wakker?
zaterdag 17 maart 2012 om 23:03
Als ik door de stad loop,
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
'k loop de hele dag te zingen en te fluiten
Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd
als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten
Het is gewoon een wonder,
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
en m'n dag kan niet meer stuk,
en m'n dag kan niet meer stuk
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
woensdag 21 maart 2012 om 21:05
woensdag 21 maart 2012 om 21:11
quote:thee schreef op 21 maart 2012 @ 14:41:
Zit soms een beetje in spagaat qua ouders. Belde gister mijn moeder en was blij te kunnen zeggen dat ik al 3 dagen 3 x per dag had gegeten (ik kan het me niet herinneren dat ik zo goed at). Was er echt happy mee. En misschien ligt mijn verwachtingspatroon dan verkeerd? Dat ik denk/verwacht dat ze zegt dat ze dat fijn vind voor me en hoopt dat het doorzet of zo. Maar nee, enkel een 'ja, dat zou ook een keer tijd worden...'
Lijkt me eerder dat het verwachtingspatroon van je moeder verkeerd ligt. Dat ze had verwacht dat je dit probleem eerder had opgelost? Blijkbaar heeft ze niet door hoe moeilijk het voor je was en hoe belangrijk het voor je is dat je beter eet.
Zit soms een beetje in spagaat qua ouders. Belde gister mijn moeder en was blij te kunnen zeggen dat ik al 3 dagen 3 x per dag had gegeten (ik kan het me niet herinneren dat ik zo goed at). Was er echt happy mee. En misschien ligt mijn verwachtingspatroon dan verkeerd? Dat ik denk/verwacht dat ze zegt dat ze dat fijn vind voor me en hoopt dat het doorzet of zo. Maar nee, enkel een 'ja, dat zou ook een keer tijd worden...'
Lijkt me eerder dat het verwachtingspatroon van je moeder verkeerd ligt. Dat ze had verwacht dat je dit probleem eerder had opgelost? Blijkbaar heeft ze niet door hoe moeilijk het voor je was en hoe belangrijk het voor je is dat je beter eet.
woensdag 21 maart 2012 om 21:21
Gezellig Leentje bij jullie. Wat fijn dat je zon goed contact hebt met je familie.
En jij ook al zo goed Thee met het eten. Hopelijk kan je dat verder vasthouden.
Ik heb een beetje een dipje met koken, veel plannen maar ook veel tegenslagen die me dan weer down slaan.
Ieb, kijk of je er morgen over kan praten, alleen maar goed als er iemand bij je is die je erin kan helpen. Ik denk aan je .
Morgenochtend een van de laatste gesprekken (denk nog 2 of 3) met mijn coach.
En net werd ik weer gebeld door dat gezin waar ik heb gewoond of ik volgende week kom eten. Elke week belt ze even hoe het gaat dus dat contact is weer zo fijn zeg.
Net even een kattencrisis gehad . Bo wilde dat ik de kattenbak schoon ging maken en ik wilde even Topchef kijken en gtst en dan erna doen. Ging hij zoals altijd verschrikkelijk krijsen. Maar ik wilde mijn zin doordrijven. Na tig keer schreeuwen dat hij moest ophouden ging hij nog door. Dus heb hem op de gang opgesloten. Hoorde ik hem nog hoor maar dat weet hij niet. Toen ging Bo aan de ene kant van de deur krijsen en zijn billemaatje aan deze kant van de deur. Tv hard gezet en mijn zin doorgedramd. En pas om half 9 de bak verschoont. Dus zit nu aan een crackertje. Ik heb nog 2 broodjes, dus of vanavond maak ik nog een lekkere tosti of ik kies voor morgenochtend.
Ik ga het vanavond iig niet laat maken want en ik heb vannacht niet geslapen ivm die cursus en ik mag morgen niet afzeggen, dan stopt het.
En jij ook al zo goed Thee met het eten. Hopelijk kan je dat verder vasthouden.
Ik heb een beetje een dipje met koken, veel plannen maar ook veel tegenslagen die me dan weer down slaan.
Ieb, kijk of je er morgen over kan praten, alleen maar goed als er iemand bij je is die je erin kan helpen. Ik denk aan je .
Morgenochtend een van de laatste gesprekken (denk nog 2 of 3) met mijn coach.
En net werd ik weer gebeld door dat gezin waar ik heb gewoond of ik volgende week kom eten. Elke week belt ze even hoe het gaat dus dat contact is weer zo fijn zeg.
Net even een kattencrisis gehad . Bo wilde dat ik de kattenbak schoon ging maken en ik wilde even Topchef kijken en gtst en dan erna doen. Ging hij zoals altijd verschrikkelijk krijsen. Maar ik wilde mijn zin doordrijven. Na tig keer schreeuwen dat hij moest ophouden ging hij nog door. Dus heb hem op de gang opgesloten. Hoorde ik hem nog hoor maar dat weet hij niet. Toen ging Bo aan de ene kant van de deur krijsen en zijn billemaatje aan deze kant van de deur. Tv hard gezet en mijn zin doorgedramd. En pas om half 9 de bak verschoont. Dus zit nu aan een crackertje. Ik heb nog 2 broodjes, dus of vanavond maak ik nog een lekkere tosti of ik kies voor morgenochtend.
Ik ga het vanavond iig niet laat maken want en ik heb vannacht niet geslapen ivm die cursus en ik mag morgen niet afzeggen, dan stopt het.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 21 maart 2012 om 22:09
Hahahah Maroon. Het hielp wel. Pas toen hij het had opgegeven deed ik de deur open. Hij was helemaal van slag, snel even de andere katten likken en maar naar mij rennen (ik zat even op het toilet), tegen mij opstaan en met zijn pootje tegen mijn gezicht tikken en knorren. Ja toen smolt ik wel. Nu ligt hij helemaal uitgeput en lief in mijn armen.
Wekker nog niet kunnen kijken, ik heb mijn mobiel morgen om 9 uur dacht ik staan. Ik moet kwart over 10 weg.
Wekker nog niet kunnen kijken, ik heb mijn mobiel morgen om 9 uur dacht ik staan. Ik moet kwart over 10 weg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 21 maart 2012 om 22:16
Nee morgen is niet voor de cursus hoor, maar mag het ook niet missen. Tegenwoordig bij 2 keer binnen 24 uur afzeggen (ook al ben je ziek) kan het zo zijn dat het gestopt wordt. Ik heb nog maar 2 of 3 gesprekken met haar en wil het niet missen. Ik neem zo een slaappil en de wekker op mobiel aanstaan dus moet goed komen.
woensdag 21 maart 2012 om 22:17
woensdag 21 maart 2012 om 23:18
Leentje,gefeliciteerd nog met je verjaardag! gezellig dat je ouders er zijn..
Ik had de laaste dagen niet zo'n zin in forummen.. zit niet zo lekker in mijn vel.. heb hier wel alles bijgelezen.
Druk,en weinig tijd voor mezelf .
Heb het gevoel dat ik geleefd word..
Ga direct nog wat opruimen en dan ga ik naar bed..
Ik had de laaste dagen niet zo'n zin in forummen.. zit niet zo lekker in mijn vel.. heb hier wel alles bijgelezen.
Druk,en weinig tijd voor mezelf .
Heb het gevoel dat ik geleefd word..
Ga direct nog wat opruimen en dan ga ik naar bed..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
donderdag 22 maart 2012 om 00:51
quote:Sorcha_ schreef op 22 maart 2012 @ 00:39:
Gaat lekker op de actueel pijler, ik krijg gewoon een strontkar over me heen gestort!
Sorry, ik weet ff niet waar ik anders kan klagen.
Ik zag het. Vreemde boel. Ik mijd de actueelpijler tegenwoordig maar, geen lol aan te beleven. Allemaal onderonsjes en vetes die uitgevochten worden.
Ik zou even de mods inseinen, want dat topic loopt volledig uit de hand natuurlijk.
Gaat lekker op de actueel pijler, ik krijg gewoon een strontkar over me heen gestort!
Sorry, ik weet ff niet waar ik anders kan klagen.
Ik zag het. Vreemde boel. Ik mijd de actueelpijler tegenwoordig maar, geen lol aan te beleven. Allemaal onderonsjes en vetes die uitgevochten worden.
Ik zou even de mods inseinen, want dat topic loopt volledig uit de hand natuurlijk.
donderdag 22 maart 2012 om 00:53
quote:thee schreef op 22 maart 2012 @ 00:49:
nog iemand wakker of iedereen in slaapstand?
Sorcha, wat is er aan de hand dan daar?
Eerst wordt Jaap vergeleken met een nazi, toen ik aangaf dat ik daarom had gestafd en ik dit kinderachtig vind werd er gezegd:
- dat ik onverstandig ben
- dat ik niets van wereldgeschiedenis begrijp
- dat ik zelf kinderachtig ben
- dat ik hypocriet ben
en als klapper:
- dat ik geluk heb dat de modekleur bruin is (en mij dus met een bruinhemd vergelijken)
Bah, ik weet meteen alweer waarom ik nooit meer op de actueel pijler kom. Helemaal verziekt door een paar figuren en hun eeuwige vetes.
nog iemand wakker of iedereen in slaapstand?
Sorcha, wat is er aan de hand dan daar?
Eerst wordt Jaap vergeleken met een nazi, toen ik aangaf dat ik daarom had gestafd en ik dit kinderachtig vind werd er gezegd:
- dat ik onverstandig ben
- dat ik niets van wereldgeschiedenis begrijp
- dat ik zelf kinderachtig ben
- dat ik hypocriet ben
en als klapper:
- dat ik geluk heb dat de modekleur bruin is (en mij dus met een bruinhemd vergelijken)
Bah, ik weet meteen alweer waarom ik nooit meer op de actueel pijler kom. Helemaal verziekt door een paar figuren en hun eeuwige vetes.
donderdag 22 maart 2012 om 00:54
quote:mocy schreef op 22 maart 2012 @ 00:52:
Thee, ik ben nog wakker, maar niet lang meer.
Sorcha, topics van jaap houd ik me verre van. Lopen te vaak op shit uit. Geen zin in. Kom hier voor de ontspanning.Dat topic herinnerde me er weer even goed aan waarom ik me verre van topics met jaap moet houden.
Thee, ik ben nog wakker, maar niet lang meer.
Sorcha, topics van jaap houd ik me verre van. Lopen te vaak op shit uit. Geen zin in. Kom hier voor de ontspanning.Dat topic herinnerde me er weer even goed aan waarom ik me verre van topics met jaap moet houden.