Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er helemaal klaar voor om de Glossybox vandaag in ontvangst te nemen
Ik moet vandaag werken, denk dat het weer bij de buren wordt afgeleverd. Dus vanaf nu lees ik hier niet meer tot ik het heb ontvangen! Dan blijft het een verrassing .
We kunnen wel afspreken dat mensen het weer in het wit schrijven? Dan moet je het eerst selecteren voor je iets kan lezen en kan je het dus niet per ongeluk zien.
Ik verklap niets hoor, is niet leuk. Schrijf wel weer in wit.
Ik wil inderdaad ook nog niets weten! Ben zo benieuwd :D
Bij mij komt ie altijd op zaterdag, dus verwacht hem niet eerder.
quote:emaille schreef op 22 maart 2012 @ 10:33:

Bij mij komt ie altijd op zaterdag, dus verwacht hem niet eerder.

Als die bij mij op zaterdag kwam, had ik ook pas op vrijdag bericht dattie verzonden was.

Dat is nu bij mij anders.
O, ik krijg ook altijd eerder bericht, maar hij komt pas op zaterdag. Ligt misschien aan mn bezorger?
Ja zou kunnen. Volgens mij bezorgd Selektvracht hier niet, want mijne komt altijd met PostNL. Misschien is die overgang wat vlotter ofzo.
Ik heb em al!!
Komt een stukje in het wit:

Weleda rozen vitaliserende gezichtsolie parels, om de eerste lijntjes te verminderen, full size.

Korres douchegel, ik heb mint tea er is ook guave, basil lemon en citrus, flesje van 50 ml.

BM blusher, klein potje, 1 gram.

Schwarzkopf shampoo voor gekleurd haar, full size, 250 ml.

The body shop, body butter, chocomania. 50ml.

En ik ben morgen en vrijdag op mn werk dus heb hem sowieso niet eerder! Grrrr!
Ik moet moeite doen om het witte stukje niet te lezen, dus ik ga zo snel weer weg!

Beautybox reageert inmiddels actief op Facebook en deze week ontvangen we ook die box nog!
Zojuist in ontvangst mogen nemen.

Vind het een prima box, maar niet heel spectaculair!

Ben erg benieuwd naar de beautybox!

Weleda rozen vitaliserende gezichtsolie parels, om de eerste lijntjes te verminderen, full size.

/ Weleda ongeparfumeerde gezichtsolie met biologische amandelolie. Voor intensieve, aanvullende verzorging tijdens de nacht of als kuur. Ook te gebruiken als oogmake-up remover.

Korres douchegel, ik heb mint tea er is ook guave, basil lemon en citrus, flesje van 50 ml.

/ 3x Montagne Jeunesse gezichtsmaskers. Eén masker met onder andere aloë vera tegen onzuiverheden, één masker met onder andere zeewier tegen stress en om de poriën diep te reinigen, en één peel-off masker met onder andere komkommer om de huid te verfrissen en te reinigen. Zijn wel mini's, de zakjes in de winkel zijn groter.

BM blusher, klein potje, 1 gram.

Schwarzkopf shampoo voor gekleurd haar, full size, 250 ml.

The body shop, body butter, chocomania. 50ml.

Mijne was ietsje anders, heb het er bijgezet
Vind dat altijd best gek, dat ze verschillende versies hebben. Als het nou precies hetzelfde product is in een andere kleur of geur ofzo, maar echt iets anders...
De mijne is nog weer anders:

- Lush dream cream 100 gr.

- TBS Chocomania 50gr.

- Weleda gezichtsolie, fullsize

- BM blush klein potje

- Scharzkopf colour conditioner, fullsize.

De 3 bovenste producten had ik al. Leuk om een backup te hebben hoor, maar ik dacht bij Glossybox aan nieuwe producten en merken.

Maar ik ben er toch wel blij mee.
Wat grappig No, die bovenste
quote:Janna_ schreef op 22 maart 2012 @ 17:30:

Wat grappig No, die bovenste Die had ik ook echt super graag willen hebben :(
Ik heb dezelfde als No, heerlijk!
De Truly yours box meldt nu dat ze de komende dagen (??) gaan verzenden. Dus eh... een deel van de mensen krijgt de box zaterdag en een ander deel dinsdag?? Echt raar. Dan zitten er zoveel dagen tussen.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik heb nog weer een andere;

- TBS Chocomania 50gr.

- Weleda gezichtsolie, fullsize

- BM blush klein potje

- Scharzkopf colour shampoo, fullsize

- 3 maskertjes van een merk dat ik even vergeten ben

Ik vond 'm tegenvallen.
Hm ik hoop dat de beautybox leuk is, vind de glossybox niet helemaal 'wauw' zoals jullie hem beschrijven.
Ik heb de Glossybox ook gister ontvangen en had dezelfde inhoud als Janna

Edit:

Ik vind de box dit keer wel erg leuk
anoniem_69914 wijzigde dit bericht op 23-03-2012 09:56
Reden: Stukje in het wit lukt niet
% gewijzigd
Ik heb de glossybox ook ontvangen. Vind dit net als Serena van beautylab.nl, de allerbeste box ever. Hopelijk doen ze ieder jaar een natural box.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven