Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
woehahahaha, A zat te zwalken in zijn eetstoel.
filmpje op FB.

beterschap, maya! ik hoor veel zieken. ik heb het hoop ik gelukkig gehad voor dit jaar!!!
Poll, hoe was het???

Char, succes vandaag! Hopelijk gaat het snel!

K doet ook echt álles met links.

K is inderdaad wel stevig. Ik vind z'n hoofd helemaal niet dik. Het is vooral z'n pensje. Maar hij zit qua gewicht wel op de bovenste lijn. Qua lengte zit ie net onder de bovenste lijn, maar hij is ook behoorlijk lang. 11 april weer naar CB. Ben benieuwd.

Beterschap Maya!
Lekker toch speec, een beetje spek is wel fijn. Kunnen ze wat hebben hè. N is een dunne tuthola, die is zo vaak ziek ook.
Ben ik weer! Bevallen en wel! Erg zwaar gehad. Het is een jongen! (maar dat wisten jullie al)
Jeeh Char, wat goed!!! Gefeliciteerd!! Daar is hij dan! Gaat alles goed met jullie? Geen hysterische plaatjes helaas..
Gefeliciteerd Char!! Lekker genieten nu! Ben heel benieuwd hoe hij heet. Geniet er maar lekker van!
Char, gefeliciteerd!

En spek is fijn speec, ik ben alle schoenwinkels afgelopen, er pastte maar een paar de rest was te wijd. Dus nog geen nwe schoenen voor h, want deze waren zelfs mij iets te opzichtig en vooral voor die prijs (105).

Dus iemand nog tips voor smalle schoenen?
Gefeliciteerd char!

Poll???
Gefeliciteerd char met jullie zoon en broertje. Geniet van elkaar!

En idd poll, hoe is het?
Char van harte gefeliciteerd!!!

Ik krijg er een zenuwachtig gevoel van dat Pol nog niet heeft gereageerd, hoop wel dat alles goed is!!!

Speec ik moet met C ook op 11 april naar het cb

WAT EEN LENTEWEERTJE HE!!! Heerlijk.

M heeft van de ha nu ook een puf gekregen. Hij begint alweer wat meer praats te krijgen maar eten wil hij nog steeds niet.:(
Char gefeliciteerd!!

Ik vind het ook een beetje eng dat we poll nog niet gezien hebben vandaag... Hoop maar dat dat ook door de zwangerschapsdementie komt, dat ze haar viva wachtwoord niet meer weet of zo...
Char: gefeliciteerd! Lekker genieten nu!

Poll, waar ben je? Was alles goed vandaag??? *duim duim duim*

Leonor: fijn dat M alweer wat meer praatjes krijgt. Is ie lekker weer wat beter voor een heerljk lente weekend!

Rain: hoe is het met jou?
Jeeej, char gefeliciteerd!!!

Poll, alles oke??
Yes, Bug@boo gekocht! En ook nog trouw(GP)datum vastgelegd. Vandaag ff 1000 euro uitgegeven dus..

Pff, vandaag wel een leuk dagje, maar die kleine meid van mij is de laatste dagen wel een draakje hoor.. Slecht luisteren, huilen als ze haar zin niet krijgt, en echt compleet hyper.. Maar ook wel weer heel schattig en knuffelig. Maar werd vandaag wel even heel moe van haar..

Vriend weer terug van werkuitje. Zo brak als wat, en enorm sjacho.. Gezellig hoor..

Fijn dat t iets beter gaat met M. Leo. Hopelijk gaat ie snel weer eten.

Vind t wel grappig hoe dat werkt met die kindjes. Volgens mij zijn jullie allebei hartstikke slank toch Speec..? Ach, als ie echt aan de wandel gaat is dat buikje zo weg.. En wat mooi dat ie t zo goed doet op jouw voeding, toch? Geef je nog steeds bv? Stoer hoor! (en moeilijk om de knoop door te hakken..)

F. is lang en slank, maar zeker niet mager. Heeft ook een lekker buikje hoor, zeker net na het eten. Eet ook als een bootwerker trouwens..

Maya, beterschap! En dat met dit weer.. Niet lekker!

Poll...?
Heirook nog een feli voor char. Geen plaatje want zit op iPad

Poll, foon stuk? Internet plat? Duim me suf
Bevalt hij moom?

Poll ,ik word nu wel een beetje zenuwachtig hoor..

ik duik mijn bedje in, lange dag gehad.. Trusten!
Kath, leuk he die draakjes, N. smijt dagelijks met d'r avondeten, en als ik boos word lacht ze me uit.
heb poll al wel op fb gespot en hoop dat alles goed is!
Sorry hoor, soms is het forum zo stom! Kwam er niet op! Maar alles was weer prima gelukkig. Heb het hartje voor het eerst gehoord, wat n kabaal!

Het spijt me dat jullie zo in spanning moesten zitten...

Char, gefeliciteerd met jullie zoon!
Hoopte al dat je mijn relaxte ik op Facebook had gezien, Becks!
Jeeej poll! Alles weer goed! Geweldig meid!
Hier een super trotse moeder! Hij doet het erg goed, heeft een heerlijk koppie en pakt de borst goed!
Oh Poll wat fijn dat alles goed is!!

Char, hoe is de 1e nacht gegaan?

Hier slechte nacht gehad, ben echt super benauwd en voel me absoluut niet fit. Maar ja moeders kunnen niet ziek zijn he. De tv maar wat extrta aan vandaag. Vent heeft nachtdienst gehad dus die ligt te slapen
Maya: is het geen bronchitis ofzo? Oftewel: misschien even naar huisarts? Ik dacht ook dat ik gewoon ziek was, maar had dubbele longontsteking!

Poll: heb je het al aan familie en vrienden verteld? Hoe was dat?

Kath: S hier ook bij tijden heftig hysterische huilbuien...om niks...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven