Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ha, nog meer die last hebben van badoo. goede reclame zo!
quote:Mopsie41 schreef op 17 maart 2012 @ 16:33:

Ik krijg ook een sik van die Badoo site. Dacht eerst dat ik een virusje had ofzo, maar meer hebben er dus last van. Wat wordt hier aan gedaan?

Dat zou ik ook wel willen weten, maar er is niet gereageerd op de meldingen van eergisteren!

Het onhandige was ook dat ik naar dit topic kwam om het te melden, maar voordat ik kon melden was ik alweer doorgestuurd naar de site van Badoo!

Goeie reclame. Not.
Ik ben zojuist binnen tien minuten vier keer ongevraagd op Badoo terechtgekomen. Ik krijg er een sik, een staart en een punthoofd van, kortom ik word er niet mooier op.
Geen idee of het een bug is. Ik heb een aantal forummers op negeer staan. Soms wil ik door de context in een bepaald topic daar een enkel bericht wel eens van lezen.

Dan klik ik op 'toon bericht' en dan kom ik op de hoofdpagina uit met alle pijlers. Soms gaat het bij de 3e x goed en soms laat ik het maar voor wat het is.

Maar het is wel vervelend dat je een functionaliteit aanklikt die dan heel wat anders doet.
Hier ook het Badoo probleem. Zeer, zeer irritant!
Wat is dat voor idiote reclame van baado? Opbokken!
Opbokken met die Badoo site!
Misschien moeten we een Badootopic openen.. Wellicht dat dat wel wordt gelezen. Heb hier nog geen reactie gezien, en het blijft terugkomen.
Ah, kijk lotgenoten!

Ik dacht eerst dat ik zelf misschien per ongeluk iets had aan geklikt maar na 4x ongevraagd op de badoo site terecht te komen weet ik dat het niet aan mij ligt. Irritant wel.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Het Badoo probleem steekt de kop weer op. Zo irritant!
Ad block *kuch*
Heeft het zin als ik ook nog meld dat ik op Badoo kom??? Heel irritant, nadat ik net een uitgebreide reactie naar iemand heb geschreven en die dus gelijk kwijt ben. Wat is dit voor een belachelijk iets? Is badoo ook van Sanoma soms?
Heb ik het gemist? Heb ik het gemist? De reactie van een mod op de Badooterreur? Of is die er gewoon al die vijf dagen nog niet geweest?
Ik heb geen last meer van Badoo, maar nu komt die Euro Jackpot mijn scherm kapen. Is dat nieuw beleid ofzo? Gewoon zorgen dat je simpelweg er niet meer omheen kunt forummen?
quote:scamp schreef op 20 maart 2012 @ 13:23:

Ad block *kuch*

Heb ik godzijdank ook. Geen irritante reclame meer voor mij.

Is gratis trouwens... en compleet veilig.
Als ik op de mobiele site een berichtje typ, verspringt het scherm steeds een stukje naar rechts, waardoor ik mijn getypte tekst niet meer zie. Ik kan het scherm wel weer terug schuiven, maar zodra ik weer ga typen, verschuift het scherm weer naar rechts. Misschien ligt het aan mijn telefoon (Samsung Galaxy S+). Hopelijk is er een oplossing.
Elke keer wanneer de reclame van vodafone tevoorschijn popt krijg ik deze dus niet weggeklikt. Ik kan op het kruisje blijven klikken maar hij wil dus niet weg. Volgens mij is dit bij meer reclames zo.

Kan hier wat aan gedaan worden?
.
quote:nerd_ schreef op 22 maart 2012 @ 21:54:

Mariska, op android kan je bv. ook Skyfire zetten. Dan kan je de normale Viva-site gebruiken.Kijk dit gaat al beter. Kan ik ook quoten, iets wat ik ook mis bij de mobiele site. Bedankt.
quote:lolapaloeza schreef op 19 maart 2012 @ 10:16:

Ah, kijk lotgenoten!

Ik dacht eerst dat ik zelf misschien per ongeluk iets had aan geklikt maar na 4x ongevraagd op de badoo site terecht te komen weet ik dat het niet aan mij ligt. Irritant wel.Hier hetzelfde.
.
Skyfire is niet compatible met mijn telefoon.

Ik wil mobiel kunnen quoten, stemmen en negeren!!
quote:lottekeNL schreef op 21 maart 2012 @ 14:47:

Heb ik het gemist? Heb ik het gemist? De reactie van een mod op de Badooterreur? Of is die er gewoon al die vijf dagen nog niet geweest?Er is nog steeds geen reactie geweest. Heb al 2x in het modtopic gevraag of ze even hier langs kunnen komen, maar er is echt helemaal geen reactie geweest. Belachelijk.
Sinds een paar uur de trotse bezitter van de iPad 3, en uiteraard de Viva app gedownload, maar ik kan niet inloggen???

Ik kan wel gebruikersnaam en ww invoeren, maar zodra ik op inloggen klik gebeurt er niks, bakkes, nada, noppes....

Help!!!

Ps: wanneer wordt de iPhone app geupdate???
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven