Werk & Studie alle pijlers

en dan dat wachten....

20-03-2012 11:30 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat een ellende is dit. Ik wacht op de uitslag of ik ben aangenomen of niet. Ik heb de gehele sollicitatieprocedure doorlopen en vandaag zou er gebeld worden. Ik wil die baan!!! En ik ga heel hard huilen als ik het niet ben geworden!

Jakkes, ik trek dit gewoon niet meer.

En als ze nou niet bellen vandaag? Ze zullen toch wel bellen....
nice!

Geinig ook dat ik het oprecht even spannend vond toen ik het topic net opende, zou ze het geworden zijn. Zit zelf ook steeds in sollicitatiespanning, dat zal er mee te maken hebben.

In elk geval super leuk voor je!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd...lekker gevoel he!
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat een geweldig gevoel he.

Zelf heb ik gisteravond ook te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor een geweldige en leuke superbaan! Ben zo ontzettend blij, weet precies hoe je je voelt.

Geeft opeens een hoop rust he...
Gefeliciteerd xxxlonden en twinkel_eyes, heerlijk een nieuwe baan! Ik ben nog aan het zoeken, dit geeft mij ook weer hoop. Er zijn dus nog steeds mensen die een andere baan vinden..... ik hoop dat ik binnenkort ook zo gelukkig ben.
anoniem_145024 wijzigde dit bericht op 21-03-2012 08:46
Reden: .
% gewijzigd
Wat fijn xxxlondon en twinkel_eyes! Gefeliciteerd!

Hier ook een wachtende, ik krijg de uitslag "waarschijnlijk ergens deze week". Aangezien de week al op de helft is zit ik mezelf inmiddels behoorlijk op te vreten van de zenuwen. Je OP had ik zelf kunnen schrijven...
Wat lief eigenlijk van jullie! Bedankt voor het meeleven en de felicitaties. Ben nog steeds erg blij al kan het niet zo goed geloven.

Twinkle-eyes: jij ook gefeliciteerd! Ook voor jou spannend.

Liquorice: Ik duim voor je! Hoop dat jij ook positief nieuws krijgt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven