Minnaar deel 15
vrijdag 9 december 2011 om 10:32
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.

maandag 12 maart 2012 om 11:43
Zaterdag met N2 gewinkeld en koffie gedaan - kijken, kijken maar niet aankomen in t openbaar....moelijk moeilijk moeilijk...wel erg gezellig. Dan een hele zondag zonder N2 moeten doen, op sms na en vanmorgen, ein-de-lijk!! konden we ons flink op elkaar uitleven - een kostbaar half uurtje op t toilet...
. Tel daarbij op een flinke dosis lentekolder, et voila: madness! Heb zin in meeeerrrr!

maandag 12 maart 2012 om 11:44
Bij mij zit die lente heel erg anders, Sweet
Herfstig, je bent er pas aan toe, als je er aan toe bent. M.a.w dat punt komt vanzelf. En dat geldt ook voor een nieuwe minnaar, wrs ben je er nu nog niet echt aan toe.
Toe maar , Rooss.. Vrijdag alweer een date. Met de inhetbuitenlandverblijvende minnaar?
Herfstig, je bent er pas aan toe, als je er aan toe bent. M.a.w dat punt komt vanzelf. En dat geldt ook voor een nieuwe minnaar, wrs ben je er nu nog niet echt aan toe.
Toe maar , Rooss.. Vrijdag alweer een date. Met de inhetbuitenlandverblijvende minnaar?

maandag 12 maart 2012 om 11:47
Stew, sssst bij mij ook. Maar dat vond ik zo ranzig als binnenkomer Ik zeg: bloemetjes en bijtjes, here we go! (bijna dan, nog héél even aftellen).
Rooss, dubbelvouwen doe ik toch liever in gezelschap. Is niet zo zenn, maar wel lekker
De plee, jeeezus, da's lang geleden.. Eerste date met exminnaar. Was ook meteen de laatste keer op een plee. Niet aan mij besteed.
Rooss, dubbelvouwen doe ik toch liever in gezelschap. Is niet zo zenn, maar wel lekker
De plee, jeeezus, da's lang geleden.. Eerste date met exminnaar. Was ook meteen de laatste keer op een plee. Niet aan mij besteed.

maandag 12 maart 2012 om 11:53
Doseren is en blijft het toverwoord Inez... dit zal niet wekelijks gaan plaatsvinden hoor... maar zo even leuk als tussendoortje mwoah och!
En deze meneer heeft een zeer steady thuisgebeuren dus de kaarten liggen geschud..
Ieuw liefdesnestje!! Die is echt erg.
Wanneer gaat het gebeuren? Doe es een ongeveertje?
En deze meneer heeft een zeer steady thuisgebeuren dus de kaarten liggen geschud..
Ieuw liefdesnestje!! Die is echt erg.
Wanneer gaat het gebeuren? Doe es een ongeveertje?

maandag 12 maart 2012 om 12:02
quote:sweetinez schreef op 12 maart 2012 @ 11:55:
Een tussendoortje... Als ie kwalitatief maar volstaat, moet kunnen toch?
Eh, binnen nu enneh.. 4 dagen.. Tedere knuffelseks, met veel liefde. Concreet genoeg?
Van hier?
Was ik verdorie weer te laat?
(of op het verkeerde moment niet online?)
Een tussendoortje... Als ie kwalitatief maar volstaat, moet kunnen toch?
Eh, binnen nu enneh.. 4 dagen.. Tedere knuffelseks, met veel liefde. Concreet genoeg?
Van hier?
Was ik verdorie weer te laat?
(of op het verkeerde moment niet online?)
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt