Gezondheid alle pijlers

Uitgeput!

17-03-2012 20:03 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meer mensen er last van of alleen ik?

Ik lig al 1,5e week om een uur of 8/9 in bed en ben dan meteen weg.

Ben zo ontzettend moe de laatste tijd..

Het weer? Idk.. Iemand een tip? Of samen het leed delen haha.
Internagelaktisch
Heb er ook wel last van. Voorjaarsmoeheid? Of eigenlijk eerder moe zijn van de winter. Denk dat we allemaal toe zijn aan lekker weer met een zonnetje, geeft mij altijd veel meer energie dan die donkere dagen.

Heb helaas geen tip voor je, behalve er gewoon lekker aan toe geven.
Ik hoor er in mn omgeving ook al wat over..

Alleen niet zo extreem als bij mij.. (dat ik nu nog op de bank lig in plaats van bed komt omdat ik mezelf echt dwing..)

Heb het een paar maanden terug ook gehad, en nu ik erover na denk, was dat toen de dagen korter begonnen te worden, kan dat serieus de oorzaak zijn? Het omslaan van de dagen ofo? Weet iemand dat?
Internagelaktisch
Ik heb er altijd last van! Denk ik eens een lekker televisie te kijken op de bank lig ik binnen 5 min alweer te slapen. Ik kan ook ieder moment van de dag slapen lijkt wel of ik nooit slaap genoeg heb gehad!
Minnie dat is wel lastig!

Zo erg is het hier niet..

Ik sta ook gewoon optijd op, doe mn school/stage (door de weeks)

En in t weekend sport etc en dat gaat allemaal prima, maar nu.. 8ish, stort ik opeens helemaal in.

Ik ben er nu ook eigenlijk klaar voor om te gaan slapen.. :/ heel vervelend
Internagelaktisch
En normaal slaap ik heel moeilijk in, nu ben ik binnen no time echt in een diepe slaap tot midden in de nacht , dan word ik meestal ff wakker
Internagelaktisch
quote:maaique schreef op 17 maart 2012 @ 20:10:

Ik hoor er in mn omgeving ook al wat over..

Alleen niet zo extreem als bij mij.. (dat ik nu nog op de bank lig in plaats van bed komt omdat ik mezelf echt dwing..)

Heb het een paar maanden terug ook gehad, en nu ik erover na denk, was dat toen de dagen korter begonnen te worden, kan dat serieus de oorzaak zijn? Het omslaan van de dagen ofo? Weet iemand dat?

OK, bij jou is het wel een stuk erger dan bij mij ja. Ik weet het niet of het echt de oorzaak is, maar als zoveel mensen er last van hebben....die zullen vast niet allemaal wat onder de leden hebben.

Denk toch dat een gebrek aan energie is door tekort aan en warmte.

Gaat volgende week, of die week erop, de klok niet een uur vooruit? Hopelijk komt er dan ook verbetering.
Ik heb geen idee of dit kan......... Maar ik dacht meteen "die is zwanger"
Ja klopt, volgend weekend weer een uir vooruit.. Das wel fijn!

Dan slaap ik tenminste al optijd haha.
Internagelaktisch
Nope, ik ben niet zwanger ;)
Internagelaktisch
Misschien even wat extra vitamine innemen of lekker perssinasappel drinken. Bij mij heeft het er wel mee te maken dat ik pfeiffer heb gehad toen ik 16 was. En het blijft toch altijd nog wel in je lichaam zitten.

Succes in ieder geval ermee ik weet hoe vervelend het is.

Fijn weekend.
Gewoon lekker gaan slapen als je moe bent. Is toch niet erg? Als je er weer tegen kan, merk je het wel weer.
quote:maaique schreef op 17 maart 2012 @ 20:18:

En normaal slaap ik heel moeilijk in, nu ben ik binnen no time echt in een diepe slaap tot midden in de nacht , dan word ik meestal ff wakkerHahaha, ik ook, maar dat heeft meer te maken met de nachtelijke zaagexpedities van man
Maaique: zou het kunnen zijn dat je meer moet bewegen? Ik weet niet of je sport natuurlijk.. Maar ik herken het probleem zelf ook!

Ik kan bijna elk moment van de dag wel slapen! Als ik uit school of stage kom, als ik uit het werk kom,maar zelfs als ik een dag vrij ben en heel lang heb geslapen..

Als ik wat actiever geweest ben in bewegen: fietsen, skaten of lopen dan merk ik dat ik vaak beter slaap en de volgende dag minder behoefte heb om te gaan slapen....
Justreal,

Ik sport elke dag zo ongeveer ;)

Daar heeft het niets mee te maken helaas.

Ik ga mn bed in! Ben dood :( Xx
Internagelaktisch
After dinner dip? Suikerdip?
Maaique,

Dan komt het niet daardoor inderdaad :(

Slaapse voor nu in ieder geval ;)
Minnie.. ik had dat ook. Altijd en overal slapen en moe zijn. Mijn schildklier bleek na totaal niet goed te zijn. Is daar al naar gekeken?
Hey dat heb ik ook sinds een week ofzo! Vroeg naar bed, ben in 5min weg, slaap heel erg diep en kan gewoon niet meer wakker worden.

vaag!
Lampje, dan zal het toch aan het onslaan van het seizoen liggen denk ik? Ik heb t nu ook iets meer dan een week..
Internagelaktisch
Nogsteeds last van :(
Internagelaktisch
Hooikoorts? De bomen bloeien al een paar weken.

Heb je ook prikkende ogen?

Probeer het eens uit met hooikoortstabletjes van bv het kruitvat. Die kunnen geen kwaad en als t niet helpt dan stop je gewoon weer. Je moet binnen twee dagen verbetering voelen.
Hoi Maaiqe,

Balen hè? Hoop voor je dat het snel beter gaat. Bij mij is het op een vreemde manier veranderd.

Sla om een uur of 10 zowat achterover, val om een uur of half 11 m'n bed in, slaap 1,5 - 2 uur, word weer wakker, lig vervolgens een uurtje of wat te woelen (of ga er maar uit) om daarna weer als een blok in slaap te vallen. Maar veel te kort dus, ben ik 's morgens er weer niet uit te branden.....
Mariejan, ik heb geen hooikoorts gelukkig!
Internagelaktisch
Zonnetje Ik zet mn zonnebril, pollaroid, op zodra ik buiten ben. Dat helpt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven