Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd naar de beautybox en truly yours box. Nog 1 dag als het goed is
Wat hebben jullie hem al vroeg zeg. Bij mij is ie nog niet eens aangeboden Of er moet nu een briefje op de mat liggen, maar ik ben bang van niet.
passiefruit: komt de beautybox morgen dan? ik hoopte stiekem op vandaag... :D
Ik las dit topic en kende de Glossy Box niet. Werd nieuwschierig, dus even gezocht of het concept hier in Spanje ook bestaat. Ja dus! Hij kost bovendien maar 10 Euro, verzendkosten inclusief! Ik heb hem besteld dus en wacht met spanning af wat er in zal zitten. Volgende week wordt hij als het goed is al bezorgd...
Ik heb zojuist een mailtje gehad dat de Beautybox is verzonden!
quote:valerie__ schreef op 23 maart 2012 @ 15:13:

Ik heb zojuist een mailtje gehad dat de Beautybox is verzonden!Ik ook, spannend!
Morgen komt de beautybox mailtje gehad
Je krijgt eerst een mailtje dan krijg je de box de volgende dag als het goed is. 1 dag van te voren bericht
Ik hoop dat ik morgen de birchbox krijg! Dat is de eerste, dus ik ga ervan uit dat ze dan extra hun best doen!
Die is toch niet in Nederland verkrijgbaar Yazz?
Ben ook benieuwd wanneer de TY box komt. Met een beetje geluk morgen al...
Ik heb deze inhoud:

Weleda rozen vitaliserende gezichtsolie parels, om de eerste lijntjes te verminderen, full size.

Korres douchegel,basil lemon, flesje van 50 ml.

BM blusher, klein potje, 1 gram.

Schwarzkopf shampoo voor gekleurd haar, full size, 250 ml.

The body shop, body butter, chocomania. 50ml.

Valt eigenlijk voor het eerst een beetje tegen. Ik vind het geen luxe/niche merken i.i.g...
quote:no___ schreef op 23 maart 2012 @ 18:35:

Die is toch niet in Nederland verkrijgbaar Yazz?

Klopt, maar ik woon in Italië en heb daar een Amerikaans adres. En dus kon ik hem bestellen!

$10 inclusief verzendkosten is iets minder dan 8 euro!
Ik heb het ook ontvangen, het past wel bij mijn beautyprofiel moet ik zeggen..

Wat ik wel jammer vind, de producten zijn niet bij iedereen hetzelfde. Selecteer om verder te lezen. Zo heb ik maskers die in totaal maar 2,50 kosten van het merk Montagne Jeunesse. Terwijl een ander een cremepje krijgt van Lush dat toch wel rond de 10-12 euro kost..
Ik heb dezelfde gekregen als Kriebelbeest en ook mij valt ie een beetje tegen. Nu hopen op een leukere Beautybox morgen!
Zitten jullie ook al klaar voor het ontvangen van de beautybox?
Zo balen dat er niemand thuis is om hem in ontvangst te nemen... Moet ik nog langer wachten. Ben erg benieuwd...
Wachten tot 1 uur
Hier zat een briefje in de bus. Postbode was voor half 10 al geweest, dacht ik even snel, vroeg boodschappen te doen .

Tot dinsdag wachten dus, echt balen.
quote:-yazz- schreef op 23 maart 2012 @ 20:06:

[...]

Klopt, maar ik woon in Italië en heb daar een Amerikaans adres. En dus kon ik hem bestellen!

$10 inclusief verzendkosten is iets minder dan 8 euro!

Oh, handig!

Ben benieuwd wat er in zit.
Ik heb dezelfde als No.

Even in wit: Ik heb nog veel dream creamstaan, maar vind het toch een leuke box!
Ah, balen no_!
Wauw, wat een superbox!

Hieronder in het wit:

EmerginC - multi fruit cleanser

full size t.w.v. ¤35

LookX mascara big volume

full size t.w.v. ¤19,95

Orofluido beauty elixer voor je haar

5 ml

Trind nagellak

full size t.w.v. ¤9,95

Swarovski eau de parfum Aura

5 ml

Thalgo Oxygen SOS serum

15 ml

En er zitten ook nog wat kortingsbonnen in.

De doos zelf is ook mooi!

Ik denk dat ik de glossybox ga opzeggen en overstap naar de beautybox!
Tipje:

Voorzichtig als je de Swarovski parfum openmaakt (erg mooi flesje trouwens!). Je moet voorzichtig het flesje van onderen uit de huls trekken, anders spat het eruit..
Die Beautybox klinkt leuk! Wat een fijne spullen!

Ik heb de GB inmiddels ook binnen. Wit: Heb de blush, douchegel (weer), olieparels weleda, bodybutter en conditioner. En ik gebruik nooit conditioner!

Ben iig blij dat ik die maskertjes niet heb die sommigen wel hebben, dan had ik me echt een beetje bekocht gevoeld. Ik vind het een beetje aflopende zaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven