Bloot in de sauna: Help?
donderdag 22 maart 2012 om 11:17
donderdag 22 maart 2012 om 11:20
donderdag 22 maart 2012 om 11:21
donderdag 22 maart 2012 om 11:22
Het zal vast zo zijn dat je in het begin heel erg je buik wilt inhouden, of juist naar andere mensen gaat staren. Mijn ervaring is dat je daar heel snel overheen bent. Als je vriendin het echt iets voor jou vindt, en je waardeert haar mening, zou ik zeggen: probeer het eens!
(Moet zelf ook weer eens gaan, is al veel te lang geleden. )
(Moet zelf ook weer eens gaan, is al veel te lang geleden. )
donderdag 22 maart 2012 om 11:22
donderdag 22 maart 2012 om 11:24
De eerste keer vond ik ook eng, maar net als Tia was ik na een minuut of 10 gewend en 'zag' ik het bloot niet meer. Bovendien heb je in de relaxruimtes je badjas aan, dus zit je niet tijdens het eten naar de hangborsten van je buurvrouw te kijken ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Tia.Dalma schreef op 22 maart 2012 @ 11:20:
Ik. Mijn vriend nam me ooit eens mee. Best eng, want zo erg blij ben ik over het algemeen niet met mijn lijf en in badpak lopen doe ik dus niet snel laat staan náákt.
Maar binnen 5 minuten was ik 'er door' en nu kan je me geen groter plezier doen dan een uitgebreide dag sauna Dat heb ik precies het zelfde. Mezelf naakt!! Tja daar wordt ik niet vrolijk van. Maar je ervaring klinkt hoopvol!
Ik. Mijn vriend nam me ooit eens mee. Best eng, want zo erg blij ben ik over het algemeen niet met mijn lijf en in badpak lopen doe ik dus niet snel laat staan náákt.
Maar binnen 5 minuten was ik 'er door' en nu kan je me geen groter plezier doen dan een uitgebreide dag sauna Dat heb ik precies het zelfde. Mezelf naakt!! Tja daar wordt ik niet vrolijk van. Maar je ervaring klinkt hoopvol!
Ik vond het in 't begin ook wel echt eng hoor. Dat is inmiddels 8 jaar geleden en sindsdien ben ik super vaak geweest en vind ik het totaal niet eng meer. Je moet er gewoon even aan wennen. Voor mij heeft het me juist zekerder gemaakt over mijn lijf. Als je ook ál die verschillende lijven ziet dat besef je je ineens dat er heel veel verschillen bestaan tussen mensen en dat echt niet iedereen eruit ziet als op de billboards
donderdag 22 maart 2012 om 11:26
donderdag 22 maart 2012 om 11:27
Een rondje sauna leert je veel over je lichaam en over dat van anderen. Ik ben zelf te zwaar, en ik zag een oudere vrouw met een perfect figuur. Totdat ik haar bloot zag, één en al rimpels. Die heb ik dan weer niet. Je bent ook alleen echt bloot in de sauna zelf en in het dompelbad. Als je rondloopt, in de rustruimte bent of buiten in het gras ligt heb je je badjas aan of een handdoek om (mits je dat wilt).
Lekker gaan.
Lekker gaan.
donderdag 22 maart 2012 om 11:29
quote:galadriel schreef op 22 maart 2012 @ 11:26:
Als jeje niet fijn voelt, dan zou ik het niet doen.
Want een sauna is voor de ontspanning en de leuk.
Maar het is net als met 'vreemd' eten: als je het niet hebt geprobeerd, kun je ook niet zeggen dat je he niet lust.
Als jeje niet fijn voelt, dan zou ik het niet doen.
Want een sauna is voor de ontspanning en de leuk.
Maar het is net als met 'vreemd' eten: als je het niet hebt geprobeerd, kun je ook niet zeggen dat je he niet lust.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 22 maart 2012 om 11:32
quote:exces schreef op 22 maart 2012 @ 11:27:
Een rondje sauna leert je veel over je lichaam en over dat van anderen. Ik ben zelf te zwaar, en ik zag een oudere vrouw met een perfect figuur. Totdat ik haar bloot zag, één en al rimpels. Die heb ik dan weer niet. .
er wordt dus duidelijk wel gekeken naar de blote lijven
Moet je verplicht ook geheel onthaard zijn tegenwoordig?
Een rondje sauna leert je veel over je lichaam en over dat van anderen. Ik ben zelf te zwaar, en ik zag een oudere vrouw met een perfect figuur. Totdat ik haar bloot zag, één en al rimpels. Die heb ik dan weer niet. .
er wordt dus duidelijk wel gekeken naar de blote lijven
Moet je verplicht ook geheel onthaard zijn tegenwoordig?
donderdag 22 maart 2012 om 11:33