complete meubelset

03-03-2012 13:34 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb samen met mijn vriend een huis gekocht.

nou zijn we natuurlijk al druk bezig om te kijken wat we graag willen in huis,maar omdat er een paar dure noodzakelijke veranderingen in het huis moeten worden aagebracht hebben we wat minder geld voor meubels.

nou hoorde je ''vroeger'' van familie als ze voor het eerst op zichzelf gingen dat ze zo'n complete meubelset gekocht hadden (kast,tafel,stoelen etc) voor pakweg 1200 euro?

zou dat nog steeds zijn?

want daar ben ik namelijk een beetje naar opzoek.

Ik heb wel hier en daar al wel op internet gekeken, maar dan is het vaak dat je dat dan ook via internet moest bestellen en ik wil wel gewoon naar een winkel kunnen.
geeft niet
Qua grootte weet ik het niet precies. Je kan even kijken op www.basiclabel.nl Dat is de site van het merk. Kleuren had je geloof ik 3 opties in ofzo toen. Die wij hebben, meer terracotta en een grijs/gemeleerd als ik me niet vergis. Ik ben er voor die prijs nog steeds heel tevreden mee en zeker nu we een kleine hebbe is het handig dat ik de hoezen uit kan wassen
de prijs is wel aardig omhoog gegaan haha,

de bank die ik dan eventueel wel mooi vind is alleen al 849..

staat trouwens niks bij over uitwasbare hoezen..

kun jij ook veranderen van kleur hoezen?
Kleur hoezen kan ik niet veranderen, want je kan alleen de kussens eraf halen. De leuningen zitten wel vast, dus die kan je niet wassen helaas.

Volgens mij heefft formido wel regelmatig dit soort meubels in de folder staan, misschien eens in de gaten houden. Weet niet hoeveel tijd je nog hebt? Overigens heb ik ook ooit een bank bij seats & sofa's gekocht en daar hebben we ook 5 jaar plezier van gehad. Daarna was hij wel echt op, maar die was ook maar 700 euro ofzo.
In folder van formido staat nu een bank overigens! Best een mooie en er staan ook stoelen bij. Misschien is dat iets? Is wel een ander merk...wood ofzo staat erbij.
Hmm miss
Ow da's vervelend inderdaad, als je de maten nog niet weet. Wij hebben destijds alles op de gok gekocht, maar gelukkig past het perfect

Ik had dat wood nog niet gezien! Maar denk dan inderdaad dat dat ook van basic label is. Ik zou gewoon de folder van formido in de gaten houden tegen de tijd dat je de maten weet. Misschien staat er dan net iets in wat je mooi vind!
Ik zou toch voor een bank met een losse hoes gaan, en die er gelijk bij kopen. Karwei heeft soms ook banken met een losse hoes, maar ik weet niet of je die daar gelijk bij kunt bestellen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb nog nooit een bank met losse hoezen gehad. En ook nooit gemist eigenlijk
ja je kunt inderdaad alles op de gok gaan kopen
we hebben een meubelset uitgezocht!

we zijn maar na 2 winkels geweest en in allebei de winkels konden we slagen alleen de ene aanbieding was net wat beter als de ander.

we hebben het wel een beeeetje op de gok gekocht maar het gaat vast passen!

we zijn ook gelijk geslaagd voor een bank & bed!
Wat leuk dat je het nog even komt melden! geniet er lekker van, ik vind meubels kopen altijd zo leuk en als het dan straks in je huis staat is het helemaal leuk!
jaa ik kan ook echt niet wachten om het straks helemaal ingericht en al te zien!

het verbaaste me ook hoe snel we het erover eens waren met alles

moet wel eerlijk bekennen dat ik er best tegenop zag om te shoppen voor meubels,ik ben iemand die dan weer geen keuze kan maken haha

nu de laminaatvloer nog....
Wij hebben onze complete meubelset bij deze winkel gekocht. Wij moeten het ook nog binnen krijgen maar zijn erg benieuwd naar het resultaat, in de showroom lijkt het vaak toch anders...
quote:Ivetje schreef op 07 maart 2012 @ 12:49:

Ik heb nog nooit een bank met losse hoezen gehad. En ook nooit gemist eigenlijk

Ik had hiervoor ook banken met vaste stoffering, nu heb ik de "losse" hoes ontdekt en wil niet anders meer.

Maar goed, ik wilde een witte/lichte kleur, en geen leer.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven