wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
Alle reacties Link kopieren
Jij?
We nemen nog een Spaanse en doe heel ff je msn aan.
oké
Moge. Moet vandaag een test online doen om te kijken of ik voor die ene cursus geschikt ben. Wel spannend, zit het maar uit te stellen. In de mail staat dat ik wel direct de uitslag krijg. Niet dat je dan het kan doen maar je hoort wel als je niet in het plaatje past.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat voor cursus is dat MV?
Leven met pijn, cursus bij een universiteit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 maart 2012 @ 10:13:

Leven met pijn, cursus bij een universiteit.Ah, oke.
Goedemorgen (met minder zon helaas)!
Hier komt ie er net doorheen.
Psst MV.

Denk jij ook dat degene die mij net stafte mevroi F. is?
Yep.
quote:helene31 schreef op 25 maart 2012 @ 11:33:

Psst MV.

Denk jij ook dat degene die mij net stafte mevroi F. is?Wat een debiele actie en wat een debiele nick. Geen idee of ze diegene is. Maar kent dus bij posting 1 het begrip staffen al. Erg bijzonder.
quote:yasmijn schreef op 25 maart 2012 @ 11:31:

Hier komt ie er net doorheen.Hier ook, heel voorzichtig.
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 maart 2012 @ 11:34:

Yep.

Ik vermoed het in elk geval door de nick en zwartwitte ava.

Nou ja, we gaan het zien. Denk niet dat ik meteen een ban krijg voor zoiets onschuldigs.
Hier geen zon.
Neu Heleen, je kan zien dat je alleen maar een bon wil overhandigen. Ja als er geen vriendenfunctie werkt dan heb je geen andere keuze.
ja dat denk ik ook (dat ze f is)

Jeetje werd pas 5 minuten geleden wakker heb zo heerlijk geslapen! Gewoon een heel goed weekend thuis gehad. Geen 1 gekke aanval gekregen. Ga vanaf volgende week tot maandag thuis blijven. Dit wilde ik al doen hoor het hing er vanaf hoe dit weekend ging. Moet er alleen op gaan letten dat ik thuis ook op normale tijden ga slapen en wakker worden.

Vanavond ga ik lekker uit eten, heb hele leuke kleding uitgezocht om te dragen, Hoop alleen dat de uitgekozen rok nog past bedenk ik nu.
'middag

Veel plezier vanavond Ibi. (past er een riem om die rok of misschien zo'n dunne stof dat er met naald en draad wat te regelen is?)

Ga nog even rondrommelen in huis en dan eens naar buiten. TIjdens het rondrommelen ontdek ik vast wel waar ik gister mijn sleutels heb neergegooid...
ow watervrouw das wel handig als je je sleutels hebt zodat je weer naar binnen kan!

Rok kan met naald en draad idd. wel aangepast worden mocht dat nodig zijn. Dank voor de tip.
Buren zitten trouwens aan de BBQ. Lekker in de achtertuin waar mijn slaapkamer is en raam staat open, Ruikt zo lekker! Straks maar snel naar beneden en boterham pakken.
Blij dat ik jouw slaapkamer niet heb (ben vegetarier)

Heb een bovenwoning en vind het wasophangtechnisch wel handig dat het bbq-seizoen nog niet begonnen is hier.

Probeer de 30-40 foto's van mijn voorjaarsopruiming online te krijgen. Kan ik ondertussen even luxe broodjes gaan smeren.
Heb de test gedaan en ben een ronde verder voor de cursus. Ik moet nu wachten op 5 april of ik ingedeeld word in een van de 2 cursussen. Eentje zie ik niet zitten dus morgen even bellen of ik dat kan aangeven. En de derde groep is de wachtlijst en dan heb je over een half jaar weer een kans.

Geweldig Ieb dat het lekker ging thuis en slapen. En gezellig uiteten vanavond. Ja kijk nu maar even of die rok past, anders even snel naar iemand toe die het even voor je kan innemen met een naaimachine?

Wat een werk he Watervrouw dat op internet zetten! Ik moet het ook nog doen maar moet nog wat fotos maken, en als het erop staat op MP en je kijkt dan sta je alweer op pag. 50 als het tegenzit.

Ik ga zo eens bedenken wat ik vanavond voor eten ga maken. Nog een klein restje schaatsen kijken.
Ik ga eerst even een gokje wagen via fora waar ik gewoon de link naar 40 items kan zetten. Marktplaats verwacht ik met de meeste dingen erg weinig van idd..

Je wilde je berichtje van laat in de ochtend nog aanpassen trouwens!
MV, fijn dat je een ronde verder bent! Wat is de reden dat je 1 van de 2 cursussen niet ziet zitten? Als het te prive is zeker niet hier zeggen hoor!

Heb zojuist een hele mooie kaart voor oom en tante gemaakt. Ben bezig om alles weer vertrek klaar te maken hier en stap dan op de fiets. Eerst even een bos bloemen halen voor oom en tante en dan die richting uit.
IBI veel plezier met uit eten gaan en geniet van je eten.

Feliciteer oom/tante namens mij als je wilt.

Net weer een flinke pan aardappels geschild voor nog wat porties puree. Word ik altijd blij van als ik dat op voorraad heb.

Vrijdag was met veel verse lente-ui. Denk dat ik nu (deel?) met zongedroogde tomaatjes maak. En misschien gefruit uitje?

Moet alleen straks even nieuwe melk halen. Vergeten in de koelkast te zetten en zie er nu een beetje raar uit

WV, sleutels al gevonden?

MV, fijn dat je ronde verder bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven