Fantasie
woensdag 21 maart 2012 om 12:24
woensdag 21 maart 2012 om 12:32
woensdag 21 maart 2012 om 12:32
woensdag 21 maart 2012 om 13:42
quote:alfa-man schreef op 21 maart 2012 @ 12:28:
Ik wil mezelf nog heel graag een keer pijpen, maar omdat ik niet zo lenig ben kom ik er net niet bij. Ik doe inmiddels strek oefeningen en ik overweeg yoga om mijn fantasie toch een keer waar te kunnen maken.
Ik wil mezelf nog heel graag een keer pijpen, maar omdat ik niet zo lenig ben kom ik er net niet bij. Ik doe inmiddels strek oefeningen en ik overweeg yoga om mijn fantasie toch een keer waar te kunnen maken.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
vrijdag 23 maart 2012 om 10:48
vrijdag 23 maart 2012 om 11:42
Quote: Jawel, ik heb ook nog wel wat wensen op mijn lijstje.
Een trio vmv
Een keer met een vrouw te vrijen om te kijken hoe ik het ervaar
Een bezoek aan een parenclub
Ach, zal altijd wel fantasie blijven
trio vvm zou ik ook wel eens willen proberen, maar geen idee of ik het durf. Parenclub gaan we hoe dan ook eens bezoeken. Willen we gewoon eens doen om te zien of dat bevalt. Uiteraard geheel vrijblijvend
Een trio vmv
Een keer met een vrouw te vrijen om te kijken hoe ik het ervaar
Een bezoek aan een parenclub
Ach, zal altijd wel fantasie blijven
trio vvm zou ik ook wel eens willen proberen, maar geen idee of ik het durf. Parenclub gaan we hoe dan ook eens bezoeken. Willen we gewoon eens doen om te zien of dat bevalt. Uiteraard geheel vrijblijvend
dinsdag 27 maart 2012 om 09:59
quote:marta36 schreef op 23 maart 2012 @ 11:07:
ik heb al jaren de fantasie om eens met een andere vrouw te zijn, alleen geen idee hoe dat mogelijk zou zijn zonder mijn huwelijk in gevaar te brengen
Dat hoeft niet per se gevaarlijk te zijn voor je huwelijk.
Het uitvoeren van fantasieën, ook als de seksuele exclusiviteit daarbij tijdelijk wordt opgegeven, kan een huwelijk ook versterken, mits je de bijzondere ervaring kunt delen. Misschien vindt je man het wel leuk om toe te kijken of mee te doen.
ik heb al jaren de fantasie om eens met een andere vrouw te zijn, alleen geen idee hoe dat mogelijk zou zijn zonder mijn huwelijk in gevaar te brengen
Dat hoeft niet per se gevaarlijk te zijn voor je huwelijk.
Het uitvoeren van fantasieën, ook als de seksuele exclusiviteit daarbij tijdelijk wordt opgegeven, kan een huwelijk ook versterken, mits je de bijzondere ervaring kunt delen. Misschien vindt je man het wel leuk om toe te kijken of mee te doen.
Alles is liefde