Glossy Box - wie?
vrijdag 23 maart 2012 om 13:58
Ik las dit topic en kende de Glossy Box niet. Werd nieuwschierig, dus even gezocht of het concept hier in Spanje ook bestaat. Ja dus! Hij kost bovendien maar 10 Euro, verzendkosten inclusief! Ik heb hem besteld dus en wacht met spanning af wat er in zal zitten. Volgende week wordt hij als het goed is al bezorgd...
vrijdag 23 maart 2012 om 18:51
Ik heb deze inhoud:
Weleda rozen vitaliserende gezichtsolie parels, om de eerste lijntjes te verminderen, full size.
Korres douchegel,basil lemon, flesje van 50 ml.
BM blusher, klein potje, 1 gram.
Schwarzkopf shampoo voor gekleurd haar, full size, 250 ml.
The body shop, body butter, chocomania. 50ml.
Valt eigenlijk voor het eerst een beetje tegen. Ik vind het geen luxe/niche merken i.i.g...
Weleda rozen vitaliserende gezichtsolie parels, om de eerste lijntjes te verminderen, full size.
Korres douchegel,basil lemon, flesje van 50 ml.
BM blusher, klein potje, 1 gram.
Schwarzkopf shampoo voor gekleurd haar, full size, 250 ml.
The body shop, body butter, chocomania. 50ml.
Valt eigenlijk voor het eerst een beetje tegen. Ik vind het geen luxe/niche merken i.i.g...
vrijdag 23 maart 2012 om 20:06
vrijdag 23 maart 2012 om 21:19
Ik heb het ook ontvangen, het past wel bij mijn beautyprofiel moet ik zeggen..
Wat ik wel jammer vind, de producten zijn niet bij iedereen hetzelfde. Selecteer om verder te lezen. Zo heb ik maskers die in totaal maar 2,50 kosten van het merk Montagne Jeunesse. Terwijl een ander een cremepje krijgt van Lush dat toch wel rond de 10-12 euro kost..
Wat ik wel jammer vind, de producten zijn niet bij iedereen hetzelfde. Selecteer om verder te lezen. Zo heb ik maskers die in totaal maar 2,50 kosten van het merk Montagne Jeunesse. Terwijl een ander een cremepje krijgt van Lush dat toch wel rond de 10-12 euro kost..
zaterdag 24 maart 2012 om 09:56
zaterdag 24 maart 2012 om 10:17
Wauw, wat een superbox!
Hieronder in het wit:
EmerginC - multi fruit cleanser
full size t.w.v. ¤35
LookX mascara big volume
full size t.w.v. ¤19,95
Orofluido beauty elixer voor je haar
5 ml
Trind nagellak
full size t.w.v. ¤9,95
Swarovski eau de parfum Aura
5 ml
Thalgo Oxygen SOS serum
15 ml
En er zitten ook nog wat kortingsbonnen in.
De doos zelf is ook mooi!
Ik denk dat ik de glossybox ga opzeggen en overstap naar de beautybox!
Hieronder in het wit:
EmerginC - multi fruit cleanser
full size t.w.v. ¤35
LookX mascara big volume
full size t.w.v. ¤19,95
Orofluido beauty elixer voor je haar
5 ml
Trind nagellak
full size t.w.v. ¤9,95
Swarovski eau de parfum Aura
5 ml
Thalgo Oxygen SOS serum
15 ml
En er zitten ook nog wat kortingsbonnen in.
De doos zelf is ook mooi!
Ik denk dat ik de glossybox ga opzeggen en overstap naar de beautybox!
zaterdag 24 maart 2012 om 10:32
Die Beautybox klinkt leuk! Wat een fijne spullen!
Ik heb de GB inmiddels ook binnen. Wit: Heb de blush, douchegel (weer), olieparels weleda, bodybutter en conditioner. En ik gebruik nooit conditioner!
Ben iig blij dat ik die maskertjes niet heb die sommigen wel hebben, dan had ik me echt een beetje bekocht gevoeld. Ik vind het een beetje aflopende zaak.
Ik heb de GB inmiddels ook binnen. Wit: Heb de blush, douchegel (weer), olieparels weleda, bodybutter en conditioner. En ik gebruik nooit conditioner!
Ben iig blij dat ik die maskertjes niet heb die sommigen wel hebben, dan had ik me echt een beetje bekocht gevoeld. Ik vind het een beetje aflopende zaak.