Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ben benieuwd of hij er een gaat wisselen straks. Of mag alleen de winnaar wisselen? Ja zeker?
Echt niet oké, als je dit nu pas zegt!
Moet erg plassen wacht op pauze, waarvan ik hoop dat die wat langer duurt dit keer. Vanwege spierontsteking in rug loop ik niet zo snel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:steph schreef op 18 maart 2012 @ 20:09:

Ik vind Min zo slecht opgemaakt.

Hahahah, ik kijk ook steeds naar die ogen...

En jeetje, een breuk verzwijgen, dat is niet bijzonder verstandig.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:S0LEIL schreef op 18 maart 2012 @ 20:14:

Ik ben benieuwd of hij er een gaat wisselen straks. Of mag alleen de winnaar wisselen? Ja zeker?Ja, alleen de winnaar.
quote:S0LEIL schreef op 18 maart 2012 @ 20:12:

Ik vind dat toch zo gek, dat je dus ver wilt komen in dansen, maar dat je geen basis hebt in ballet. Ballet is de basis van alle dans naar mijn mening.Dat snap ik ook niet. Raoul heeft zijn 'basis' wel een beetje mooier gemaakt dan het is.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ai Charlotte, ben je bij Spaaikie Lie in de buurt geweest?
quote:charlottew88 schreef op 18 maart 2012 @ 20:14:

Moet erg plassen wacht op pauze, waarvan ik hoop dat die wat langer duurt dit keer. Vanwege spierontsteking in rug loop ik niet zo snel.Au Char, dat klinkt niet fijn. Te wild over Dan gedroomd?
Haha leuk nummer!! Ben benieuwd wat chuckie jaakko hiervan maakt.
ze moeten toch in hun eien stijl dansen? dus wat zit hij nou te piepen over salsa?
Ze heeft wel een mooie bips
Ik vind het wel genant dat de latin choreograaf niet weet wat salsa is - die muziek is géén salsa!
Wat oneerlijk eigenlijk, als ik Jaakko hoor zeggen: ach salsa is niet echt techniek, maar gewoon een beetje leuk zijn. En dan zit Thom met zijn klassiek ballet. Daar heb je wel techniek voor nodig.
Jaaaah Soleil dat is het
Kitty, jaakko is Latin american ballroom danser dat heeft niets met salsa te maken.

Gemeen ook wel van Dan.
Als salsera stoor ik me hie recht mateloos aan, ten eerste heb je voor de showstijl salsa weldegelijk techniek nodig en ten tweede IS HET GEEN SALSA, die muziek!

Wat heb ik gemist?
Ik vind hier dingen van.
Gamayun het was meer samba idd. Plasssseeeennn !!
quote:fantastissima schreef op 18 maart 2012 @ 20:17:

Kitty, jaakko is Latin american ballroom danser dat heeft niets met salsa te maken.

Gemeen ook wel van Dan.dan maakt hij een latin ballroom op deze muziek, ee nbeetje choregraaf moet dat kunnen
Fantastissima, ik ben het ermee eens dat latin american / ballroom niets met salsa te maken heeft, maar dan nóg verwacht ik van een latin american danser dat ie tenminste de verschillende latin muziekstijlen weet te herkennen...
Voor 2000 calorie mascara ziet het buisje waar 't in zit er anders verdomd slank uit. Zo. Nu piesen.
Caviaa! Een lelijke jeeminee, altijd mooie Dan en wat suf geneuzel over muziekjes.
Samba intro, de rest is 'n merengue...
Kan nu niemand even roepen: "Caaf, eindelijk daar ben je! We misten je al". Zodat ik me even populair voel...enzo..
Ik vind hier dingen van.
Caaf, wat fijn dat je er bent, we misten je al!

Tijd voor nog een wijntje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven