Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Fijn Inez, lente!
Hai Inezzzzz!! Lekker hè, dat zonnetje! Daar ga ik vanmiddag in de voortuin maar even van genieten, nadat ik mezelf in 1000 lenige bochten heb gewrongen...

Herfst, hij is een pietsje jonger alsdatroosis!
Zaterdag met N2 gewinkeld en koffie gedaan - kijken, kijken maar niet aankomen in t openbaar....moelijk moeilijk moeilijk...wel erg gezellig. Dan een hele zondag zonder N2 moeten doen, op sms na en vanmorgen, ein-de-lijk!! konden we ons flink op elkaar uitleven - een kostbaar half uurtje op t toilet...:-). Tel daarbij op een flinke dosis lentekolder, et voila: madness! Heb zin in meeeerrrr! :-)
Ah, kijk, dat is prima Nah, schuif maar door

Ik moet iets nuttigs gaan doen, maar het lukt nog niet erg. Ga het tóch maar doen. En dan vanmiddag nog even hardlopen. (klinkt dat alsof ik dat wekelijks doe? Mooi! )
een half uur op het toilet uitleven.. de ranzigheid!

Heerlijk....
Bij mij zit die lente heel erg anders, Sweet

Herfstig, je bent er pas aan toe, als je er aan toe bent. M.a.w dat punt komt vanzelf. En dat geldt ook voor een nieuwe minnaar, wrs ben je er nu nog niet echt aan toe.

Toe maar , Rooss.. Vrijdag alweer een date. Met de inhetbuitenlandverblijvende minnaar?
quote:herfstig schreef op 12 maart 2012 @ 11:43:

Ah, kijk, dat is prima Nah, schuif maar door

Het lijkt hier wel een vleesmarkt
Stew, sssst bij mij ook. Maar dat vond ik zo ranzig als binnenkomer Ik zeg: bloemetjes en bijtjes, here we go! (bijna dan, nog héél even aftellen).

Rooss, dubbelvouwen doe ik toch liever in gezelschap. Is niet zo zenn, maar wel lekker

De plee, jeeezus, da's lang geleden.. Eerste date met exminnaar. Was ook meteen de laatste keer op een plee. Niet aan mij besteed.
Stew, nee deze is gewoon dichtbij, heel dichtbij, bijna om de hoek, bijna een lulopafroep maar dat mag ik niet zeggen... ach, ik zeg het lekker toch. Bijna een lul op afroep. I love it!

Onrustig, ja, beetje wel!
Rooss, ik ben groen! Hoewel het me ook wel gecompliceerd lijkt, lijkt me zo'n lul om de hoek (mag die wel? ) toch soms zo ontzettend fijn!

Zo, ik heb ons 'liefdesnestje' :puke: geregeld! Het wordt concreter. En daarmee ook heter.. Oei, het is echt wel lente
Doseren is en blijft het toverwoord Inez... dit zal niet wekelijks gaan plaatsvinden hoor... maar zo even leuk als tussendoortje mwoah och!

En deze meneer heeft een zeer steady thuisgebeuren dus de kaarten liggen geschud..

Ieuw liefdesnestje!! Die is echt erg.

Wanneer gaat het gebeuren? Doe es een ongeveertje?
Een tussendoortje... Als ie kwalitatief maar volstaat, moet kunnen toch?

Eh, binnen nu enneh.. 4 dagen.. Tedere knuffelseks, met veel liefde. Concreet genoeg?
Ik denk zeker te weten dat ie kwalitatief gaat volstaan!

Jaja, tedere knuffelseks met veel liefde... ik geloof dat uit ieders mond maar net niét uit de jouwe!!

Je weet waar je het verslag moet plempen
quote:sweetinez schreef op 12 maart 2012 @ 11:55:

Een tussendoortje... Als ie kwalitatief maar volstaat, moet kunnen toch?

Eh, binnen nu enneh.. 4 dagen.. Tedere knuffelseks, met veel liefde. Concreet genoeg?

Van hier?

Was ik verdorie weer te laat?

(of op het verkeerde moment niet online?)
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Van waar?

I love bevestigingsmailtjes... hrrrrr!
Hoezo een iewkotsliefdesnestje, Sweet?
stew, een hotelkamer. Maar het woord liefdesnestje is toch zum kotzen, niet?

Thomba, jij te laat? Waarvoor?

Rooss, altijd fijn! Voorpret is de halve pret. Ofzo..
Dat is inderdaad een nonwoord!

Inez ja, maar het duurt nog 4 nachten!!!! (ik moet niet zeiken zeker?)

Ik ga mijn been in me nek leggen. Laterr!!
Ach so, Sweet. Ik ben even niet zo alert...

Hoe zullen we het dan noemen?
Neuknest.

Seksplek.

Ransstek.

Eeeeh....
quote:Rooss4 schreef op 12 maart 2012 @ 12:12:

Neuknest.

Seksplek. mwah, wat gewoontjes

Ransstek.

Eeeeh....

HE, gets, da's allemaal veel te plat! The Love Room.

Offeh.. Heaven on Earth...

Of gewoon hotelkamer.
veel plezier met vouwen Rooss!
Ja, maar wat als je het niet in een hotelkamer doet, maar gewoon in zijn bed ?
Dat ligt er natuurlijk aan wat je doet Stew! Ik maak geen liefde, dus heb ook geen liefdesnestje. Wat is er mis met het woord bed btw?
Ja Marjo. Ik lees al jaren mee maar post niet heel veel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven