Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Ik mis:

Lays chips in de smaak kaas...

honingthee van pickwick..

Die roze repen met poeder er in koop je nog bij de milo(totaalgemak)

en die musketier repen heten nu curly wurly, verkopen ze bij de supermarkt en bij kruidvat/ trekpleister!
Alle reacties Link kopieren
De bolognese chips van croky is er wel errug lang uit geweest, maar gelukkig hij is er weer
quote:sweetdevil1 schreef op 15 maart 2008 @ 02:41:

Ik mis:

honingthee van pickwick..

Die roze repen met poeder er in koop je nog bij de milo(totaalgemak)

en die musketier repen heten nu curly wurly, verkopen ze bij de supermarkt en bij kruidvat/ trekpleister!

Honingthee van Pickwick bestaat nog, ligt elke week bij ons bij het koffieautomaat op het werk, en dan in de gewone supermarktdoosjes.

]
van diesiroop voor warm water... was er in de winter, maar nu ook nergens meer te krijgen. En in de categorie handig (niet een hele knolselderij hoeven te kopen en zoeken) de erwtensopepakketten van AH
Pizza Crossa Venetia

Lays Cream and Chives

Hamka's Pizza

Verkade digestive koeken met een caramel en chocoladelaag

Mja, vrijwel allemaal ongezond, maar erg lekker!
quote:Raaf85 schreef op 15 maart 2008 @ 00:56:

[...]

ALMDUDLER!! I LOVE IT!

(oeps, capslock.. maar dat verdient de almdudler ook;-))

JAAAAAAAAAAAAA!!!

(Hoe kom ik dan bij apfel? Nou ja iig dit is het.)
quote:Spammie schreef op 15 maart 2008 @ 08:40:

Verkade digestive koeken met een caramel en chocoladelaag

Wat?! Zijn die niet meer te koop? Tot een half jaartje geleden lagen ze overal, ik zoek tegenwoordig in elke supermarkt maar zie ze niet meer... ik dacht hoopte steeds dat ze gewoon tijdelijk uitverkocht waren ofzo...
quote:bengewoonpetra schreef op 14 maart 2008 @ 22:42:

Dan met zo'n tube smeerkaas, die met die koksmuts.

Tussen je vingers die hoorntjes stoppen, volspuiten met die kaas en afhappen, deden mijn zusje en ik op zaterdagavond (stiekem) in bed.

Heerlijk!!Die smeerkaas met die koksmuts is er inderdaad nog wel, maar die lekkerste smaak niet meer... Ze hebben nu nog alleen tuinkruiden en naturel ofzo, "vroeger" hadden ze er één met tomaat (geloof ik) die was veeeel lekkerder dan die smaken die er nu nog zijn.
quote:Lika schreef op 15 maart 2008 @ 06:47:

van diesiroop voor warm water... was er in de winter, maar nu ook nergens meer te krijgen. En in de categorie handig (niet een hele knolselderij hoeven te kopen en zoeken) de erwtensopepakketten van AHWarme wintersiroop...
quote:Celeone schreef op 14 maart 2008 @ 09:04:

[...]

Ik zou zweren dat ik het bij de jumbo heb zien staan. Ik ga morgen boodschappen doen, dus daarna zal ik hier komen vertellen of het er nou was of niet. En, nog gevonden?? Och, wat zou ik die snickersspread graag nog een keer eten..
quote:Vinyl schreef op 15 maart 2008 @ 17:27:

[...]

Warme wintersiroop...Die inderdaad! Was erg lekker... maar helaas.
Oh jaa, die Digestive met caramel... Iets van 1 1/2 jaar geleden nog gehad, maar kan ze nu idd nergens meer vinden. Schandelijk als ze uit de handel zijn gehaald

Enne, die kleine ijsjes in een zakje. Van die (beetje irritante...) reclame:

'Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat ben IK IK IK IK!'
quote:Lika schreef op 15 maart 2008 @ 22:08:

[...]

Die inderdaad! Was erg lekker... maar helaas.

Nou, volgens mij zag ik vorige week een fles staan bij de AH, met minder calorieen ofzo?

Ik zal van de week eens kijken!
quote:Bambsje schreef op 15 maart 2008 @ 17:33:

[...]

En, nog gevonden?? Och, wat zou ik die snickersspread graag nog een keer eten..Nee!! 't Was er gewoon niet (meer), maar ik weet zeker dat ze het nog niet zo heel lang geleden écht nog hadden!
Maar, wel goed nieuws voor sommige theeliefhebbers:

Gisteren bij de Sligro/Ven gewoon nog Pickwick thee met de smaken honing en cactus gesignaleerd.
quote:sweetdevil1 schreef op 15 maart 2008 @ 02:41:

Ik mis:

Niet helemaal wat je bedoelt, maar ze hebben van Smiths nu een favorite cheesmix, waar Bugles, Chipito's en Hamka's in één zak zitten. Word je daar misschien ook blij van?
Die kaaskoekjes mis ik trouwens ook. Die ze nu hebben zijn volgens mij minder lekker doordat ze dunner zijn.

FidoDido-ijsjes zou ik ook wel weer eens willen eten,
quote:Frames schreef op 14 maart 2008 @ 21:59:

[...]

Jaaa! Volgens mij is dat het. Het werd volgens mij ook niet verkocht als yoghurtijs maar meer als een combinatie van yoghurt en ijs. En dan werd er in de reclame bij vermeld dat je het kon vinden in het vriesvak.Ja! Zuivelzacht Naturel was het lekkerste yoghurtijs dat ik ooit gegeten heb. Treur er nog om
Wat een leuk topic dit!

Ik heb er ook nog twee...

- Hopjesvla

- Chesterballs van cheetos (superlekker, waren vorig jaar nog te koop)

Als iemand deze nog ergens weet te vinden hoor ik het graag! Ben een tijdje helemaal verslaafd geweest aan chesterballs en zomaar ineens werden ze nergens meer verkocht.
Chesterballs ken ik niet, dus kan je daar niet mee helpen (als ike raan denk wil ik wel kijken als ik naar de winkel ga), maar hopjesvla hebben ze bij de ah in elk geval nog wel (in elk geval van het eigen merk; in van die halve literpakken)

@Yukii misschien zijn ze zo onder de indruk van dit topic dat ze het terughalen
quote:Celeone schreef op 16 maart 2008 @ 11:37:

Maar, wel goed nieuws voor sommige theeliefhebbers:

Gisteren bij de Sligro/Ven gewoon nog Pickwick thee met de smaken honing en cactus gesignaleerd.Ik heb Pickwick gemaild een tijdje geleden en ze hebben per mail bevestigt dat cactussmaak uit het assortiment is. Wat je nu hebt is dat de winkels hun voorraad opmaken. AH doet dat door het in graaibakken te gooien vandaar dat ik Pickwick mailde. En had ik nog tijd om 20 of 30 pakjes in te kopen bij Dirk v/d Broek. Maar op =op.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat ik nu al een hele tijd mis: de vegetarische quichemix van Koopmans, met volkoren deeg en pitjesmengel voor door de groenten. Nergens meer te krijgen! Heb zelfs aan de winkeleigenaren gevraagt of ze ze voor mij konden bestellen. Blijkt gewoon uit het assortiment te zijn genomen.

Verder mis ik de Hubbabubba kauwgom in de smaak bosbessen en alle andere smaken dan aarbeien.

Trouwens volgens mij is de Pickwick thee cactus nog wel in de groothandel verkrijgbaar. Althans, het ligt bij mij op het werk. Zal eens informeren waar ze het vandaan halen.
dropkauwgum
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Wat een leuk topic. Ik krijg spontaan last van jeugdsentiment.

Wat ik mis is de pannenkoekenpudding van Mona. Deze was in oktober of november jl. pudding van de maand. Ik heb nog nooit zoveel pudding gegeten.

Iemand noemde peper & zout chips. Deze is bij de AH te koop van het merk Kettle.

Wat ik vroeger ook lekker vond waren Skittels. Dit waren van die kleine snoepjes in allerlei fruitsmaakjes. Zaten in een zakje met allemaal verschillende kleuren.
Flower, dan moet je stemmen op de toetjes van de maand. et toetje met de meeste stemmen komt vast in t assortiment

En skittels zijn nog steeds te koop, bij jumbo iig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven