel erg mis en is een minnares niet de oplossing denk ik.Waarom vind je dat? Denk jij dat de perfecte partner bestaat die je op alle gebieden 100% geeft wat je nodig hebt? Ik denk dat je verschillende mensen je op verschillende manieren kunnen aanvullen. Wat je mist bij de één vind je bij de ander.
quote:sweetinez schreef op 07 maart 2012 @ 16:56:

Obsession, dat het zwaarder wordt dan nu, daarmee maakt hij jou dus verantwoordelijk voor zijn geluk. Zou hij niet eens heel hard na moeten denken wat hij wil en wat hij daarvoor moet doen? Als hij structureel een minnares nodig heeft om het draagbaar te houden, dan zit er iets heel erg mis en is een minnares niet de oplossing denk ik.En dát wordt dus bedoelt met doekje voor het bloeden. Nodig hebben om het draagbaar te houden...
Ja, dat denk ik ook...dat HVJ dat bedoelde... maar beter als ie het zelf nog even clarificeert.

JJ, staat je echt schattig, dat gekantkloste kant... Enig hoor !

Ik ben er weg van, jongens en meisjes. Ik heb me weer uitstekend vermaakt bij deze lessen communicatie in de schriftelijke taal!

En sterkte voor Obsession, meid. Laat het even rusten en besluit niets overhaast:)

Eet smakelijk allemaal xxx
Obsession, nee dat denk ik niet. Maar als je structureel iemand nodig hebt om het leefbaar te houden en je voelt je doodongelukkig als dat niet lukt, dan vraag ik me wel af of er andere aspecten in een relatie zijn die dit enigszins kan compenseren. Als jij 3 keer in de week met een ander in bed moet duiken om het thuis leuk te hebben, dan vraag ik me af of er nier meer scheef zit...
quote:obsession schreef op 07 maart 2012 @ 17:00:

[...]

Waarom vind je dat? Denk jij dat de perfecte partner bestaat die je op alle gebieden 100% geeft wat je nodig hebt? Ik denk dat je verschillende mensen je op verschillende manieren kunnen aanvullen. Wat je mist bij de één vind je bij de ander.

Nee, nooit 100% en dat hoeft ook niet.

Maar het nodig hebben van een minnares om de thuis situatie aan te kunnen en in stand te houden lijkt me arm...
quote:Allegaartje schreef op 07 maart 2012 @ 17:00:

Hehe... Volgens mij zijn we er uit.

Nu weer even serieus (ik dan)

Obsession, ik zou - als ik jou was - mijn minnaar in deze situatie echt even met rust laten. Er voor hem zijn als hij dat nodig heeft, maar hem wel vertellen dat hij eerst orde op zaken moet stellen, thuis. Een minnaarrelatie werkt namelijk heel slecht, als er thuis een hoop aan de hand is en je kunt als minnaar ook niet overal tegelijk zijn.

Mocht je dat zelf niet trekken... ja, dan moet je een drastisch besluit nemen voor jezelf.Ik ben van plan hem met rust te laten tot alles wat rustiger is geworden en er alleen voor hem te zijn als hij dat wil.
Hmm, mag ik er een bitterballetje bij? Plakje kaas mag ook...
@ obsession

Tzou logisch zijn ,een besloten forum

Want wat velen hier uitspooken

Is soms op het zieke af

Maargoed Tis natuurlijk wel jammer

Voor mij kvindt het wel mooi om te lezen allemaal

Kheb echt nog nooit een topic zo verknipt

Als deze gelezen

Prachtig hoe mens zichzelf verneukt

En dan begrip zoekt en krijgt

Kortom behoorlijk vermakelijke

En leerzaam je ziet precies wat je niet moet doen

Dus blijf vooral posten

En kzal met verwondering lezen

Wie er nu weer een zooitje van maakt

Zelfkennis heeft iedereen hier

En ze zijn nog welbesproken ook

En toch de meest naïeve domme fouten

Prima topic hiero vermaak 10 10
Fijn voor je Clearwater. Zeg, als je cola op is, vergeet je dan je huiswerk te maken? Ik zou met taal beginnen als ik jou was. Pffff...
quote:noppies schreef op 06 maart 2012 @ 22:29:

[...]

Je hoeft niet alles na te lezen, je kunt zo inhaken!

Ik denk dat je van te voren wel afspraken maakt, maar dat je daar soms op terug moet komen, omdat je gevoel nu eenmaal niet zo eenvouding aan afspraken te binden is.je hebt gelijk, is allemaal niet zo makkelijk dus
Zijn we nog steeds bezig om allemaal een stukje goedkeuring te krijgen ??
Roos,

Hoe zit dat dan met die (geheime) maillist????

Wat is daar de opzet dan van...
Eh, die is geheim. Dus...

Hoezo bezig een stukje goedkeuring te krijgen? En wie ben jij??
Foei, een geheime lijst....roept gelijk vragen op.

Wilde reacties horen, ik ben de gelderlander.
Wat een wijze woorden vandaag weer. Op wat gebrabbel na, maar hé niemand die dáár iets van snapt.
@ Herfstig, dank je voor het compliment over mijn gebrabbel
quote:herfstig schreef op 07 maart 2012 @ 17:56:

Wat een wijze woorden vandaag weer. Op wat gebrabbel na, maar hé niemand die dáár iets van snapt. Hoe stel jij het dan voor Herfstig?
quote:JanJurk schreef op 07 maart 2012 @ 17:58:

@ Herfstig, dank je voor het compliment over mijn gebrabbel Haalt veer uit bisb van JJ
Met een ferme ruk Roos?

gelderlander, je schreef een paar dagen terug ook al wat hier. Je bent welkom hoor, maar ik merk dat ik terughoudend ben in het beantwoorden van losse vragen van mensen die verder 'onbekend' zijn hier, en ik denk dat meer mensen dat hebben. Iets meer introductie helpt vast.
Hoe stel ik wat voor?
quote:obsession schreef op 07 maart 2012 @ 16:08:

[...]

Wat moet ik inzien dan? Dat hij niet van me houdt? Dat hij blij is als het over is? Waarom zou hij dat dan zelf niet zeggen?Hij houdt van de spanning en de seks met je. Hij houdt niet van jou. Als hij van jou zou houden, dan zou hij wel een relatie met je hebben. Die heeft hij niet, want dat wil hij niet. Hij wil jou lekker in zijn macht houden en jou het gevoel geven dat hij van je houdt...en daar slaagt hij blijkbaar in. Je ziet het, je weet het...en je laat het lekker gebeuren. Hij wil natuurlijk niet dat jullie contact over is; dan raakt hij immers de vrouw kwijt die zijn seksuele lusten vervult en met wie hij seks heeft die hij thuis niet kan/wil hebben.
Ha ha JJ niet alles zo persoonlijk opvatten ;)
Zoals de waard is Hyp? Nou geloof ik dat best voor een deel, soms. Maar Ik zie ook bij mijn situatie de verwarring en de strijd en de tranen van mijn nr 2. Situatie lijkt verder best op die van obsession.

Ik geloof niet dat dat is omdat ik met hem in bed duik. Mijn nr 2 is een lekkere vent met weinig moeite om vrouwen te vinden die met hem naar bed willen. Ws vrouwen die een stuk minder veeleisend zijn als ik bijvoorbeeld ben.

toch houdt hij het al héél lang vol met me,voor een groot gedeelte zonder seks zelfs. Wat is dat dan, volgens jou? Dan maar naïef hoor, dat vind je vast van me, maar ik geloof dat er heel regelmatig wel liefde aan te pas komt.
quote:hyperion schreef op 07 maart 2012 @ 19:45:

[...]

Hij houdt van de spanning en de seks met je. Hij houdt niet van jou. Als hij van jou zou houden, dan zou hij wel een relatie met je hebben. Die heeft hij niet, want dat wil hij niet. Hij wil jou lekker in zijn macht houden en jou het gevoel geven dat hij van je houdt...en daar slaagt hij blijkbaar in. Je ziet het, je weet het...en je laat het lekker gebeuren. Hij wil natuurlijk niet dat jullie contact over is; dan raakt hij immers de vrouw kwijt die zijn seksuele lusten vervult en met wie hij seks heeft die hij thuis niet kan/wil hebben.Niet altijd van jezelf uitgaan Hyp, jij bent heus geen standaard hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven