wakker?
zaterdag 17 maart 2012 om 23:03
Als ik door de stad loop,
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
'k loop de hele dag te zingen en te fluiten
Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd
als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten
Het is gewoon een wonder,
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
en m'n dag kan niet meer stuk,
en m'n dag kan niet meer stuk
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
dinsdag 20 maart 2012 om 09:09
Veel plezier op het strand Moon.
Ieb wat leuk dat je geslaagd bent. Hoef ik ook niet meer de jassen aan te klikken om naar iets voor je te kijken. Ja je hebt het mij niet gevraagd hoor maar vond het zo sneu dat die andere jas niet goed was. En vond het wel leuk om voor je te kijken.
Sterkte vanmiddag nog even. (ps, ik heb eindelijk een email gehad van je-weet-wel.)
Ik had eigenlijk vanavond cursus gehad maar ze belde mij gister of het naar woensdagochtend om half 11 voortaan mag. Ja van mij wel.
Dus vandaag weer regeldagje. Heb vanochtend al veel gedaan. Maar nog verder een hoop te doen. Slecht geslapen vannacht. Naar gedroomd, veel pijn, en tekort.
Ieb wat leuk dat je geslaagd bent. Hoef ik ook niet meer de jassen aan te klikken om naar iets voor je te kijken. Ja je hebt het mij niet gevraagd hoor maar vond het zo sneu dat die andere jas niet goed was. En vond het wel leuk om voor je te kijken.
Sterkte vanmiddag nog even. (ps, ik heb eindelijk een email gehad van je-weet-wel.)
Ik had eigenlijk vanavond cursus gehad maar ze belde mij gister of het naar woensdagochtend om half 11 voortaan mag. Ja van mij wel.
Dus vandaag weer regeldagje. Heb vanochtend al veel gedaan. Maar nog verder een hoop te doen. Slecht geslapen vannacht. Naar gedroomd, veel pijn, en tekort.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 20 maart 2012 om 09:11
Klopt Moon, als je bijv. geestelijke problemen hebt, adviseren ze juist om naar buiten te gaan, frisse lucht, sporten enz. Ja dan kan je ook niet alleen binnenblijven.
In andere gevallen dat je alleen woont zal je ook boodschappen moeten doen en naar de apotheek etc.
Nee ik zou ook bellen als ik niet die dag iets hoor.
In andere gevallen dat je alleen woont zal je ook boodschappen moeten doen en naar de apotheek etc.
Nee ik zou ook bellen als ik niet die dag iets hoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 20 maart 2012 om 09:32
dinsdag 20 maart 2012 om 09:40
quote:Moonlight82 schreef op 20 maart 2012 @ 08:44:
Wat een onzin van het UWV. Je hoeft namelijk echt niet bij iedere ziekte thuis binnen te zitten, soms is een rondje wandelen hartstikke goed.
En je moet toch ook boodschappen doen enzo? Nouja dat kan ook buiten kantoortijden.
Persoonlijk heb ik geen kaboutertjes tot mijn beschikking.
Dit heb ik ook al voorzichtig aangegeven. Ze zei dat ze tot 6 uur konden bellen.
Wat een onzin van het UWV. Je hoeft namelijk echt niet bij iedere ziekte thuis binnen te zitten, soms is een rondje wandelen hartstikke goed.
En je moet toch ook boodschappen doen enzo? Nouja dat kan ook buiten kantoortijden.
Persoonlijk heb ik geen kaboutertjes tot mijn beschikking.
Dit heb ik ook al voorzichtig aangegeven. Ze zei dat ze tot 6 uur konden bellen.
dinsdag 20 maart 2012 om 09:43
Dat is waar Moon, maar wat heb ik als een prinsesje geslapen toen ik thuis kwam, ik was helemaal kapot. Dat is het enige nadeel.
Ze hebben de cursus ook een half uur verkort en 1 dag minder. Van 13? naar 6 en uiteindelijk maar 3 mensen gekomen. Ik vind het persoonlijk heel fijn een klein groepje. Zie het helemaal zitten.
Nu nog hopelijk die andere cursus. Dat is afwachten.
Vanmiddag nog wat vrijwilligerswerk doen op dierengebied. Hopen dat ik daar nog succesvol in ben, heb vroeger alles gedaan op PR gebied dus ergens kan ik het, daar geloof ik in. We zien het wel.
Ze hebben de cursus ook een half uur verkort en 1 dag minder. Van 13? naar 6 en uiteindelijk maar 3 mensen gekomen. Ik vind het persoonlijk heel fijn een klein groepje. Zie het helemaal zitten.
Nu nog hopelijk die andere cursus. Dat is afwachten.
Vanmiddag nog wat vrijwilligerswerk doen op dierengebied. Hopen dat ik daar nog succesvol in ben, heb vroeger alles gedaan op PR gebied dus ergens kan ik het, daar geloof ik in. We zien het wel.
dinsdag 20 maart 2012 om 10:37
Goedemorgen!
Bankje, beterschap!
Woon je vlak bij het strand Moon? Even wat door het mulle zand lopen is altijd wel fijn ja, doen wij eigenlijk te weinig..
Tsjoch heeft meerdere betekenissen, zo betekent het proost, maar in het Fryske topic is het een onderdeel van het Friese volkslied, Frysk bloed tsjoch op, Fries bloed kom in beweging, zoiets.
Ik denk dat het juist wel goed is Mleen, die cursus op de ochtend. Dan heb je savonds een stok achter de deur om op tijd naar bed te gaan, zodat je sochtends op tijd wakker bent. En dan heb je daarna alle tijd om van de cursus bij te komen
Bankje, beterschap!
Woon je vlak bij het strand Moon? Even wat door het mulle zand lopen is altijd wel fijn ja, doen wij eigenlijk te weinig..
Tsjoch heeft meerdere betekenissen, zo betekent het proost, maar in het Fryske topic is het een onderdeel van het Friese volkslied, Frysk bloed tsjoch op, Fries bloed kom in beweging, zoiets.
Ik denk dat het juist wel goed is Mleen, die cursus op de ochtend. Dan heb je savonds een stok achter de deur om op tijd naar bed te gaan, zodat je sochtends op tijd wakker bent. En dan heb je daarna alle tijd om van de cursus bij te komen
dinsdag 20 maart 2012 om 10:41
dinsdag 20 maart 2012 om 12:50
Middag!
Lag er weer op tijd in, weer lekker geslapen alleen, heel gek, stipt elke 2 uur wakker om naar toilet te gaan.
Moon, weet niet of je al weg bent, maar iig fijne strandtijd met je moeder.
Zo maar weer even met wieltjestas lekker naar buiten. Er was wat mis gegaan met mijn vlees (niet qua bereiding) dus helaas weg moeten doen. Vandaag is het nog in de aanbieding, dus toch nog even wat halen.
Zin in macaroni, dus ook even gehakt en groente en zo halen en wellicht weer bezwijken voor een bamischijf
Maroon, heb ook even op het Fryslan topic gekeken. Ik snap er net zoveel van als dat ik van Chinees en Arabisch snap. Niks dus
Nu eerst de deur uit want wil straks even de herhaling van iets zien.
Ciao!
Lag er weer op tijd in, weer lekker geslapen alleen, heel gek, stipt elke 2 uur wakker om naar toilet te gaan.
Moon, weet niet of je al weg bent, maar iig fijne strandtijd met je moeder.
Zo maar weer even met wieltjestas lekker naar buiten. Er was wat mis gegaan met mijn vlees (niet qua bereiding) dus helaas weg moeten doen. Vandaag is het nog in de aanbieding, dus toch nog even wat halen.
Zin in macaroni, dus ook even gehakt en groente en zo halen en wellicht weer bezwijken voor een bamischijf
Maroon, heb ook even op het Fryslan topic gekeken. Ik snap er net zoveel van als dat ik van Chinees en Arabisch snap. Niks dus
Nu eerst de deur uit want wil straks even de herhaling van iets zien.
Ciao!
dinsdag 20 maart 2012 om 14:20
Ben nog aan het bijlezen, er is weinig geschreven vannacht. Iedereen lag te ronken?
Vanmorgen naar de tandarts geweest. Ze heeft alleen controle gedaan (dat moest toch), want ik moest van haar eerst gaan navragen bij de verloskundige of ik wel verdoving en foto's mag krijgen.
Dus ik moet weer terug, over drie weken. Heb het in een ander topic even gevraagd (een van de schrijfsters is apothekersassistente) en verdoving mag wel, foto's niet.
Baal wel een beetje, maar goed. Het is niet anders. Leentje is ook in de stoel geweest, was niet zo'n succes. Onder luid protest deed ze haar mond open om tanden te laten tellen. Zag er verder keurig uit. Niet zo gek natuurlijk, het kind is pas 2.
dinsdag 20 maart 2012 om 14:24
Moon, veel plezier met je moeder vandaag. Het is heerlijk wandelweer.
Mylene, succes met je regeldingen. Er staan best wat nuttige zaken voor jou op stapel. Ziet er goed uit.
Mocy, beterschap. Uitroken die griep, he?
Thee aan de bamischijf? Ik ben in elk geval blij te lezen dat je eetlust langzaamaan aan het herstellen is. Fijn dat je weer kunt genieten van lekkere dingen.
Mylene, succes met je regeldingen. Er staan best wat nuttige zaken voor jou op stapel. Ziet er goed uit.
Mocy, beterschap. Uitroken die griep, he?
Thee aan de bamischijf? Ik ben in elk geval blij te lezen dat je eetlust langzaamaan aan het herstellen is. Fijn dat je weer kunt genieten van lekkere dingen.
dinsdag 20 maart 2012 om 20:15