Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hebben zij mekaar geneukt ofzo
Ik vind Vincent heel mild over haar!

Hoe zou hij haar kennen? Ex-lovers misschien?
quote:S0LEIL schreef op 25 maart 2012 @ 20:33:

[...]

Maar Kim heeft nog een goed excuus, Alana niet, dus die vind ik irritanter!Vinnik ook :-)
Wat ontzettend onprofessioneel!!

IK herhaal mezelf dus maar even:

quote:Summerdance schreef op 25 maart 2012 @ 20:33:

Dom mokkel!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik weet niet wat 't is, maar ik had haar er zo uitgegooid. (Sterker nog, als je iemand privé al kent en weet dat ze zo raar is, dan neem je haar toch sowieso niet aan??)
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Nee duuuh, natuurlijk ziet men dat ze niet lekker in haar vel zit, ze komt gewoon niet opdagen! Domme trut.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alana heeft helemaal niet geprobeerd!!!

Tis gewoon een weggooier!
quote:Gamayun schreef op 25 maart 2012 @ 20:35:

Ik weet niet wat 't is, maar ik had haar er zo uitgegooid. (Sterker nog, als je iemand privé al kent en weet dat ze zo raar is, dan neem je haar toch sowieso niet aan??)

Nee, dat snap ik ook niet, dat hij haar in zijn team heeft gezet.

Mja, ik denk toch iets met neuken enzo
Bejaardenballet?
Moet zeggen vorig jaar vond ik de choreografien een stuk beter, modern stuk van Isabelle vond ik toen mooi in de laatste show deed wel iets met me. Dit jaar is raar, voelt alsof er een rare sfeer hangt en iets is gebeurd wat het daglicht niet kan verdragen.
Blijkbaar vond hij 't beter dan zij
Ik gok ook op een flinke neuksessie die uit de hand gelopen is ofzo.

Ik vind het maar raar. Alana geeft wel héél snel op. Daar kan ik hoe dan ook slecht tegen
Jaakkoo heeft geen schouders
Oeh badeentje, wees niet zo voorzichtig, wát is er gebeurd dat het daglicht niet kan verdragen? Insinuaties, roddels, allemaal goed.
quote:S0LEIL schreef op 25 maart 2012 @ 20:37:

Bejaardenballet?

Dat verzin je toch niet?

Dat kan je alleen als je Jaakko met dubbel A en dubbel K heet!
suggestief hoor, 'palen'. Wel een beetje raar hoe ver ze gaat.
.... omgekeerde tafeltjes bij latin? Origineel...
quote:coolpack2 schreef op 25 maart 2012 @ 20:38:

suggestief hoor, 'palen'. Wel een beetje raar hoe ver ze gaat.Oh, ik voel me naïef nu, zo had ik er nog niet eens over nagedacht
Wat heeft die Alana eigenlijk?
quote:Gamayun schreef op 25 maart 2012 @ 20:38:

Oeh badeentje, wees niet zo voorzichtig, wát is er gebeurd dat het daglicht niet kan verdragen? Insinuaties, roddels, allemaal goed.

Give us the dirt, please

Ik vond ook de choreografen vorig jaar leuker. Daar had je ook meteen feeling mee, dat heb ik deze keer nauwelijks. Nou ja, Thom vind ik we een schatje, maar verder...
ja, dat hij er ook zoveel tijd in steekt :-s
Wat een zeikwijf zegt, die Alana, pffff.
Ooh wat een zeurneus.
Oooh ze vond het niet leuk dat ze het haar kwalijk namen dat ze zonder enig woord uren te laat kwam...

Wat een gezeik, dit seizoen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven