The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 25 maart 2012 om 20:27
zondag 25 maart 2012 om 20:27
zondag 25 maart 2012 om 20:29
quote:Pippin schreef op 25 maart 2012 @ 20:29:
Waarom doet Raoul een Isabelle?Da's verplicht, ze worden deze week gesponsord door kleenex.. iedereen heeft opdracht een keer te janken.
Waarom doet Raoul een Isabelle?Da's verplicht, ze worden deze week gesponsord door kleenex.. iedereen heeft opdracht een keer te janken.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
zondag 25 maart 2012 om 20:30
quote:coolpack2 schreef op 25 maart 2012 @ 20:25:
Wat heb je daar toen aan gedaan, Sum? Lijkt me verdomd lastig om daar wat aan te doen aangezien je er niet bij bent?
Heel zielig, ik ben een antiblafband gekocht
Of zielig, het hielp als een gek, 2 dagen die band om en toen was het over.
Het was niet heel vreselijk hoor, ik heb de band op mezelf uitgetets
En Summerhond had gewoon de pest in dat hij uit zijn oude huis werd gehaald.
Ondertussen heeft hij het ook hier prima naar zijn zin, maar als ik hem bijvoorbeeld uit het pension haal als ik op vakantie ben geweest....blaft hij ook weer de hele dag.
Ook weer omdat hij het daar zo onwijs leuk heeft...
Dus ik heb een héle dure band (¤95) en ik gebruik hem max 2 dagen per jaar
Wat heb je daar toen aan gedaan, Sum? Lijkt me verdomd lastig om daar wat aan te doen aangezien je er niet bij bent?
Heel zielig, ik ben een antiblafband gekocht
Of zielig, het hielp als een gek, 2 dagen die band om en toen was het over.
Het was niet heel vreselijk hoor, ik heb de band op mezelf uitgetets
En Summerhond had gewoon de pest in dat hij uit zijn oude huis werd gehaald.
Ondertussen heeft hij het ook hier prima naar zijn zin, maar als ik hem bijvoorbeeld uit het pension haal als ik op vakantie ben geweest....blaft hij ook weer de hele dag.
Ook weer omdat hij het daar zo onwijs leuk heeft...
Dus ik heb een héle dure band (¤95) en ik gebruik hem max 2 dagen per jaar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 25 maart 2012 om 20:31
zondag 25 maart 2012 om 20:32
Naja, je doet er iig alles aan SD, en het werkt wat je doet dus dan zal het wel kloppen
Mijn schoonouders hebben bijvoorbeeld twee kleine onopgevoede hondjes en daar word ik ook gallisch van. Voed dan je honden op asjeblieft, doe wat je kan.. en dat doen ze niet. Een week of wat geleden is mijn schoonma in dr teen gebeten, nou ik heb gezegd dat het deze keer haar overkwam, maar de volgende keer is het mijn kind. Bah. Ik vind dat zo stom. Als je een hond wil, voed m dan ook op. Anders heeft zo'n beestje toch ook een rotleven
Mijn schoonouders hebben bijvoorbeeld twee kleine onopgevoede hondjes en daar word ik ook gallisch van. Voed dan je honden op asjeblieft, doe wat je kan.. en dat doen ze niet. Een week of wat geleden is mijn schoonma in dr teen gebeten, nou ik heb gezegd dat het deze keer haar overkwam, maar de volgende keer is het mijn kind. Bah. Ik vind dat zo stom. Als je een hond wil, voed m dan ook op. Anders heeft zo'n beestje toch ook een rotleven
zondag 25 maart 2012 om 20:33