Moet ik het forum verlaten?
donderdag 22 maart 2012 om 15:19
De afgelopen maanden is het forum een belangrijk deel van mijn leven geworden. Ik heb er vriendinnen gemaakt, fijn gediscussieerd, mensen geholpen en mijn eigen geest gescherpt.
Echter, het is onmogelijk om te kunnen functioneren zonder draagvlak. Het doet me dan ook pijn dat, ondanks al mijn constructieve posts en inzet voor (het niveau van) het forum, er soms wordt gezegd dat ik "op moet donderen".
Ik heb het beste met iedereen voor en wil mijn steentje bijdragen aan dit forum en een betere wereld.
De liefde moet echter van twee kanten komen. Daarom wil ik weten hoe over mijn rol op dit forum wordt gedacht, zodat ik er consequenties uit kan trekken.
Echter, het is onmogelijk om te kunnen functioneren zonder draagvlak. Het doet me dan ook pijn dat, ondanks al mijn constructieve posts en inzet voor (het niveau van) het forum, er soms wordt gezegd dat ik "op moet donderen".
Ik heb het beste met iedereen voor en wil mijn steentje bijdragen aan dit forum en een betere wereld.
De liefde moet echter van twee kanten komen. Daarom wil ik weten hoe over mijn rol op dit forum wordt gedacht, zodat ik er consequenties uit kan trekken.
donderdag 22 maart 2012 om 15:25
Hoe belangrijk denk je zelf dat je bent? Dat wij viva vrouwen 's ochtends wakker worden en denken. Goh, ik hoop dat Martin vandaag op het forum komt anders is m'n dag niet compleet.
Ik wil zo graag mijn seksuele voorkeuren met Martin delen omdat ik dat met mijn eigen man niet kan en Martin is zo'n wereldgast dat ik niet zonder hem kan.
Volgens mij kan ik zeggen dat ik nog nooit op één van je topics heb gereageerd. Waarom? Omdat het grootste deel van de door jouw geopende topics niet boven het kleuterklasniveau uitkomt.
Wat ik van je vind doet er verder niet zoveel toe, ik weet de negeerknop wel te vinden.
Ik wil zo graag mijn seksuele voorkeuren met Martin delen omdat ik dat met mijn eigen man niet kan en Martin is zo'n wereldgast dat ik niet zonder hem kan.
Volgens mij kan ik zeggen dat ik nog nooit op één van je topics heb gereageerd. Waarom? Omdat het grootste deel van de door jouw geopende topics niet boven het kleuterklasniveau uitkomt.
Wat ik van je vind doet er verder niet zoveel toe, ik weet de negeerknop wel te vinden.
donderdag 22 maart 2012 om 15:26
Ik heb nog nooit op je gereageerd hoewel ik wel eens wat opmerkingen van en over je ben tegengekomen. Ik zou niet weten waarom je weg moet. Waarom zou je weg gaan? Je hebt blijkbaar mensen geholpen en je hebt hier een leuke tijd tot nu toe gehad. Je kan niet met iedereen bevriend zijn. Niet in het echte leven en niet op een forum. Van de 17 miljoen mensen in Nederland zullen er ook best wat zijn die mij niet leuk vinden. Moet ik daarom maar uit Nederland vertrekken? Tuurlijk niet.
donderdag 22 maart 2012 om 15:27
Voor de mobiele forummers;
Poll: Vind je dat Martin zou moeten opdonderen van dit forum?
18 stemmen in totaal.
Breng een stem uit
Keuze
Ja, Martin moet oprotten. Keuze
Nee, je kunt iemand ook negeren als je hem niet leuk vindt. Keuze
Nee, Martin heeft zinvolle bijdragen Keuze
Nee, niet iedereen die anders of irritant is, moet oprotten. Keuze
Nee, want er zijn anderen die hem WEL leuk vinden Keuze
Nee, Martin heeft leuke bijdragen
Poll: Vind je dat Martin zou moeten opdonderen van dit forum?
18 stemmen in totaal.
Breng een stem uit
Keuze
Ja, Martin moet oprotten. Keuze
Nee, je kunt iemand ook negeren als je hem niet leuk vindt. Keuze
Nee, Martin heeft zinvolle bijdragen Keuze
Nee, niet iedereen die anders of irritant is, moet oprotten. Keuze
Nee, want er zijn anderen die hem WEL leuk vinden Keuze
Nee, Martin heeft leuke bijdragen
donderdag 22 maart 2012 om 15:28