Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
-
quote:VirginiaMoon schreef op 21 maart 2012 @ 14:29:

[...]

Nogmaals.....

Beste VirginiaMoon,

In principe verwijderen wij niet zomaar topics, er moet hier wel een gegronde reden voor zijn. Waarom wil je dat wij het topic verwijderen? Je kunt ons ook mailen naar forum@viva.nl .

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Waarom worden andere vragen wel beantwoord en die van mij niet?

Mijn vraag was niet eens zo ingewikkeld. Wanneer kunnen we weer plaatjes plakken?
-
Kan het topic wat ik per ongeluk onder " reizen" heb geopend over wie er een flip in hair heeft verwijderd worden. Ik heb een nieuw topic op mode & beauty gemaakt.

Alvast bedankt.
quote:annmary64 schreef op 21 maart 2012 @ 18:06:

Kan het topic wat ik per ongeluk onder " reizen" heb geopend over wie er een flip in hair heeft verwijderd worden. Ik heb een nieuw topic op mode & beauty gemaakt.

Alvast bedankt.

Gedaan!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:sitka schreef op 21 maart 2012 @ 16:52:

Waarom worden andere vragen wel beantwoord en die van mij niet?

Mijn vraag was niet eens zo ingewikkeld. Wanneer kunnen we weer plaatjes plakken?

Hier is helaas nog niets over bekend, zodra we hier meer over weten zullen we dit laten weten.

Met vriendeiljke groet,

Moderator Viva forum

De topic Stinksokken en Hoe kan hij zoiets doen zijn verwijderd ivm troll.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Mod,

Er wordt weer flink getagged in het topic van Mart op Actueel. Wat mij irriteerd is dat er berichten worden gekopieerd en geplakt als tag. Dat doet dus suggereren dat diegene die deze tags plaatst ook de berichtschrijver is. Dat is dus niet zo.

Zwaar irritant!
Kan iemand wat doen aan ene Dabido?

Topic: terreur in Frankrijk.
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 22 maart 2012 @ 13:14:

Topic: terreur in Frankrijk.Ik wilde dit ook al melden, bedreigingen worden geuit alsof het niets is.
quote:yasmijn schreef op 22 maart 2012 @ 13:14:

Topic: terreur in Frankrijk.

Wij hebben er naar gekeken en hebben maatregelen genomen!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Kan die hele tag-functie niet gewoon afgeschaft?
Zijn ze al naar het kijken Martin, samen met de TD etc.. Is niet zo eenvoudig namelijk. Dus nog ff geduld.
Er wordt een paar keer gewerkt met gemanipuleerde quotes van mij....

Dwz: ik word geciteerd, maar vervolgens wordt de geciteerde tekst gewijzigd.

Daardoor zeg ik dingen als "klotewijf", terwijl er nooit een originele post van mijn hand is met dergelijke ruwe taal.
quote:martin81 schreef op 22 maart 2012 @ 18:14:

Er wordt een paar keer gewerkt met gemanipuleerde quotes van mij....

Dwz: ik word geciteerd, maar vervolgens wordt de geciteerde tekst gewijzigd.

Daardoor zeg ik dingen als "klotewijf", terwijl er nooit een originele post van mijn hand is met dergelijke ruwe taal.Erg kinderachtig inderdaad.
Het neemt nu toe....
Dat is flauw inderdaad.
Mods/TD, is het nou werkelijk technisch niet mogelijk dat ik negeermensen ook niet meer hoef te lezen in quotes?

Dit is overigens een vraag die ik al vaker heb gesteld. Heb geen antwoord gekregen en ook niet het verzoek deze vragen te mailen naar het bekende adres.
Martin, is het geen idee om je nick te laten anonimiseren en dan onder een andere nick terug te komen?

Een nieuwe start.

Je krijgt nooit meer respect met deze nick en avatar. Als mensen het zien dan nemen ze de OP al niet meer serieus.

Zelfkastijding en masochisme als je hiermee doorgaat.
quote:thee schreef op 22 maart 2012 @ 18:30:

Mods/TD, is het nou werkelijk technisch niet mogelijk dat ik negeermensen ook niet meer hoef te lezen in quotes?

Dit is overigens een vraag die ik al vaker heb gesteld. Heb geen antwoord gekregen en ook niet het verzoek deze vragen te mailen naar het bekende adres.Ik heb deze vraag gemaild een hele tijd terug maar na het antwoorden dat ze er naar kijken en me terug zullen mailen, is er geen contact meer geweest en geen antwoord dus.
Nou... iemand waarvan ik aan de titel al zie wie het is, nog voordat ik erop geklikt heb.... Ik denk niet dat die ongemerkt met een andere nick verder kan.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:scamp schreef op 22 maart 2012 @ 18:33:

[...]

Ik heb deze vraag gemaild een hele tijd terug maar na het antwoorden dat ze er naar kijken en me terug zullen mailen, is er geen contact meer geweest en geen antwoord dus.

Dan kost die functie vast geld.

Omg wat zou ik graag definitief van sommige forummers verschoond blijven en voor wie aan komt kakken met 'dan forum je er toch om heen', dat werkt niet als iemand vaak gequote wordt.
quote:thee schreef op 22 maart 2012 @ 18:30:

Mods/TD, is het nou werkelijk technisch niet mogelijk dat ik negeermensen ook niet meer hoef te lezen in quotes?Inderdaad! En dan ook graag een negeerknop en quotefunctie op het mobiele forum.
quote:thee schreef op 22 maart 2012 @ 18:36:

[...]

Dan kost die functie vast geld.

Omg wat zou ik graag definitief van sommige forummers verschoond blijven en voor wie aan komt kakken met 'dan forum je er toch om heen', dat werkt niet als iemand vaak gequote wordt.Mee eens, ik heb twee mensen onder de negeer die erg kwetsen en sneren en daar wordt ik erg nerveus van. Maar telkens moet ik hun quotes zien en wordt ik er nog mee geconfronteerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven