De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
quote:secondhandsuus schreef op 13 maart 2012 @ 23:08:

[...]

Ah oké, begin moe te worden, zie het allemaal wat minder helder...Ach, wie niet.
quote:molly74 schreef op 13 maart 2012 @ 23:09:

[...]

Ach, wie niet.

Ja, en dan wil het ook niet lukken met het lakken van mijn nagels. Potver. Kan ik het wéér eraf halen.zucht. 2e keer al.

Misschien toch maar wachten tot morgen.
Over moe gesproken... Ik luister naar mijn moe(ke) en ga lekker slapen! Truste dames! Het was mij weer een waar genoegen!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 13 maart 2012 @ 23:12:

Over moe gesproken... Ik luister naar mijn moe(ke) en ga lekker slapen! Truste dames! Het was mij weer een waar genoegen!Slaap lekker!
quote:secondhandsuus schreef op 13 maart 2012 @ 23:12:

[...]

Ja, en dan wil het ook niet lukken met het lakken van mijn nagels. Potver. Kan ik het wéér eraf halen.zucht. 2e keer al.

Misschien toch maar wachten tot morgen.Ja sorry hoor, ben nu helemaal confuus. Eerst allemaal van die mannendingen en dan nu opeens nagels lakken!?
Slaap lekker Hasse!
quote:molly74 schreef op 13 maart 2012 @ 23:22:

[...]

Ja sorry hoor, ben nu helemaal confuus. Eerst allemaal van die mannendingen en dan nu opeens nagels lakken!? Ik blijf natuurlijk wel gewoon een vrouw!
quote:secondhandsuus schreef op 13 maart 2012 @ 23:34:

[...]

Ik blijf natuurlijk wel gewoon een vrouw!

Mij niet meer zo in de war brengen hoor.

Ik zit trouwens op RTL5 te kijken, naar die Britse man die heel dik is. Of beter: was. Ik kon me herinneren dat hij alsnog overlijdt. Even opgezocht op internet (en daar zag ik het niet meteen, ik moest echt speciaal het woord 'overleden' erbij typen) en inderdaad... Heb zo met hem te doen in dit programma.
quote:molly74 schreef op 13 maart 2012 @ 23:46:

[...]

Mij niet meer zo in de war brengen hoor.

Ik zit trouwens op RTL5 te kijken, naar die Britse man die heel dik is. Of beter: was. Ik kon me herinneren dat hij alsnog overlijdt. Even opgezocht op internet (en daar zag ik het niet meteen, ik moest echt speciaal het woord 'overleden' erbij typen) en inderdaad... Heb zo met hem te doen in dit programma.

Zal het niet meer doen...

Is nu reclame, weet even niet over wie het gaat.

Ben erg bezig met het fenomeen martin. Erg intrigerend. Heb verschillende vensters open, kost zo minder tijd om tussen de topics te switchen. Hoe raar is dat?
Hoe raar dat is? Dat valt onder verslaving. Is dus héél normaal voor een gemiddelde forummer.

Man heette trouwens Paul Mason. Zo sneu... Oh, nu worden huidflappen weggehaald.
SHS, dat is heel erg! Forum junkie!!
Molly alweer beter trouwens?
Nou belachelijk zeg, er komt niet eens een eindcommentaar waarin vermeld wordt dat hij overleden is. Vind dat nogal van belang. Daarbij, in een eerdere aflevering (wellicht andere zender) werd het wél aangegeven na precies diezelfde uitzending. Daarom wist ik het ook.

Hmm, persoonlijk ergernisje.
quote:missy_acy schreef op 14 maart 2012 @ 00:05:

SHS, dat is heel erg! Forum junkie!!

Tot die conclusie was ik een tijd geleden al gekomen... Zoooo erg!

Eerdaags verdringt het forum mijn 1e sigaret smorgens...

Ik heb al bijna decubitusplekken van het hangen in de bank met de aaipet op de armleuning...
O man, ik heb al 2 weken zin om te roken! (verhuisstres)
quote:missy_acy schreef op 14 maart 2012 @ 00:19:

O man, ik heb al 2 weken zin om te roken! (verhuisstres)Nou, ik zou wel willen dat ik kon zeggen dat ik al 2 weken niet gerookt heb! Knap hoor!
Moet je eerst 9 maanden zwanger zijn, werpen, borstvoeding geven, weer zwanger zijn, nog n kind uitkakken, en weer n kind aan je tiet hangen.

Mag je nl niet roken.
quote:missy_acy schreef op 14 maart 2012 @ 00:30:

Moet je eerst 9 maanden zwanger zijn, werpen, borstvoeding geven, weer zwanger zijn, nog n kind uitkakken, en weer n kind aan je tiet hangen.

Mag je nl niet roken.

Ik heb ook altijd gezegd, de enige reden waarom ik zou stoppen met roken, is als ik weet dat ik zwanger ben.

Dus ik ben flink aan het oefenen, want dat roken hangt me de keel uit!
quote:secondhandsuus schreef op 14 maart 2012 @ 00:42:

[...]

Ik heb ook altijd gezegd, de enige reden waarom ik zou stoppen met roken, is als ik weet dat ik zwanger ben.

Dus ik ben flink aan het oefenen, want dat roken hangt me de keel uit!
Ik heb mijn laatste sigaretje van vandaag gerookt, ik ga eens lekker slapen! Heb het hele bed voor mij alleen!

Tot morgen!
Wat een vermaak dit topic. Mijn vriendin heeft het zo nu en dan overde grappige dingen die hier staan, dus ik kijk zo nu en dan met plezier eventjes mee, maar ik had nooit verwacht zoiets als dit aan te treffen :D

Enige enge is dat Martin zijn gedrag me heel erg doet denken aan iemand die ik ken die aan borderline lijdt... Diegene voelde zich meerdere keren gebruikt door vrouwen, iets dat ik niet alleen dit topic, maar in meerder reacties van Martin terug zie. Ik hoop dan Martin goed geholpen wordt, want ik heb gezien hoe verknipt iemand kan worden als dat niet het geval is... Iig sterkte toegewenst!
quote:gekkerd schreef op 14 maart 2012 @ 01:00:

Wat een vermaak dit topic. Mijn vriendin heeft het zo nu en dan overde grappige dingen die hier staan, dus ik kijk zo nu en dan met plezier eventjes mee, maar ik had nooit verwacht zoiets als dit aan te treffen :D

Enige enge is dat Martin zijn gedrag me heel erg doet denken aan iemand die ik ken die aan borderline lijdt... Diegene voelde zich meerdere keren gebruikt door vrouwen, iets dat ik niet alleen dit topic, maar in meerder reacties van Martin terug zie. Ik hoop dan Martin goed geholpen wordt, want ik heb gezien hoe verknipt iemand kan worden als dat niet het geval is... Iig sterkte toegewenst!Ik weet niet of ik het goed lees, maar geef je Martin nu een diagnose Borderline?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
.
quote:nerd_ schreef op 14 maart 2012 @ 01:25:

En "geholpen," "verknipt." Behoorlijk stigmatiserend.

En zelfs vervelend voor iemand met borderline.

Zag 'm steeds in Forummer vd Maand.

Hij bleéf goedmoedig.

Was 't nou zo leuk, en zo nodig, met dit bericht als eerste na acht maanden te komen, en dan nog maar een van de iets van tien in drie jaar?

Blijkbaar wel. Sommige mensen wachten tot, ze echt iets zinnigs te zeggen hebben (komaan, shoot:grijp je kans; dit is hét moment: I am waiting for the (rubber) bullet.

Rubber en lekker anoniem ook nog eens... Give it to me, I don't feel it anyway
Volgens mij zeg ik dat de posts me doen denken aan iemand die ik ken die met Borderline gediagnostiseerd is, niet dat het Martin is... Lees het er gerust in, maar ik heb het niet gezegd en zelfs niet eens die conclusie getrokken... Laat staan dat ik dat zou kunnen...

Tegen iemand aan schoppen (of iets in een tag zetten) is makkelijker en dat kan ik blijkbaar beter doen, want daar wordt minder op gefronst...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven