De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
quote:tzippa schreef op 18 maart 2012 @ 13:03:

[...]

Ik zal maar eens een keer een inhoudelijke bijdrage leveren hier :-P;

kittens en pups worden tandeloos geboren. Na een aantal weken beginnen de tandjes door te komen.

Heel inhoudelijk én nuttig! Want nu ben ik toch niet zo gek als ik dacht.

Oh, iemand mijn hernieuwde motto al gezien? Had 'm van de week al veranderd (wat niemand zag ) maar heb er nog een zinnetje voorgezet.
Ik zie geen motto's
Ah, da's waar Missy. Hier komt ie: *Tijdelijk motto* De Wet in een notendop: Noot breekt Wet.
Ben ik weer, haar voorzien van een lik verf, ziet er charmant uit. Over een klein half uurtje weer spoelen.

Molly, dat motto! Goed gevonden

Dat met die tandjes: ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een verse pup of kitten heb gezien. Wij gingen ze pas halen na een week of 6-8 en dan zaten ze er al. Zou het bij die beestjes ook zoveel last veroorzaken?
Zo, even losgerukt van de legpuzzel die manlief aan het maken is.

Stomme blauwe lucht altijd in legpuzzels...

Pfff....

Idee voor martin

De invloed van verschillende licht- en geluidsstraling-niveaus op de moleculaire ontwikkeling van inheemse kruiden en planten die te vinden zijn in de omgeving van de huisvesting van de gemiddelde nederlandse en buitenlandse vrouwen die een voorkeur hebben voor muziek.
Over dat doorkomen van tanden. Daar heb je toch ook van die gel of creme voor, die je dan op het tandvlees moet aanbrengen? Soort verdovende creme?

Of doe ik nu de uitvinding van de eeuw?
molly74, 12 minuten geleden

Ah, da's waar Missy. Hier komt ie: *Tijdelijk motto* De Wet in een notendop: Noot breekt Wet.

Die is leuk!!!
quote:secondhandsuus schreef op 18 maart 2012 @ 13:27:

Zo, even losgerukt van de legpuzzel die manlief aan het maken is.

Stomme blauwe lucht altijd in legpuzzels...

Pfff....

Idee voor martin

De invloed van verschillende licht- en geluidsstraling-niveaus op de moleculaire ontwikkeling van inheemse kruiden en planten die te vinden zijn in de omgeving van de huisvesting van de gemiddelde nederlandse en buitenlandse vrouwen die een voorkeur hebben voor muziek. Zie je wel? Ben niet intelligent genoeg
Crème en spul en zelfs pilletjes bestaan ervoor. Heb alleen t idee dat het niet heel goed werkt.

Ik ben op foxlife een serie aan t kijken over plastisch chirurgen. Kinderen slapen toch. Niptuc heet t. Wat een nare serie zeg!
De invloed van verschillende licht- en geluidsstraling-niveaus op de moleculaire ontwikkeling van inheemse kruiden en planten die te vinden zijn in de omgeving van de huisvesting van de gemiddelde nederlandse en buitenlandse vrouwen die een voorkeur hebben voor muziek.

Molly; briljant! (moet m'n motto ook maar eens veranderen, ik denk dat ik Martin genoeg geholpen heb door een week zijn motto te 'dragen')

Van pups weet ik het niet Grobbe, maar kittens kunnen flink gaan knauwen op je vingers, meubels enz. als hun tandjes doorkomen, maar nachtenlang wakker liggen van huilende kittens heb ik nog niet meegemaakt. (ik heb mijn kitten wel een bijtring gegeven omdat z'n melktandje er niet uitviel en zijn volwassen tandje er al achter groeide!)
quote:grobbekuiken schreef op 18 maart 2012 @ 13:31:

[...]

Zie je wel? Ben niet intelligent genoeg

Gekkie toch, iets uit de duim zuigen is echt geen teken van intelligent zijn.

Ik zeg altijd "ik weet veel van alles, maar niets van iets"

Ik heb oppervlakkige kennis, daat gaat niet echt diep ofzo. En de meest stomme dingen onthoud ik.

Maar vraag me niets over data en rekenen, of logisch nadenken, dan ga ik nat...

quote:missy_acy schreef op 18 maart 2012 @ 13:32:

Crème en spul en zelfs pilletjes bestaan ervoor. Heb alleen t idee dat het niet heel goed werkt.

Ik ben op foxlife een serie aan t kijken over plastisch chirurgen. Kinderen slapen toch. Niptuc heet t. Wat een nare serie zeg!serie nooit gezien, maar vond de theme song van Polaroid zo mooi <3
quote:missy_acy schreef op 18 maart 2012 @ 13:32:

Ik ben op foxlife een serie aan t kijken over plastisch chirurgen. Kinderen slapen toch. Niptuc heet t. Wat een nare serie zeg!

Sjit, had gehoopt dat ik een superuitvinding deed, en de zilvervloot zou binnen lopen... Helaas...

Niptuck, is dat die serie met die misselijke vent, die lelijke chirurg die door iedereen knap gevonden wordt?

Zum kotsen... Was eerst op ned 3 geloof ik...
quote:secondhandsuus schreef op 18 maart 2012 @ 13:37:

[...]

Gekkie toch, iets uit de duim zuigen is echt geen teken van intelligent zijn.

Ik zeg altijd "ik weet veel van alles, maar niets van iets"

Ik heb oppervlakkige kennis, daat gaat niet echt diep ofzo. En de meest stomme dingen onthoud ik.

Maar vraag me niets over data en rekenen, of logisch nadenken, dan ga ik nat...

Pfoeh, wat een geruststelling (was ook niet heel serieus bedoeld hoor, maar wel lief van je ).
quote:grobbekuiken schreef op 18 maart 2012 @ 13:42:

[...]

Pfoeh, wat een geruststelling (was ook niet heel serieus bedoeld hoor, maar wel lief van je ).Ik zit vandaag in n rare modus, geloof ik. Zou dat iets te maken kunnen hebben met mijn nieuwe alu-hoedje? Dat de stralingen verkeerd doorkomen?
Heb jij n nieuwe? Waar is mijne, ik snap niks van alles vandaag.
Suus, ander modelletje dan de vorige wellicht? Heb je je nieuwe hoedje achterstevoren op misschien?

Acy, heb je 'm niet al ingepakt?

Zou zo'n hoedje voor mij ook een optie kunnen zijn, heb nog steeds m'n kluts niet gevonden, en ik vrees dat die nog wel even spoorloos blijft
Niptuck, is dat die serie met die misselijke vent, die lelijke chirurg die door iedereen knap gevonden wordt?

Zum kotsen... Was eerst op ned 3 geloof ik...

Ja die ja. Echt rare nare serie.
Ben in slaap gevallen...
Hallo Martin....................ik heb je vandaag even gespot hier.

Laat je niet op de kast krijgen he door de dametjes.

Het is weekend en dan zijn ze wat rustige........
Peecee, ik weet niet of je het door hebt (op mijn vorige posting aan jou reageerde je ook al niet), maar je zwengelt het zelf iedere keer aan. Jij lijkt wel een troll!
nee hoor lees pagina 116 dame.................
Op de kast jagen, waarmee dan?

Bovendien reageert Martin zelf wel als hij dat zou willen, hij is een grote jongen hoor.
Pagina 116???

Ik zie er maar 71?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven