Scharrels

16-03-2012 15:59 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Forumlezeressen,

Gisteren heb ik voor het eerst een one night stand gehad. Alhoewel: ik kende hem wel al een poos dus of het dan een one night stand is (?), in ieder geval heb ik geen relatie met hem; hij is zelfs bezet (ja, fout, ik weet het) maar ik voel mij seksueel aangetrokken tot hem. Ik vind hem echt super aantrekkelijk, grappig, charmant en interessant.

Ik had me altijd voorgenomen om het niet te doen met iemand waar ik geen gevoelens voor heb en al helemaal niet waarmee ik geen relatie mee heb.

Ik neem het bij deze terug, ik vond het wel grappig en leuk! Ik voel me ook niet raar ofzo, eerder fijn misschien wel.

Jullie ervaringen met seks met scharrels/ons?! Enzovoort. Vind ik wel leuk om te lezen.
quote:achnein schreef op 16 maart 2012 @ 17:12:

[...]

Je had je niet voorgenomen om het niet met een bezette man de doen? Nee hoor.
quote:Bluebirds schreef op 16 maart 2012 @ 17:13:

[...]

Hij zou wel eens kunnen liegen omdat liegen een tweede natuur is bij vreemdgangers en hij dondersgoed weet dat jij je speciaal moet voelen als hij nog langer van je wil genieten, hoe hard je ook roept dat het je het niet uitmaakt.En zijn vriendin is wel speciaal voor hem, denk je? :-D
Specialer dan jij, aangezien jij slechts de bij-vrouw bent.
Denk niet dat jij speciaal voor hem bent omdat hij je wil neuken terwijl hij een relatie heeft. Hij zal je heus aardig en sexy vinden maar niet meer dan dat. Zijn vriendin krijgt de nachten, weekenden, feestdagen en cadeaus. Maar dat maakt jou niet uit natuurlijk, aangezien jij niets meer van hem verwacht.

Mijn scharrels sprak ik eigenlijk alleen als ik ze tegenkwam of als we een neukdate planden. Soms elke week een keer, soms een paar maanden niet. De enige man die ik dagelijks sprak en de hele dag door was een man waarvan ik meer wilde. Maar dat wilde hij niet.
quote:carpedieme11 schreef op 16 maart 2012 @ 17:15:

[...]

Nee hoor.Interessant. Dus het is belangrijker voor jou dat je een relatie met iemand hebt, dan dat hij een bezet man is? Meeste mensen zouden het andersom doen.
Overigens krijg ik door wat jij schrijft de indruk dat jij geen hoge dunk hebt van hun relatie/zijn vriendin? Ik weet wel dat veel vreemdgangers thuis echt wel een volwaardige, serieuze relatie hebben. Spelen thuis de perfecte man, doen de seks nog eens dunnetjes over. Hij woont samen, heeft een heel leven met haar. Hoe leuk jullie het ook hebben en hoe fijn je zijn gezelschap ook vind, het is de man van een ander. In mijn ogen dus zonde van je tijd.
quote:ster89 schreef op 16 maart 2012 @ 17:20:

Zijn vriendin krijgt de nachten, weekenden, feestdagen en cadeaus. En daar moet ze blij mee zijn, ofzo?
quote:Bluebirds schreef op 16 maart 2012 @ 17:22:

Overigens krijg ik door wat jij schrijft de indruk dat jij geen hoge dunk hebt van hun relatie/zijn vriendin? Ik weet wel dat veel vreemdgangers thuis echt wel een volwaardige, serieuze relatie hebben. Spelen thuis de perfecte man, doen de seks nog eens dunnetjes over. Hij woont samen, heeft een heel leven met haar. Hoe leuk jullie het ook hebben en hoe fijn je zijn gezelschap ook vind, het is de man van een ander. In mijn ogen dus zonde van je tijd.

Ben ik wel met je eens. En als het inderdaad een wat mindere relatie mocht zijn, dan is TO het opleuk bijzetkutje om het met zijn partner vol te kunnen houden. Want uit elkaar gaan is misschien wel geen optie (hypotheek etc.)

Maar ja ieder zijn hobby natuurlijk.
quote:Bluebirds schreef op 16 maart 2012 @ 17:22:

Overigens krijg ik door wat jij schrijft de indruk dat jij geen hoge dunk hebt van hun relatie/zijn vriendin? Ik weet wel dat veel vreemdgangers thuis echt wel een volwaardige, serieuze relatie hebben. Spelen thuis de perfecte man, doen de seks nog eens dunnetjes over. Hij woont samen, heeft een heel leven met haar. Hoe leuk jullie het ook hebben en hoe fijn je zijn gezelschap ook vind, het is de man van een ander. In mijn ogen dus zonde van je tijd.Spelen ja. Er is al iets fout wanneer iemand de drang heeft om naar andere vrouwen te gaan.
quote:carpedieme11 schreef op 16 maart 2012 @ 17:25:

[...]

En daar moet ze blij mee zijn, ofzo?Dat denk ik wel! Ik heb ook horen zeggen dat hij 'gewoon erg leuk gezelschap is, super aantrekkelijk, grappig, intelligent en tot nu toe alleen maar positief. En hij heeft ook veel ervaring op seksgebied.' Tel dat bij elkaar op en je hebt een blije vriendin!
quote:carpedieme11 schreef op 16 maart 2012 @ 17:28:

[...]

Spelen ja. Er is al iets fout wanneer iemand de drang heeft om naar andere vrouwen te gaan.Dat ben ik inderdaad grotendeels met je eens. Maar er is ook gewoon een type man die de leukste uitkiest voor een relatie, om te koken en zijn sokken te wassen, die zijn partner nooit zal verlaten maar ook nog wat bijvrouwen nodig heeft. Totdat het uitkomt en de pleuris uitbreekt (dan komen de krokodillentranen).
quote:carpedieme11 schreef op 16 maart 2012 @ 17:28:

[...]

Spelen ja. Er is al iets fout wanneer iemand de drang heeft om naar andere vrouwen te gaan.Och, de drang is niet zo erg, het uitvoeren is erger. Ik ken best een hoop mensen die zijn vreemd gegaan. allemaal in een normale huiselijke situatie hoor! Veel van die stellen hebben ook besloten om niet uit elkaar te gaan vanwege het vreemdgaan, omdat het 'slechts seks' is, en niet opweegt tegen het leven dat ze hebben.
Mijn motto is:

I wont give my booty up, for a second hand cock...

*een soort wet van Mali, zeg maar*
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Aranea schreef op 16 maart 2012 @ 17:34:

[...]

Dat ben ik inderdaad grotendeels met je eens. Maar er is ook gewoon een type man die de leukste uitkiest voor een relatie, om te koken en zijn sokken te wassen, die zijn partner nooit zal verlaten maar ook nog wat bijvrouwen nodig heeft. Totdat het uitkomt en de pleuris uitbreekt (dan komen de krokodillentranen).Nou, heel gewoon. En dan spreken we ook van een goede relatie. Ik vind dat je van een goede relatie spreekt wanneer je allebei de drang hebt om af en toe seks te hebben met een ander en elkaar dat ook toelaat. Wanneer je zoiets stiekem doet, houd je blijkbaar ook niet echt van je partner.
quote:carpedieme11 schreef op 16 maart 2012 @ 18:02:

[...]

Nou, heel gewoon. En dan spreken we ook van een goede relatie. Ik vind dat je van een goede relatie spreekt wanneer je allebei de drang hebt om af en toe seks te hebben met een ander en elkaar dat ook toelaat. Wanneer je zoiets stiekem doet, houd je blijkbaar ook niet echt van je partner.Wauw. Met stomheid geslagen hier over zoveel wijsheid.
quote:Bluebirds schreef op 16 maart 2012 @ 18:08:

[...]

Wauw. Met stomheid geslagen hier over zoveel wijsheid. Ach ja, wat is wijsheid.
quote:mali30 schreef op 16 maart 2012 @ 17:53:

Mijn motto is:

I wont give my booty up, for a second hand cock...

*een soort wet van Mali, zeg maar*

Hear hear!

Dat zei ik enkele pagina s terug ook, maar in het engels klinkt het zoveel beter.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:Bluebirds schreef op 16 maart 2012 @ 18:08:

[...]

Wauw. Met stomheid geslagen hier over zoveel wijsheid. Het is niet wijs of wel wijs?
quote:carpedieme11 schreef op 16 maart 2012 @ 18:28:

[...]

Het is niet wijs of wel wijs?Wat denk je zelf? Doe eens en gok To...................
"

Hear hear!

Dat zei ik enkele pagina s terug ook, maar in het engels klinkt het zoveel beter."

2 zielen, 1 gedachte
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Aranea schreef op 16 maart 2012 @ 18:29:

[...]

Wat denk je zelf? Doe eens en gok To...................Ik weet niet of het nou sarcasme is of niet eerlijk gezegd.
quote:carpedieme11 schreef op 16 maart 2012 @ 18:33:

[...]

Ik weet niet of het nou sarcasme is of niet eerlijk gezegd.Laat maar, als je dat al niet kunt onderscheiden, dan snap ik waarom je scharrel je in bed gekregen heeft.
Ik heb een hele tijd een vaste scharrel gehad.. Eigenlijk waren we meer friends with benefits. Op een gegeven moment hadden we beide een relatie, die rond t zelfde tijdstip stuk liep en we weer vrolijk door scharrelde. Die jongen was een god in bed.

Ondanks t feit dat we af en toe nog wel contact hebben spreken we bewust niet meer met elkaar af. Ik zou er niet aan moeten denken om vreemd te gaan maar ben bang dat ik me bij hem niet zal kunnen beheersen. hahaha
Liever dat de dood ons scheidt, dan de scheit ons dood.
quote:Aranea schreef op 16 maart 2012 @ 18:42:

[...]

Laat maar, als je dat al niet kunt onderscheiden, dan snap ik waarom je scharrel je in bed gekregen heeft.Ik vind het knap dat jij dat wel kan via internet.
Hmm, dit topic gaat een heel andere kant op dan ik dacht. Ik kan niet echt meepraten over vaste scharrels, maar gewoon over rondscharrelen en ONS zeg maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven