en dan dat wachten....
dinsdag 20 maart 2012 om 11:30
Oh, wat een ellende is dit. Ik wacht op de uitslag of ik ben aangenomen of niet. Ik heb de gehele sollicitatieprocedure doorlopen en vandaag zou er gebeld worden. Ik wil die baan!!! En ik ga heel hard huilen als ik het niet ben geworden!
Jakkes, ik trek dit gewoon niet meer.
En als ze nou niet bellen vandaag? Ze zullen toch wel bellen....
Jakkes, ik trek dit gewoon niet meer.
En als ze nou niet bellen vandaag? Ze zullen toch wel bellen....
dinsdag 20 maart 2012 om 11:39
heel erg lastig altijd dat wachten!
Ik heb ook al zo vaak meegemaakt dat ze dan niet bellen en pas morgen bellen. Dat zijn ze dan even "vergeten" want ja "de manager had het erg druk gisteren"
Lijkt wel alsof ze zich dan niet realiseren dat jij als sollicitant de hele dag als een bezetene naar je telefoon zit te staren en dat ding zelfs mee het toilet opneemt.
Succes!
Ik heb ook al zo vaak meegemaakt dat ze dan niet bellen en pas morgen bellen. Dat zijn ze dan even "vergeten" want ja "de manager had het erg druk gisteren"
Lijkt wel alsof ze zich dan niet realiseren dat jij als sollicitant de hele dag als een bezetene naar je telefoon zit te staren en dat ding zelfs mee het toilet opneemt.
Succes!
dinsdag 20 maart 2012 om 11:54
dinsdag 20 maart 2012 om 12:45
quote:americagirl schreef op 20 maart 2012 @ 11:39:
Succes!Ik had dan echt wel tegen 17.00 uur gebeld. 'En, jongens, wie wordt het'?
Succes!Ik had dan echt wel tegen 17.00 uur gebeld. 'En, jongens, wie wordt het'?