De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
quote:dolores007 schreef op 13 maart 2012 @ 22:04:

Maar als je vent nooit huilt ofzo, en altijd maar zakelijk is, nooit gevoel toont.. dat is echt niks.Helemaal waar. Al houd ik persoonlijk niet van mannen die overal om huilen.
Is er iemand, nu we toch bezig zijn, die van mijn motto anders een wet wilt maken?

Martje misschien?
quote:martin81 schreef op 13 maart 2012 @ 22:04:

Ben niet weg hoor... zat even op de psyche-pijler.Nou, dan reageer eens op de vragen...
quote:secondhandsuus schreef op 13 maart 2012 @ 22:00:

[...]

Hehe, ik dacht al dat dit soort vrouwen uitgestorven was!

Heerlijk, lekker jezelf kunnen zijn... Enne buiten is meer plaats dan binnen!

Dit was volgens mij zelfs de eerst discussie die ik hier op het forum aangegaan ben: 'Wat doe je niet in het bijzijn van je partner?' (ging van neuspeuteren tot snacken en van scheten/boeren laten tot plassen)

Daar schreef ik ook zoiets, en dat het voor mij een gevoel van vertrouwdheid geeft. Als ik zoiets kan bij een partner, en andersom, dan zit het goed. Ik zou anders voortdurend naar de wc of naar buiten moeten lopen, of buikpijn lijden. Nee, dank je de koekoek!
Ik ga zo gtst inhalen... pfff.. wat erg eigenlijk.. nog steeds een serie kijken!

Eigenlijk is gtst niet eens zo goed.. dus waarom kijk ik er naar?
quote:Yvonne77 schreef op 13 maart 2012 @ 22:06:

[...]

Martin has entered the building.

En wíe heeft vanavond haar plicht verzaakt? Wíe heeft het alarm er niet opgegooid, wíe heeft de balk niet over de deur getrokken en is vergeten diezelfde deur op slot te draaien? Nou, nou, nou?

*Oh crap, vind opeens de sleutel en de code van het alarm in haar rokzak... sorry....*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:martin81 schreef op 13 maart 2012 @ 22:04:

Ben niet weg hoor... zat even op de psyche-pijler.

Hoera.

Of vind je dat nou weer te vrouw-onvriendelijk.
quote:Yvonne77 schreef op 13 maart 2012 @ 22:08:

[...]

Helemaal waar. Al houd ik persoonlijk niet van mannen die overal om huilen.

Nee, nee nee... daar houd ik ook niet van.

Het moet wel mannelijk blijven.

Hij mag best huilen, maar binnen de perken... niet elke week, of elke maand.. en ook niet om onzin.

Ik jank ook niet veel...
quote:molly74 schreef op 13 maart 2012 @ 22:08:

[...]

Dit was volgens mij zelfs de eerst discussie die ik hier op het forum aangegaan ben: 'Wat doe je niet in het bijzijn van je partner?' (ging van neuspeuteren tot snacken en van scheten/boeren laten tot plassen)

Daar schreef ik ook zoiets, en dat het voor mij een gevoel van vertrouwdheid geeft. Als ik zoiets kan bij een partner, en andersom, dan zit het goed. Ik zou anders voortdurend naar de wc of naar buiten moeten lopen, of buikpijn lijden. Nee, dank je de koekoek!

Mijn, zeer wijze, vader zei vroegah al: wat naar buiten moet, dat moet *terwijl hij een enorme scheet liet*

Ik geef hem na al die jaren nog steeds gelijk *laat een indrukwekkende boer*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
.
quote:missy_acy schreef op 13 maart 2012 @ 22:06:

martin81, 60 seconden geleden

Wat deed je daar?Ik heb er een topic geopend natuurlijk... je kent me toch?
dolores007, 2 minuten geleden

Ik ga zo gtst inhalen... pfff.. wat erg eigenlijk.. nog steeds een serie kijken!

Eigenlijk is gtst niet eens zo goed.. dus waarom kijk ik er naar?

Om te schelden? Ik kijk t een uur in de week en uit m'n agressie, voor zover ik die heb, erop. Heerlijk!!!
@martin, je game topic? Of een nieuwe?
quote:martin81 schreef op 13 maart 2012 @ 22:12:

[...]

Ik heb er een topic geopend natuurlijk... je kent me toch?
quote:Hasse88 schreef op 13 maart 2012 @ 22:11:

[...]

Mijn, zeer wijze, vader zei vroegah al: wat naar buiten moet, dat moet *terwijl hij een enorme scheet liet*

Ik geef hem na al die jaren nog steeds gelijk *laat een indrukwekkende boer* Wat een ontzettend triest verhaal... Ik hoop dat het verzonnen is en niet echt gebeurd.
quote:Hasse88 schreef op 13 maart 2012 @ 22:11:

[...]

Ik geef hem na al die jaren nog steeds gelijk *laat een indrukwekkende boer* *is behoorlijk onder de indruk van jou boer*
quote:missy_acy schreef op 13 maart 2012 @ 22:13:

@martin, je game topic? Of een nieuwe?Een nieuwe, op de psyche-pijler.
quote:missy_acy schreef op 13 maart 2012 @ 22:06:

martin81, 60 seconden geleden

Wat deed je daar?Een nieuw topic openen.

Mosterd!
quote:missy_acy schreef op 13 maart 2012 @ 22:08:

Is er iemand, nu we toch bezig zijn, die van mijn motto anders een wet wilt maken?

Martje misschien?Jouw motto sluit wel mooi aan bij de conclusie die we uit Martin's motto hebben getrokken.
Nerd!!! Waar was je nou? Happy new topic!!!

We hebben weer een of topic topic!!!
quote:nerd_ schreef op 13 maart 2012 @ 22:12:

Moet ik effies bijlezen?

't Belangrijkste was geloof ik dat van: "De sex na de eerste maand is omgekeerd evenredig aan die van daarvoor, en evenredig aan 't aantal tags?

Zag iets van dat-ie uitgepsychologiseerd werd. Dat vond ik wel eng, iets als een kille intellectuele variant op 't naar de brandstapel voeren van mensen die mogelijk heksen-genen hebben.

Dolores schreef de sterren uit de hemel als nieuwe hrs.

Ik hoorde dat de Taalunie met de tussen-n en alles verder haar zal volgen.

Ze willen taal weer terugbrengen naar de mensen.Goed idee, breng die taal maar hier.
quote:martin81 schreef op 13 maart 2012 @ 22:14:

[...]

Wat een ontzettend triest verhaal... Ik hoop dat het verzonnen is en niet echt gebeurd.

*echt dames, ik weet beter, maar toch, het moet effe*

En waarom is dat triest Martin? Dat mijn vader gelijk heeft dat 'bodily functions' niet voor niets een functie hebben? Of dat vrouwen ~godbeterd~ überhaupt 'bodily functions' hebben?
.
quote:Hasse88 schreef op 13 maart 2012 @ 22:09:

[...]

En wíe heeft vanavond haar plicht verzaakt? Wíe heeft het alarm er niet opgegooid, wíe heeft de balk niet over de deur getrokken en is vergeten diezelfde deur op slot te draaien? Nou, nou, nou?

*Oh crap, vind opeens de sleutel en de code van het alarm in haar rokzak... sorry....* Excuses aanvaard.
ik ga nu naar dat topic kijken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven